Onko kellään tietoa Helsingin alueella toimivista harratajateattereista? Olisin kiinnostunut toimimaan mukana, mutta netistä etsiminen on toivotonta. Onko joku itse mukana jossakin teatterissa? Kertokaa ihmeessä!
Harrastajateatteria Helsingissä?
5
531
Vastaukset
- Sonnyjr
Moi!
Olen itsekin kiinnostunut teatteriharrastuksen aloittamisesta..mutta totta tosiaan harrastusmahdollisuudet ovat aika vähissä. Oletko itse minkä ikäinen?
Olen suunnitellut tuoda ihmisiä kasaan ja perustamaan oman pienen kokoonpanon, jolla lähteä toteuttamaan teatterin eri ulottuvuuksia. Idea on vasta ajatuspohjalla mutta hyvinkin toteuttamiskelpoinen kunhan löytyisi ensin tila jossa harrastaa...- hiihiihådfoh
-----------
hesasta. - sonnyjr
hiihiihådfoh kirjoitti:
-----------
hesasta.joo niin siis unohdin mainita että helsingistä olen itsekin että halukkaat laittakaa vaan kommenttia! Ja kertokaa vaikka samalla vähän itsestänne...
- Elina
sonnyjr kirjoitti:
joo niin siis unohdin mainita että helsingistä olen itsekin että halukkaat laittakaa vaan kommenttia! Ja kertokaa vaikka samalla vähän itsestänne...
Joo, oman ryhmän perustaminen on mahtava idea! Olis hauska olla mukana kehitelemässä ideaa eteenpäin, hieno kun se on :)Mmmm, ja helsingistähän minä myös. Ikää 17, tosin oon jo abi.
Näyttelemistä en ole ihan hirveästi harrastanut, kolme (kai?) vuotta kuitenkin yläasteella teatterikerhossa ja ilmasutaidon tunneilla 2 vuotta samassa laitoksessa, että jonkun verran kuitenkin. Lukiossa näytteleminen jotenkin jäi ja harmittaa se. Kärpänen puri nyt vasta uudestaan, mut aika kipeästi :)
Jos haluut ottaa yhteyttä tai joku muu, niin osoite olis [email protected]. Uh, olis niin mahtavaa päästä kehittelemään kaikkee kivaa ja omaa :D
- Nimetön
Hei
valitettavasti en saa nimimerkkiäni rekisteröityä, mutta sähköposti toimii [email protected]
olisin itse kiinnostunut päästä mukaan harrastelija teatteriin koska olen mielestäni hyvä näyttelijä ja laulan. Näyttelen hienosti ja miulla on vähän kokemustakin. Osaan olla oikea jokerinaama ja oisi kivaa aloittaa uusi harrastus ja sitä mukaan myös tavata uusia ihmisiä. Minulla on taipumusta hieman ujostella, mutta se menee ohi. Osaan laulaa, mutta en soittaa mitään. Suvussani on laulajia ja mielikuvitustakin löytyy. Olen myös pöytälaatikko kirjailija ja muutenkin taiteellinen ihminen. Miten voisi päästä mukaan johonkin? Olen koulujen näytelmissä ollut mukana ja näytellyt mm. kapteeni koukkua..
ja Tarzanin Janea, josta nimimerkkikin juontaa :)
Myös prinsessa ruususessa olen näytellyt-tosin linnan muuria mut jokatapauksessa ja kivaa on ollut. Tai muistan tykänneeni. Paras roolini oli kyllä Kapteeni Koukku. Nämä on lasten esityksistä mutta olen valmis myös haastavampiinkin. Saikohan tästä mitään selvää? nO jaa saa laittaa postia jos jostain löytyy joku harrastelija teatteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227