rk-asentajalle

asiaa.

ihan vaan mielenkiinnosta kysyn et mitä pahaa siinä laittamassani videon pätkässä oli..? laitoin sen vaan et näkyy muittn autoilijoiden asenne raskasta liikennettä kohtaan.. jos siinä nyt joku tunnistaiski henkilöitä niin sou.. pätkähän on maailmanlaajusesti kaikkien nähtävillä muutenki

13

2799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoin kyllä pätkän ja mietin mitenkähän tuohon pitäisi suhtautua.

Kyllä, kyseessä on maailmanlaajuinen yhtiö joka levittää näitä pätkiä, katsoin pätkän myös pysäytys kuvina firmaa ja rekisterinumeroa ei pystynyt selvittämään, kuljettajakin puhui suomea ulkomaalaisesti murtaen (todennäköisesti ainoat sanat mitä osasi:)
      Jätin sen siinä vaiheessa vielä sivuille.

Klo 17.40 tuli sitten poisto pyyntö ja se ratkaisi tilanteen.
      Helpompi ottaa se pois kuin jättää.

Olen kyllä viimmeaikoina tietoisesti kiristänyt sensuuria, tosin viimme aikoina on ollut aikas "hiljaistakin"
      Sensuurin kiristymisestä johtuen olit sitten ensimmäinen joka antoi tällaisen ja odotetun palautteen. ja niin kuuluu antaakin.

seriffi/rk-asentaja

• oli sen

poisto :)

• ...
        oli sen kirjoitti:

poisto :)

Ettei vaan raaka totuus olisi kaikkien nähtävissä? ihan varmasti jos joku molopää laittaisi videon missä joku hiostaa raskaalla pinempää ni sä haluaisit vain lisää sellaisia? eikö niin?

• kyllä

ne tammisaares osaa enemmänkin sanoja molemmil kotimaisilla!

• Al_Capo

Ai, että ihan yksi poistopyyntö riitti ja "Helpompi ottaa se pois kuin jättää", hah!!!

Odottamalla olisi ylläpidon kanta asiaan selvinnyt!

Poistopyyntöjä voi tulla aivan asiallisistakin viesteistä ja vieläpä teennäisillä perusteilla ja useitakin samaa viestiä koskien, mutta jos ylläpito katsoo viestin asialliseksi, niin eivät poista sitä.

Todetaan nyt tähän vielä sekin, että en tiedä millaisesta viestistä ja videosta oli kyse, mutta jos pelkkä poistopyyntö ratkaisee tilanteen niin, että viesti poistetaan, niin pitänee sitten kokeilla tehoaako sellainen.

• Al_Capo kirjoitti:

Ai, että ihan yksi poistopyyntö riitti ja "Helpompi ottaa se pois kuin jättää", hah!!!

Poistopyyntöjä voi tulla aivan asiallisistakin viesteistä ja vieläpä teennäisillä perusteilla ja useitakin samaa viestiä koskien, mutta jos ylläpito katsoo viestin asialliseksi, niin eivät poista sitä.

Todetaan nyt tähän vielä sekin, että en tiedä millaisesta viestistä ja videosta oli kyse, mutta jos pelkkä poistopyyntö ratkaisee tilanteen niin, että viesti poistetaan, niin pitänee sitten kokeilla tehoaako sellainen.

Poistopyyntö.

Minulle tulee poistopyyntöjä joissa ei ole mitään perusteluja, tällöin en poista viestiä mutta luen viestiketjun läpi ja katson onko siihen aihetta. yleensä näissä tapauksissa ei ole ollut.

Tässä tapauksessa poistopyynnössä oli mukana hyvät perustelut viestin poistoon, joka vahvisti omankin mielipiteen viestin sisällöstä, joten poistin sen.

Nekin viestit mitkä ylläpito on kerennyt poistaa, niin tulee minulle ja näen mikä niissä on ollut perusteluna.

Viestisi loppu.
        Niin pitänee sitten kokeilla tehoaako sellainen.

Kas kummaa, olin saanut aikavälille klo 21.23-21.54. kolmestatoista asiattomasta viestistä.
        yhdessäkään ei ollut perusteltua syytä poistaa viestiä. en poistanut.
        Katsotaan mitä ylläpito tekee?

• Al_Capo
        RK-asentaja kirjoitti:

Poistopyyntö.

Minulle tulee poistopyyntöjä joissa ei ole mitään perusteluja, tällöin en poista viestiä mutta luen viestiketjun läpi ja katson onko siihen aihetta. yleensä näissä tapauksissa ei ole ollut.

Tässä tapauksessa poistopyynnössä oli mukana hyvät perustelut viestin poistoon, joka vahvisti omankin mielipiteen viestin sisällöstä, joten poistin sen.

Nekin viestit mitkä ylläpito on kerennyt poistaa, niin tulee minulle ja näen mikä niissä on ollut perusteluna.

Viestisi loppu.

Kas kummaa, olin saanut aikavälille klo 21.23-21.54. kolmestatoista asiattomasta viestistä.

Enhän minä mikään tyhjänpuhuja ole.

"Kas kummaa, olin saanut aikavälille klo 21.23-21.54. kolmestatoista asiattomasta viestistä.
        Katsotaan mitä ylläpito tekee?"

En laskenut monestako viestistä ilmoitin, mutta jos olisit lukenut perusteluja tarkemmin, niin olisit havainnut, että suurelta osin ne eivät varsinaisia poistopyyntöjä olleet, vaan huomautus siitä, että viestille löytyisi aiheeseen paremminkin soveltuva palsta. Sinulla on mahdollisuus siirtääkin viestejä, joka ei siis ole poistamista.

Ylläpito tuskin ryhtyy siirtelemään, se olisi lähinnä sheriffien hommia, joten jättänee viestit paikoilleen.

"Nekin viestit mitkä ylläpito on kerennyt poistaa, niin tulee minulle ja näen mikä niissä on ollut perusteluna."

Jos et ole ehtinyt lukea viestiä, jonka ylläpito on poistanut, niin tuskin näet mistään enää viestin sisältöä? Ilmoitus asiattomasta viestistä näkyy tietysti sinulla silloinkin, koska sehän ohjautuu sähköpostiisi, eikä voi poistua ylläpidon poistaessa viestin.

• Al_Capo
        RK-asentaja kirjoitti:

Poistopyyntö.

Viestisi loppu.

Aamulla vielä viestini "Uutisissa" oli sivun alimmaisena, mutta päivän aikana on kummasti noussut sieltä ylemmäksi, joten viestejä on väliltä kadonnut jonkin verran ja joku uusikin avaus on ehtinyt tulla. Poistitko/siirsitkö itse niitä, vai onko ylläpito ollut nyt eilisten ilmoitusten tiimoilta asialla?

• Al_Capo kirjoitti:

Aamulla vielä viestini "Uutisissa" oli sivun alimmaisena, mutta päivän aikana on kummasti noussut sieltä ylemmäksi, joten viestejä on väliltä kadonnut jonkin verran ja joku uusikin avaus on ehtinyt tulla. Poistitko/siirsitkö itse niitä, vai onko ylläpito ollut nyt eilisten ilmoitusten tiimoilta asialla?

Kyllä. minäkin huomasin sen. Kuten tuossa aikaisemassa viestissä tuli ilmi, minä en ole niitä poistanut.

Sinun viestisi tuli klo 22.03 ja sain omaan sähköpostiin viestin ylläpidolta klo 22.o7 että tuo ylläoleva viesti pitäisi poistaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001166&posting=22000000021367034

Enkä aijo sitä poistaakkaan. Eli turha ajatellakkaan että minä poistaisin itsestäni nekatiivisia viestejä ja joku saisi vettä myllyyn lisää kirjoittaakkseen. Se mitä ylläpito tekee niin todennäköisesti saman mitä muillekkin asiallisille keskusteluille jotka on poistettu.

rk-asentaja/seriffi

• Junior-Trucker
        Al_Capo kirjoitti:

Onko sinulla joku uhmaikä, kun pitää vhän joka asiassa kokeilla rajoja...jokin aika sitten sanoit kokeilevasi, missä menee asiattoman videon raja. Että siitä vaan pikku hiljaa asiattomampaa näytille, niin jossain tulee raja vastaan.. Nyt ajattelit kokeilla, koska on vaikutusta noilla ilmoituksilla asiattomista viesteistä... 2-vuotiaat käyttäytyvät niin, että vähän kokeillaan vanhempien hermoja, että kuinka paljon voi sotkea ja mekastaa, että vanhemmilla menee hermot...joo, sen ikäisille se on normaalia, mutta ei sinun ikäisellesi, ymmärtääkseni aikuiselle ihmiselle.. ei vaan voi olla kirjoittelematta, kun varmasti huomaat että et ole ollenkaan tervetullut juttuinesi?

Kaikki sen tietävät, että raskaassa liikenteessä on niitä ongelmatapauksia, jotka roikkuvat perässä ja/tai muuten käyttäytyvät asiattomasti. Ei sitä täällä tarvitse todistella, ja pilata koko ammattikunnan mainetta. Kyllä ne ammattikunnan mätämunat tekevät ihan tarpeeksi myyräntyötä rahtareiden maineelle! Ei sinun tarvitse vaivautua..

Ja niin...olin aikanani ihan samalla linjalla RK-asentajan kanssa..jos itse mietin, olisiko tuo viesti asiaton, ja sitten joku vielä lähetti ilmoituksen asiattomuudesta, niin kyllä se vaan jotenkin vahvisti oman mielipiteen. Ja on se tasan tarkkaan niin, että täältä ei ole yhtäkään viestiä poistettu, mihin ei pienintäkään syytä ole. Toisekseen seriffillä on lupa käyttää omaa harkintaansa, eikä ole velvollisuutta perustella jokaista tekoaan, toki se on joskus suotavaa. Ja asiattomasta seriffistä saa tehdä ylläpidolle ilmoituksen. Luulempa vain, että viimeisten joukossa tulee siltä suunnalta moitteita kuorma-autot-palstan seriffille..

• avautuminen!
        Junior-Trucker kirjoitti:

Onko sinulla joku uhmaikä, kun pitää vhän joka asiassa kokeilla rajoja...jokin aika sitten sanoit kokeilevasi, missä menee asiattoman videon raja. Että siitä vaan pikku hiljaa asiattomampaa näytille, niin jossain tulee raja vastaan.. Nyt ajattelit kokeilla, koska on vaikutusta noilla ilmoituksilla asiattomista viesteistä... 2-vuotiaat käyttäytyvät niin, että vähän kokeillaan vanhempien hermoja, että kuinka paljon voi sotkea ja mekastaa, että vanhemmilla menee hermot...joo, sen ikäisille se on normaalia, mutta ei sinun ikäisellesi, ymmärtääkseni aikuiselle ihmiselle.. ei vaan voi olla kirjoittelematta, kun varmasti huomaat että et ole ollenkaan tervetullut juttuinesi?

Kaikki sen tietävät, että raskaassa liikenteessä on niitä ongelmatapauksia, jotka roikkuvat perässä ja/tai muuten käyttäytyvät asiattomasti. Ei sitä täällä tarvitse todistella, ja pilata koko ammattikunnan mainetta. Kyllä ne ammattikunnan mätämunat tekevät ihan tarpeeksi myyräntyötä rahtareiden maineelle! Ei sinun tarvitse vaivautua..

Ja niin...olin aikanani ihan samalla linjalla RK-asentajan kanssa..jos itse mietin, olisiko tuo viesti asiaton, ja sitten joku vielä lähetti ilmoituksen asiattomuudesta, niin kyllä se vaan jotenkin vahvisti oman mielipiteen. Ja on se tasan tarkkaan niin, että täältä ei ole yhtäkään viestiä poistettu, mihin ei pienintäkään syytä ole. Toisekseen seriffillä on lupa käyttää omaa harkintaansa, eikä ole velvollisuutta perustella jokaista tekoaan, toki se on joskus suotavaa. Ja asiattomasta seriffistä saa tehdä ylläpidolle ilmoituksen. Luulempa vain, että viimeisten joukossa tulee siltä suunnalta moitteita kuorma-autot-palstan seriffille..

Nyt on kyllä ollut perjantaipullo jo ainakin puolillaan... xD

• Al_Capo
        RK-asentaja kirjoitti:

Kyllä. minäkin huomasin sen. Kuten tuossa aikaisemassa viestissä tuli ilmi, minä en ole niitä poistanut.

Sinun viestisi tuli klo 22.03 ja sain omaan sähköpostiin viestin ylläpidolta klo 22.o7 että tuo ylläoleva viesti pitäisi poistaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001166&posting=22000000021367034

Enkä aijo sitä poistaakkaan. Eli turha ajatellakkaan että minä poistaisin itsestäni nekatiivisia viestejä ja joku saisi vettä myllyyn lisää kirjoittaakkseen. Se mitä ylläpito tekee niin todennäköisesti saman mitä muillekkin asiallisille keskusteluille jotka on poistettu.

rk-asentaja/seriffi

Olet/olit siis niiden poistettujen viestien suhteen aikalailla eri linjoilla kuin ylläpito, koska kirjoitit: "asiallisille keskusteluille jotka on poistettu"? Ei kai ylläpito asiallista keskustelua poistaisi, vai mitä?

No niin, ne asiallisina pitämäsi keskustelut on nyt siis poistettu kokonaan, kun sinulla olisi sheriffinä ollut mahdollisuus siirtää niistä ne asialliset oikeille palstoille ja poistaa asiattomat, joita et nähnyt edes perusteluista huolimatta!

"Sinun viestisi tuli klo 22.03 ja sain omaan sähköpostiin viestin ylläpidolta klo 22.o7 että tuo ylläoleva viesti pitäisi poistaa."

Mitäs nuo kelloajat tähän kuuluu?
        Sitäpaitsi viesti, johon tuolla viittaat, on asiaton tälle palstalle ja siinä moititaan viestin poistosta väärää tahoa, mikäli sillä tarkoitetaan sinua. Ylläpitohan sen viestin ilmeisesti poisti. Noillekin viesteille löytyisi paremmin sopivia palstoja täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004

Tuolta vaikkapa seuraavat: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001139&subcat=1864

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=1500000000000074&subcat=1861

Pitäisköhän sinun tehdä näistä esimerkeistä jo oikeita johtopäätöksiä?

• Al_Capo
        Junior-Trucker kirjoitti:

"Onko sinulla joku uhmaikä, kun pitää vhän joka asiassa kokeilla rajoja"

Ei ole, mitä tulet siihen höpisemään? Onko jotain asiaa?

"jokin aika sitten sanoit kokeilevasi, missä menee asiattoman videon raja."

Milläs muuten raja löytyy, ellei sitä haluta kertoa, vaikka tiedetäänkin?

"Nyt ajattelit kokeilla, koska on vaikutusta noilla ilmoituksilla asiattomista viesteistä"

No niinpähän tein, kun sheriffi ei selvästikään täysin vielä itse ilman opastusta osaa hommiaan. Vaikutusta myös heti oli, sillä ylläpito poisti valtaosan niistä. Siitä voi vetää oikeat johtopäätökset.

"2-vuotiaat käyttäytyvät niin, että vähän kokeillaan vanhempien hermoja, että kuinka paljon voi sotkea ja mekastaa, että vanhemmilla menee hermot...joo, sen ikäisille se on normaalia, mutta ei sinun ikäisellesi, ymmärtääkseni aikuiselle ihmiselle"

Mitä tuo tänne kuuluu? Perheneuvola ja vastaava keskustelupalsta ovat toisaalla.

"ei vaan voi olla kirjoittelematta, kun varmasti huomaat että et ole ollenkaan tervetullut juttuinesi?"

Kun annan negatiivista palautetta, niin tiedän olevani ei toivottu, enkä kaipaa tuollaisia kommentteja, joista selvästi paistaa vapina ja punttien tutina läpi. Lipoako pitäisi?

"Kaikki sen tietävät, että raskaassa liikenteessä on niitä ongelmatapauksia, jotka roikkuvat perässä ja/tai muuten käyttäytyvät asiattomasti. Ei sitä täällä tarvitse todistella, ja pilata koko ammattikunnan mainetta. Kyllä ne ammattikunnan mätämunat tekevät ihan tarpeeksi myyräntyötä rahtareiden maineelle! Ei sinun tarvitse vaivautua.."

Olet väärässä, kaikki eivät tiedä, eivät ainakaan ne ongelmatapaukset itse. Kyllä sen voi hyvin täälläkin todistella, oikealla asiallahan tässä ollaan, vai kiellätkö sen. Ongelmistako ei mielestäsi tulisi puhua? Taidat olla ongelmatapaus itsekin, kun haluaisit vaientaa näistä asioista puhumisen? Minä kyllä jaksan vaivautua, älä siitä asiasta murehdi.

"Ja on se tasan tarkkaan niin, että täältä ei ole yhtäkään viestiä poistettu, mihin ei pienintäkään syytä ole."

Niinpä, nytkin ylläpito näki ne syyt sheriffiä paremmin.

"Toisekseen seriffillä on lupa käyttää omaa harkintaansa, eikä ole velvollisuutta perustella jokaista tekoaan, toki se on joskus suotavaa. Ja asiattomasta seriffistä saa tehdä ylläpidolle ilmoituksen. Luulempa vain, että viimeisten joukossa tulee siltä suunnalta moitteita kuorma-autot-palstan seriffille.."

Tiedän kyllä sheriffien toiminnasta ennemmän kuin ymmärrätkään, ei sinun tarvitse siitä minulle selostaa. Tavatkaa tuolta asiaa: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001166&posting=22000000020782546

Kommentointi on siis suositeltavaa, jos on tietämättömyyttä säänöistä.

Jos siis sheriffi viitsii kommentoida jotenkin, niin voisi sen samalla tehdä perusteellisemminkin, jotta ei jäisi epäselvyyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe