Oli

nunchaku-overlord

10

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)(:

      MOI ICHIGO!!1!! :)))

    • evt

      Naurettava todellakin, niin surkea se oli. Ei minkäänlaista lipsynchiä ja videonpätkät oli laitattu randomilla.

      Ja eikös tästä ollut aikaisemmin joku topic.



      (Ps. Sori lainasanat.)

      • nunchaku-overlord

        mieltä siinä, että huonosti tehty video se oli, mutta se siitä tekikin niin omaperäisen Puuha Peten tahdissa. Oikeastaan pätkän alku oli varsinaisesti hyvin tehty, ainakin omasta mielestäni.


    • ichigo-79

      OIKEA IDIOTISMIN RIEMUVOITTO TÄMÄ VIDEO...EIKÖ NARUTOA OLE RAISKATTU JO IHAN TARPEEKSI...?!

      EIKÄ OLE EDES EKA KERTA,TÄMÄ ON PYÖRINYT TÄÄLLÄ JO ENNENKIN...

      • -fsmföläsm

      • nunchaku-overlord

        enpäs ole tutustunut toisiin videoihin, koska tuo aloittamani ketju oli ensimmäinen tälle palstalle.


    • Joku_Mummo

      No kirjotan arvostelun siitä, kun en jaksa kehua:

      Nortikka

      YouTuben suosion kasvaessa on tullut monia toinen toistaan järkyttävämpiä fandubbeja anime-sarjoista. Eräs niistä on Nortikka, peräti 18 jaksolla. Se on dubattu / leikattu / uudelleenkäsikirjoitettu versio Narutosta jonka on ohjannut, leikannut ja kenties myös kokonaan dubannut MammiKunniaan.

      Päähenkilönä on Nortikka (Naruto), joka on hankkinut väärennetyt terveen paperit Mallulta (Sasuke-kun). Nortikka on kiinnostunut Sukisukista(Sakura-chan). Nortikka on karannut jostain mielisairaalasta, jonka huomaa sen kohtauksita tai rikkimenemisistä.

      Kiireellisten lähetysaikojen vuoksi noin 23 minuutin jaksot on kutistettu alle neljän minuutin pätkiksi. Dubbien laatu on päätähuimaavaa erilaisten ääniefektien kera. Voisin kirjottaa siitä vaikka kuinka paljon mutten jaksa >_> joten... katsokaa ihmeessä, ette tule häpeämään. tossa linkki ekaan jaksoon: http://www.youtube.com/watch?v=rHHaxS3obI8

      • Dinkkidonkki

        "Tämä on tälläne ja se tekee näin" klink
        "Ja mikäs tuo oli?" Lol xD
        Kylhäm mää nään tiien


      • Snowfaerie & Maria

        Yksi kaverimme alkoi katsoa animea Youtubesta ja löysi myöhemmin mm. Nortikan. Ja näytti sen tietty meillekin. Loistavaa, ei voi muuta sanoa. Tosin koulussa ja bussissa vähän katsotaan kummasti kun me lainataan sen vuorosanoja melkein koko ajan... mutta nyt. "Mä en voi spiikata teidän kaa kosk mä oon liian cool." (Malboro eli Mallu) Snowfarie ja Maria kuittaavat ja painuvat Youtubeen.


    • AV-Studio-Pro-mies

      Anteeksi etukäteen, minun on pakko sanoa tämä näin jopa 6-7 vuotta myöhemmin edellisestä postauksesta. Krhm.. Nortikka kuuluu niihin älyttömän surkealaatuisesti toteutettuihin videoihin mitä on ytuubissa hyvin hyvin paljon. En tunne ketään kuka ei osais tehdä tuollaista. Kukaan tutuistani ei vaan kehtaisi jättää noin viimeistelemättä. Ja kyse ei ole mistään Suomidub ragesta, vaan ihan vaan Nortikasta.

      Koko sarja toimii hyvänä esimerkkinä siitä, miksi laadukasta tavaraa ei aina kannata tehdä: koska idiootit katsoo innoissaan joka tapauksessa. Sarja tehtiin tosin vuosia sitten, jolloin nämä lukuisat nykyään suositut ytuubi-sarjat ei vielä potkineet kuin alkulimassaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe