ihastus koulussa

tyttö85

No siis... Mä oon ollu ihastunu yhteen poikaan meijän lukios jo nyt melkein 1,5 vuotta. Siinä välissä on ollu monii muita ihastuksii, joista jotkut on johtanu vähä pitemmällekin (ei tosin mihinkään vakavaan). Se poikakin on seurustellu pariin otteeseen, en tiedä onko nyt vapaa. Tää poika on aika suosittu, mä oon itte sellanen "tavallinen". Jokin siinä vaan on, että en eroon siitä pääse... Vaikka olis muita, paremman näkösiä ja sellasia, jotka tekis jotain alotetta, niin ei oikein kiinnostais... Mä haluisin tämän pojan, juuri tämän. Vaikka seurustelisin, silti tod. näk. kattelisin tätä poikaa. En missään tapauksessa kehtaa tehdä mitään aloitetta, kun ei ole mitään takeita hänen kiinnostuksestaan... Ja kun tämä on päässyt jo näin kauan kestämään, niin ei tässä nyt viitsi alotetta tehdä. Katselen, "tuijotan" häntä aika usein ja tätä on jatkunut kauan... Tuntuu, että hänkin katselee minua... Mutta kysymykseni onkin se, että katseletteko jotain tyttöä/poikaa jos ette ole kiinnostuneita? Vain siksi että hän katselee teitä? Itse olen reagoinut siihen, kun joku katselee minua, alkamalla vältellä kyseistä henkilöä ja hänen katsettaan, ettei hän saisi mitään väärää käsitystä.

16

3932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi

      kiva kuulla etten oo ainut. mulla on kans kestäny tää 1.5 vuotta, sinä aikana en oo vilkassukkaan muita tyttöjä päin (ei oo siis ollu mitään juttua kenenkään kaa tänä aikana).
      oltiin vielä viime kesään saakka suht hyviäkin kavereita, ja elämä hymyili mulle. päätin että odotan ja toivon että aurinkoinen sää vain paranisi. näin ei kuitenkaan käynyt.
      syksyllä tää tyttö sai vihiä et oon päätä myöten rakastunut (kunpa olisinkin vain ihastunut) häneen ja sain selville että hän haluaa olla 'vain' kaveri.. no yritin jotain selitellä siin et en mäkään halua muuta jne.
      nyt ei olla oikeen missään muis tekemisis kuhan nyt joskus moikataan ja vähän jutellaan koulus..
      ei se oo mitenkään 'erityisen' hyvän näkönen, ihan nätti, hiljanen, semmonen johon ei varmasti kiinnitä huomiota jos näkee kaupungilla. sillä ei oo ollu ihmissuhteita ikinä, muutamaa sekoilua lukuunottamatta.
      rakastan vaan sen tapaa olla vaan oma ittensä eikä mitään muuta. rakastan kaikkea siinä ihmisessä =).

      mut tiedän kans et aina ei voi voittaa. toisaalta suosittelen sulle kans semmost neuvoa, et odota ja toivo. ehkä jonain päivänä sitten asiat on toisin, eikä siihen loppujen lopuks tarvita ihmeitä.

      • Snobi

        "mut tiedän kans et aina ei voi voittaa." Ihailtava asenne, tuo kuvastaa ihmisestä viisautta ja sitä että hyväksyy sen että aina ei saa kaikkea mitä haluaa.
        Jos sisäistää tuon että aina ei voi voittaa, ei ihminen tulee koskaan olemaan elämän katkeroima.


      • Not a bitch

        Voih! Itse olin yhteen jätkään puoli vuotta kovasti ihastunu, tunnettiin toisemme mut 6kk jälkeen mun uuden vuoden lupaus oli et sitä jätkää en enää ajattele. Itse ku alotetta tee! Oon liian ujo ja silleen...hmh..Nyt mä en anna itseni enää ees ihastua kehenkää ettei tapahtus tommosta ku sulle. Sulle mun neuvoni? : otat siihen yhteyttä jotenkin. Itse en uskaltaisi koskaan toteuttaa tota neuvoa paitsi hain sitä ihastustani tanssimaan ja kyllä se lähtikin. Oli varmaan ainut rohkea tekoni koko elämässäni. Okei kai mäkin oon nyt PIENESTI ihastunu yhteen jätkään lukios mut ainaku se kävelee ohi ym. katson vaan johonki muuhun suuntaan tai katson alas..hmh..järkevää. Nyt kyllä unohdan senkin!
        Ei tainnu paljon apua olla..sori


      • nappisilmä

        juuh... vähän niinku sama homma mullaki...on tullu kateltua yhtä jätkää AINAKI 1,5 vuotta. se kyllä tietää tästä ihastumisestani, on nimittäin joskus muutaman rohkaisuryypyn jälkeen tullu soiteltua sille ja tekstanutkin olen muutaman kerran... MUTTA: hänhän tietysti haluaa olla vain kaveri, niin surullista kuin se onkin... nimitäin tämä olisi juuri elämäni mies, enkä varmaan aikoihin tule pääsemään yli tästä ihastuksesta, hän on kaikkea sitä mitä mieheltä toivoisin. mutta rakkaus pilaa ystävyyden. argh kyllä ottaa päähän. =( life is hard.


      • Anonyymi
        nappisilmä kirjoitti:

        juuh... vähän niinku sama homma mullaki...on tullu kateltua yhtä jätkää AINAKI 1,5 vuotta. se kyllä tietää tästä ihastumisestani, on nimittäin joskus muutaman rohkaisuryypyn jälkeen tullu soiteltua sille ja tekstanutkin olen muutaman kerran... MUTTA: hänhän tietysti haluaa olla vain kaveri, niin surullista kuin se onkin... nimitäin tämä olisi juuri elämäni mies, enkä varmaan aikoihin tule pääsemään yli tästä ihastuksesta, hän on kaikkea sitä mitä mieheltä toivoisin. mutta rakkaus pilaa ystävyyden. argh kyllä ottaa päähän. =( life is hard.

        Ravistele häntä ja sanoo hänelle tasatarkka nämä sanat, mitä tänne kirjoititg kirjoittaa hänelle, että et ole ihastuksesi, olet elämäni mies. Sinulla ei ole mitään hävittävää, jos hän halua olla vaan kaveri, mutta on sinulla valtavasti voittaa, jos hänelle ovat ne sanat menneet perille. Nimittäin jikainen kunnon mies on kun olis korvistaa nostettu. Ei kovin monelle voi sitä edes sanoa. Niin että ota riski. Sinuöla on vaan kaksi vaihtoehtoa- häviät tai voitat. Mutta sitten ainaski tiedät, miten eteenpäin. Oma tulevaisuutta sinä muovast. Ota se rohkeasti omiin käsiin. Tsempp7a ja onnea! Oman onnen nimissä täytyy taistella, ei luovuttaa!


    • sic

      "katseletteko jotain tyttöä/poikaa jos ette ole kiinnostuneita? Vain siksi että hän katselee teitä?"

      Se on mahdollista, sillä jos joku tuijottaa jatkuvasti, niin kyllähän pakostakin välillä vilkaisee tuijottajan suuntaan, vain pelkästä "ahdistuksen" tunteesta. Etenkin jos olet ollut kauan ihastunut, saatat tulkita ihastuksesi elkeet väärin... Itselleni kävi juuri näin, sillä olin pitkän aikaa ihastunut tyttöön luokallani, ja olin monta kertaa rohkaista mieleni, kunnes sain selville että tyttö seurustelee :(

      Etenkään jos poika ei hymyile selvästi juuri sinulle kun kävelette vaikkapa käytävällä vastaan, on hyvin todennäköistä, ettei hän ole kiinnostunut "sillä tavalla"...

      Syy miksi ihastuksesi on jatkuvaa eikä laannu, on se ettet tunne poikaa, mutta näet kuitenkin häntä joka päivä, toisin kuin satunnaisia ihastuksiasi (joita näet ehkä harvemmin ja jotka alkavat vaikuttaa hyvin nopeasti melko arkipäiväisiltä). Mutta voin luvata sinulle, että kun pääset pois lukiosta, ihastuksesi varmasti laantuu, etenkin kun ette näe enää joka päivä.

      Voi kuitenkin olla, ettet pysty todella ajattelemaan muita, ennenkuin pääset lukiosta, mutta kannattaa kuitenkin yrittää. Etenkin pitkä kesäloma on hyvää aikaa etsiä joku toinen ihastuksen kohde, ehkäpä jopa poikakaveri. Kun et näe ja ajattele jatkuvasti tätä poikaa luokallasi, pystyt ehkä kesän aikana todella rakastumaan johonkin muuhun ihmiseen, ja tunteesi kesän jälkeen luokkakaveriasi kohtaan ovatkin erilaiset.

    • Sirifoxyz

      Oon 5lk pääsen kesällä 6lk. Kun tulin tohon luokkaan nii katoin heti yhtä tyyppii. Ehkä puol vuotta meni ku tajusin että oon ihastunu, ihastuminen on vaan jatkunu ja jatkunu. En uskalla sanoa pojalle että olen ihastunut, pelkään että hän kertoo muillekkin. Sit kaikki vaan naurais ja koko lk tietäis. Me(minä ja poika) tutustuttiin silleen että hän istui mun vieressä ja kaverinsa kanssa "ärsytti" mua, mut se sai aina nauramaan. Nyt vaikka se on luokan toisessa päässä, musta välillä tuntuu että se vilkuilee mua. Kun oli uusi vuosi niin se tuli meidän piha tapahtumaan(kerrostalo siis) kaverinsa kanssa. Ja sitten ku ne sekoili siinä jotain niin ihanku se ois välil kattonu että nauranko mä niille. No mä tietty nauroin ja sillee. Kyl me ollaa välil puhuttu mut ei sillee normisti esim. Se puhumine on jotai sellasta että kysyn vaikka että : miks sä hoet tota sanaa?" naurua. Siis ku en vaan käsitä, mulla naurattaa ku juttelen sille, se on vaa jotenki niin hauska. Ja nyt oon nähny siitä uniakin että ollaa yhes.. apua :(

    • Anonyymi

      Oon ihastunu yhteen pokaan mut en uskalla mennä juttelee sille ja oon tuntenu sen 2lk asti ja oon nyt 6lk ja uskalsin joskus puhuu silel mut en enää uskalla. Aina koulussa mä katon sitä ja se kattoo mua takas🙂💕

      • Anonyymi

        Siis mä olin ihastunu 6lk yhtee mun luokan poikaa ja meidän katseet kohtas melkein joka tunnilla ja luulin että se tykkäis musta mutta sitten laitoin sille viestin: ”mä tykkään susta” ja sit mä sanoin että ”tää ei oo vitsi” ja sitte se esti mut ni en tiiä tykkääkö se musta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä olin ihastunu 6lk yhtee mun luokan poikaa ja meidän katseet kohtas melkein joka tunnilla ja luulin että se tykkäis musta mutta sitten laitoin sille viestin: ”mä tykkään susta” ja sit mä sanoin että ”tää ei oo vitsi” ja sitte se esti mut ni en tiiä tykkääkö se musta?

        Mäkin olin kutosluokalla ihastunut yhteen meidän luokan tyttöön, myöhemmin seiskalla se kiusasi minua, mutta luokanvalvojan "kovistelu" puhuttelu riitti. Olen siihen edelleen ihastunut enkä ole pystynyt kertomaan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä olin ihastunu 6lk yhtee mun luokan poikaa ja meidän katseet kohtas melkein joka tunnilla ja luulin että se tykkäis musta mutta sitten laitoin sille viestin: ”mä tykkään susta” ja sit mä sanoin että ”tää ei oo vitsi” ja sitte se esti mut ni en tiiä tykkääkö se musta?

        Samanlainen juttu mulla kohtasi kutosluokalla katseet yhden tytön kanssa olemme nyt 7 luokalla, mutta emme usein puhu en vain uskalla, toivottavasti saamme joskus tilaisuuden.


    • Anonyymi

      Onks tääl enää ketää 2020 melkee 2021 lolz :D

    • Anonyymi

      Oke

    • Anonyymi

      Miten vois kertoa olevansa ihastunut jos ei uskalla?

      • Anonyymi

        Kirjoittamalla kirjeen ja laittamalla siihen nimimerkiksi salainen ihastus.


    • Anonyymi

      Mä oon nelosella ja oon ihastunut yhteen tyttöön mun luokalla... oon laittanu sille viestii, mut en tiiä tykkääkse musta 100%!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe