~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minttua ja anista
Salmiakkia ja lakritsaa
Suklaata ja suukkoja
Huulet maistaa mansikkaa
Mikä kaiken saa näin maistumaan
Hunajalle tuntumaa
Arvoitus onko - jääköön niin
En katso päiviin menneisiin
Vaan uuteen katse kohoaa
Näin uutta voimaa sieltä saan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
¤NAMI NAMI¤
8
473
Vastaukset
- Rellu
heh, mikähän se lieneekään Murukullan elon niin
makoisaksi saaneen * miettii *
Noooh, tuotapa ei juurikaan tarvii miettiä, kyllä
se lienee se nuolen pisto, joka saapi kaiken
niin makialta maistumaan * tiijetään *
Ja, eiköhän se voima kuule kumpua justiinsa
siittä :)
Lepposa runo.
Kivvaa päivän jatketta.- *MURUKULTA*
Joo, se on se inspiraation-nuoli juu..kun
laittaa kirjoittelemaan kaikkia..ööö..
vai tuo sokerihumala..tai.. :)
Noh, kivvaa iltaa joo! :)
- TöllinLiisa
Niin makeeta ,ettei sanotuksi saa.
Kiva ,iloista sinulla tänää.
Kuules ,nyt netissä joku häikkä.
Koitin sinule vastata,joku ruuhka menossa.
Kiitän ajatuksistas ja sinulle hyvää tätä iltaa.Liisa- *MURUKULTA*
Jep jep! Tänään tälläinen iloinen. Yritän piristyä huomiseksi ja kirjoittaa jotain synkkää..! :DD hihihiii!
24:n laahaa välillä kuin Volgan lautturit, mutta ei se ole vaarallista. Välillä sitä repii har...punaisia hiuksiaan oikein olantakaa, kun mikään ei pelitä! :/
Kiwaa iltaa Liisa ja hymyä kehiin! :)
Hymyn suupieliin ja makuhermon mietteisiin.
Ihanaa iltaa sinne jonnekkin.- *MURUKULTA*
Jees, vähän kalori pitoinen runo, mutta käytään vaikka juokseen kilpaa simmonen tunti, niin eiköhän se tasotu..:))
Hymyjä sinne ja mukavaa iltaa M ! ;) - Minä vuan
*MURUKULTA* kirjoitti:
Jees, vähän kalori pitoinen runo, mutta käytään vaikka juokseen kilpaa simmonen tunti, niin eiköhän se tasotu..:))
Hymyjä sinne ja mukavaa iltaa M ! ;)tuas pyöräättänny uamutuimaan sievän runonpoekasen.....Ja kirjottajako on perso kaekenlaeselle makkeelle?
- *MURUKULTA*
Minä vuan kirjoitti:
tuas pyöräättänny uamutuimaan sievän runonpoekasen.....Ja kirjottajako on perso kaekenlaeselle makkeelle?
E-eikä oo! Mitä ny vähän suklatoo ja vähän hunojoo ja vähän...öhöm..:)
Makosaa iltoo..Minä vuan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
