Moi!
Mitenkäs täällä Raision keskustassa suhtaudutaan koirallisiin ihmisiin? aattelin vaan kun pentua olen hankkimassa, isosta palveluskoirarodusta ja mm. turussa aikoinaan asuessani kohtasin viikoittain näitä koiranvihaajia jotka tulivat jopa päin naamaa haukkumaan...
Että mites täällä keskustan alueella? Asun kerrostalossa. Onko asukkaita esim. häädetty pois koiran takia? Turussa tiedän näinkin käyneen...Kuis on?
Raisio koirallisen silmin?
3
491
Vastaukset
- Koiraa hankkimassa
...Niin en asu KAPPONKADULLA!:-)
...ja varaudun tässä nyt vain pahimpaan... - vaan!
Ei ole koskaan ollut ongelmia -päinvastoin.
Ja tuskin ison palveluskoiran omistajalle muutenkaan tullaan päätä aukomaan.
Mitä häätämiseen tulee, niin ei se onnistu jos koirasi ei haukunnallaan jatkuvasti muita häiritse. Juuh, kiva kun voit hankkia koiran....aina ystävällinen vastaanotto.
Itselläni ei valit.ole omaa lemmikkiä,mutta lainaan silloin tällöin mukavaa 2 vuotiasta keskikok. neitiä kaveriksi.Ihmiset suhtautuvat ystävällisesti sekä minuun että koiraan,,mutta itse jään miettimään joka kerta muita koiranomistajia joita tapaan ja joista teen havaintoja...niitä ns p-pusseja ei näy kuin muutamilla henkilöillä lenkeillä mukana ja koiran tehtyä isot tarpeensa hävitään paikalta nopeasti vilkuillen..."eihän vain kukaan nähnyt"
että nim pussit mukaan ja myös käyttöön!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478