Olin vankilassa 90-luvulla

muutaman vuoden

Olin vankilan korkeimmin koulutettu henkilö, mukaanlukien lääkärit ja vankilanjohtaja. Minua kunnioitettiin yleisesti. Työvelvollisuus ei koskenut minua, ja gourmet-ruoka tarjoiltiin yksityishuoneeseeni. Minua ei kadehdittu, vaan ihailtiin: Muut vangit, vartijat ja jopa vankilan johto tulivat usein kysymään minulta neuvoa erilaisiin älyllistä ajattelua vaativiin ongelmiinsa. Sellini oli kolme kertaa normaalia isompi ja sain tilata aikakauslehtiä valtion piikkiin.

Viihdyin erittäin hyvin vankilassa. Joskus mieleni tekisi sinne takaisin, vaikka olenkin kunnon kansalainen. Viime kertani vankilassa jää siten ainoaksi, ja silloinkin oli kyse väärinkäsityksestä.

8

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vangkit

sexypalavelujaan siulle ilimaisexi?

• antaa älykkään vaikutelman

Jaaha, taas näitä. Huomasin jo tuolloin 90-luvulla että vankien oikeinkirjoitustaidoissa oli parantamisen varaa, niinpä pidin heille äidinkielen alkeiskursseja jotka olivat erittäinkin suosittuja. Tosin kaltaisiasi ikänsä lusineita ruunia nekään eivät tahtoneet auttaa.

Palatakseni vielä tuohon alkuperäiseen kysymykseesi, minulla on hyvin kaunis vaimo jota rakastan erittäin paljon. Ymmärrettävistä syistä emme tarvinneet mitään erillisiä tapaamislupia, vaan hän sai mennä ja tulla miten halusi. Hän viettikin aikaa varsin paljon seurassani vankilassa.

• senkin tollo

Osta sienikirja, ettei mene fiktion puolelle.

• Anonyymi

Ja sitten heräsit unesta.

• Anonyymi

Joo, tais aloittaja olla "Ritvana" koko tuomionsa. Jotain käänteispsykologiaa tollaset tarinat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tais aloittaja olla "Ritvana" koko tuomionsa. Jotain käänteispsykologiaa tollaset tarinat.

Tummeli oli kielletty 1960-2001 vankiloissa, jouduttiin käyttämään voinappeja, siksi leipää jyrsittiin ilman voita. Voinappikuppa oli bisnes, yleensä kahdella postimerkillä sai puolikkaan napin, hommat piti hoitaa nopsasti, voilla oli paha tapa "sulaa" ja sitten tuli hiki..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummeli oli kielletty 1960-2001 vankiloissa, jouduttiin käyttämään voinappeja, siksi leipää jyrsittiin ilman voita. Voinappikuppa oli bisnes, yleensä kahdella postimerkillä sai puolikkaan napin, hommat piti hoitaa nopsasti, voilla oli paha tapa "sulaa" ja sitten tuli hiki..

Tummeli oli 90 luvulla vankilassa kalliimpaa kuin piri

• Anonyymi

Kuuskeetluvulla ei ollut tummelia eikä vangkeille voitakaan annettu. Mutta liukastetta löytyi, vangkilaruoka kun koostui silakasta ja jäätyneistä perunoista, niin joka sälli oli kroonisessa ripulissa. Ei tarvinnut työntää ns. kuivaan reikään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5721
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2562
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      240
      1562
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1343
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1087
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      861
    7. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      847
    8. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      64
      843
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      71
      762
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      731
    Aihe