Olli ja EX-tyttöystävä??

Hmmm ???

KUULINKO oikein ? Vai.. Olin kuulevinani viime ma iltana kun olli kertoili sen ex. tyttöystävistä, niin olin kuulevinani että olli sanoi että "hanne on pilannu meidän suhteen" sit kaikki oli et "tääähh" sit hetken päästä jotain et "big brother kertoi mulle" .. tein sillä hetkellä jotain muuta ja havahduin vain noihin sanoihin, pitiköhän paikkansa vai kuulinko ihan väärin ? tietääkö kukaan ?

eli onkohan olli saanu tietoa bbltä et niitten suhde on ohi ja siks vehtaa hannen "vaimon" kanssa niin avoimesti ???

3

2103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on saanut

tiedon bb:ltä, mutta eihän hän siitä voi puhua kun se on sanottu päiväkirjahuoneessa, eli joutuu antaa muiden tavallaan luulla että seurustelee vielä. Ei se varmaan muuten noin paljon Hannen kanssa vehtailis..

• duski

siis mun käsittääkseni toi liittyi siihen että se sai puhua tyttiksensä kanssa puhelimessa päiväkirjahuoneessa, eikä se saanut kertoa siitä muille. tyttis silloin puhelimessa kielsi enää nukkumasta toisten naisten vieressä ja olli lupasi. siitä vieressä nukkumisesta ja tyttiksen mustasukkaisuudestahan se olli puhui heti ton kohdan jälkeen. musta sen sisältö oli jotakuinkin että 'sain big brotherin takia [antoi puhua puhelimessa] tietää ettei tyttis hyväksy että nukun toisten vieressä'.

ja ei se kyllä tyttöystävästään oo exänä puhunut. :P

• Sen verran tiedän että Ollihan keskusteli tyttöystävänsä kanssa puhelimessa PK huoneessa, silloin autotäyttöviikolla, erikoispalkintona Ollille, silloin tyttöystävä kielsi Ollia nukkumasta Hannen kanssa, oli muuten aika outo puhelu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe