N-clean

kylläpä naurattaa

Muita jolla kokemuksia/sanottavaa N-Cleanin toiminnasta Tampereella? Sen tarkemmin tässä nyt mitään nimeämättä...

Esimiehen vaihtuminen ja kaikki päin ....

Työvuorot/tunnit vähenee (Uusia palkataan kuitenkin)

Sovituista asioista ei pidetä kiinni (Esim. työpäivien/tuntien/vapaatoiveiden/luvattujen vapaiden viikonloppujen suhteen)

Luvataan jotain ja seuraavana päivänä vedetään sanat takaisin (Esim. palkka-asioissa)

LIITTOON ja heti! Näin toimin ainakin itse.

Olen todella pettynyt kyseisen henkilön toimintaan ja tapaan hoitaa asiat. Ylimielistä ja tympeää käytöstä työntekijöitä kohtaan. Otetaan ne muutamat suojatit ja lopuilla ei sitten olekaan mitään väliä.

En ymmärrä miten aikuinen ja (muka) ammattilainen kehtaakin toimia niinkuin välillä toimii.

Uusi paikka on jo hakusessa

16

8761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • än-nän-nän-nän-ännän-clean

      Aina ei tiedä itkiskö vai nauraisi tämän firman leivissä.

      Luultavasti k.o. esimies on se keneksi hänet ajattelenkin, kokemusta on hänen suosikkisysteemistään, TESin noudattamattomuudestaan, kieroilustaan. Tuntilistat täytetään miten sattuu lyijykynällä ja muutoksia tehdään työntekijältä kysymättä. Jos joudut epäsuosioon, kumi suhisee kun tunteja pyyhitään pois ja annetaan "mukavammille" työntekijöille.

      Ainoa keino edes yrittää jotain parannuksia näiden kiroilijoiden touhuun on vain jatkuva yhteydenpito liittoon. Luottamusmieheksi (-naiseksi) valittu Bange lienee jo pahasti burn outin runtelema joten en usko että siltä saralta saadaan mitään apua asiaan. Paras vain pommittaa liitoa kunnes siellä meidän rahoillamme aikaa kuluttavat ja kahvia ja leivoksia mässyttävät leveäperäiset mastodontit mahdollisesta havahtuvat ajamaan meidänkin asioitamme.

      Jos kaikki yhdessä ajaisimme yhteisiä asioitamme niin kyllähän parannusta tapahtuisi. On vain todella vaikeaa saada ketään mukaan. Kyllä kahvi- ja ruokatauoilla sekä tupakkatauoilla kritisoidaan firman politiikkaa mutta kun pitäisi aukaista suunsa ja sanoa jotain ääneen vaikkapa palavereissa, kaikista tulee heti yhtä puheliaita kuin lahnoista....

      Ei muuta kuin liittoa potkimaan perseelle ja vaatimaan sitä tekemään sitä mistä sille palkankin maksamme eli ajamaan meidän asioitamme!

      • N-C:läinen

        Voisitte myös ottaa yhteyttä ko-henkilön esimieheen. Tuollainen ei voi jatkua.


    • ihmettelevä

      Veit sanat suustani ko.työpaikasta itselläni ei ole myöskään mitään hyvää sanottavaa..aivan törkeän epäasiatonta sähläämistä työvuorojen suhteen, ja esim huomaa tyhmempikin ketkä työpaikalla ovat niitä pomon nuoleskelijoita,ja jotka saa siten enemmän myöskin työ tunteja,pomolla ei taida olla mitään käsitystä varmaan itselläkään mitä tekee..oma elämäkin ehkä päin.p:tä onneks löytyy muutakin työtä

      • heiluva moppi

      • zzzzzzzzzzzz
        heiluva moppi kirjoitti:

        http://www.viestintamania.fi/lehdet/VSOP_2005_12.pdf

        niin näkee,kuka se bossi on.

        Kyllähän kyseinen herrasmies on useammankin konkan tainnut tehdä ja aina vain uutta firmaa pystyyn... en kyllä moiselle firmalle uskaltaisi itse mennä, tuskin asiat miksikään on muuttuneet vuosien varrella, tietysti toivon työntekijöiden työn jatkuvuuden takia että tämä firma on edellisiä pitkäikäisempi ja ihmiset saavat palkkansa


      • kuulkaapas
        zzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        Kyllähän kyseinen herrasmies on useammankin konkan tainnut tehdä ja aina vain uutta firmaa pystyyn... en kyllä moiselle firmalle uskaltaisi itse mennä, tuskin asiat miksikään on muuttuneet vuosien varrella, tietysti toivon työntekijöiden työn jatkuvuuden takia että tämä firma on edellisiä pitkäikäisempi ja ihmiset saavat palkkansa

        Anteeksi, mutta sen verran täytyy nyt korjata, että kyseinen herrasmies ei ole "useampaakaan konkkaa" tainnut tehdä ja palkkakin tulee aina ajallaan ja oikein laskettuna.


      • hah hah hah
        kuulkaapas kirjoitti:

        Anteeksi, mutta sen verran täytyy nyt korjata, että kyseinen herrasmies ei ole "useampaakaan konkkaa" tainnut tehdä ja palkkakin tulee aina ajallaan ja oikein laskettuna.

        Kylläpäs vaan on tehnyt keikauksia ja aina vaan silti porskuttaa...Hyvä asia sinulle että palkkasi olet aina saanut


      • Mitä Rauski ei tiedä

    • l+t+b

      työvuorolistojan ja tuntien kanssa. Olen myös kyseisessä firmassa töissä, uutta kyllä hakusessa. Näköjään ei väliä mis päin suomea kys.firmassa töissä niin joka paikassa sama juttu ihmettelen miten voidaan vähentää yhdeltä ihmiseltä tunteja ja kuitenkin palkataan samalle alueelle lisää väkeä. Liitosta sain kyl niin ihmeellisiä vastauksia et ihmettelen kyl miks sinne maksetaan jäsenmaksua.

    • nmp

      mä olen aivan samaa mieltä sun kanssa.lauantaina työpäivän päätteeksi sain potkut ja syytä ei tarvinnut kuulemma kertoa,koska määräaika neljä kuukautta ei ollut vielä täynnä.(3päivän päästä olisi tullut).myös palkankorotusta lupailtiin ja tämä alaarvoinen kohtelu tuli myös erittäin tutuksi.huomenna soitan liitoon ja toivon että kyseinen esimies joutuu tilille tekemisistään.kaikki kusee n-cleanissa.

      • No,,,

        Olen kyseisessä työpaikassa töissä ja tottahan se on että moni asia on pielessä ncleanilla. Itse törmännyt monesti (liiankin monesti) siihen ettei luvatuista asioista pidet kiinni. Totta on sekin että ns.lellikit on turvallisilla vesillä, ja muut--oikeastaan ihan sama. Itseäni eniten häiritsee se että osa painaa pää punaisena ja hikisenä päivästä toiseen ja osa vain, no näyttäytyy töissä. Reiluus ja tasapuolisuus ei ole todellakaan kohdallaan. Mutta jokainen joka kyseisessä firmassa on töissä tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja jokainen tuntee piston sydämessään siinä kohtaa kun puhutaan reiluudesta. Aurinkoista kevättä!


      • Työnhakija

        hassu juttu samoin kävi myös. Kesken työpäivän tuli esimies vain sanomaan että nyt loppui työt, mutta jos haluan niin voin olla päivän loppuun. Kun syytä kyselin niin sanottiin ettei tarvitse kertoa, kun olisi ollut määrä ajan loppuun 5 päivää. Muuten olisi ollut potkujen jälkeen helpompi päästä uusiin töihin mutta kun olin potkut saanut ja syy epäselvä niin haittasi työn saantia. Työntekijänä on hankalaa kun itse ei tiedä syytä miksi potkut alun perinkään tuli ja mahdolliset työnantajat voivat vain arvailla mitä kauheaa on työntekijä tehnyt. Olisi syy helpottanut järkytystäkin, kun olisi tiennyt missä asioissa olisi pitänyt parantaa. Varsinkin kun tekemäni työ kelpasi vajaan neljän kk ajan ja en tietääkseni tehnyt mitään väärää.


      • 13
        Työnhakija kirjoitti:

        hassu juttu samoin kävi myös. Kesken työpäivän tuli esimies vain sanomaan että nyt loppui työt, mutta jos haluan niin voin olla päivän loppuun. Kun syytä kyselin niin sanottiin ettei tarvitse kertoa, kun olisi ollut määrä ajan loppuun 5 päivää. Muuten olisi ollut potkujen jälkeen helpompi päästä uusiin töihin mutta kun olin potkut saanut ja syy epäselvä niin haittasi työn saantia. Työntekijänä on hankalaa kun itse ei tiedä syytä miksi potkut alun perinkään tuli ja mahdolliset työnantajat voivat vain arvailla mitä kauheaa on työntekijä tehnyt. Olisi syy helpottanut järkytystäkin, kun olisi tiennyt missä asioissa olisi pitänyt parantaa. Varsinkin kun tekemäni työ kelpasi vajaan neljän kk ajan ja en tietääkseni tehnyt mitään väärää.

        myös minä sain muutama vuosi sitten potkut samalla tavalla muutamaa päivää ennen koeajan päättymistä,
        samoin sai moni muukin jolla koeaika uhkasi loppua. Aika moni työnantaja jo tietääkin n-cleanin tyylin ketjuttaa työvoimaa joten potkut n-cleanilta ei kerro työntekijästä yhtään mitään, ainoastaan n-cleanin paskamaisuudesta.


    • Työntekijä

      Onko joskus omassa asenteessa kenties vikaa. Ette tule ihan heti löytämään siivousfirmaa jossa kaikki olisi ok. Monen kautta olen kiertänyt, nyt Engel ISS sopan jälkeen N-cleanissa alusta asti töissä ollut. Palkka ei ole myöhästynyt koskaan, eikä kenelläkään muullakaan meistä 30 työntekijästä tällä paikkakunnalla. Palkanmaksun hoitaa ulkoistettu tilitoimisto. Työvuoroissa on olemassa nokkimisjärjestys jo ihan pelkästään työsopimusten pituuden ja luonteen mukaan. jos työpaikalla on osoittaa, että siellä sorretaan jotain työntekijöitä niin liittoon yhteyttä. He tarkistavat kyllä onko asiassa perää vai ei. Työsopiomuksen voi purkaa koeajalla ilman mitään syytä. Jos siihen sanotaan joku muu syy kuin koeaikainen purku, niin silloin irtisanominen on laiton. Koskee molempia osapuolia. Tsemppiä kuitenkin kaikille töissä, kesä tulossa ja helteet. Työn raskauden ja kiireen kaikki varmaan tiedämmekin.

    • mälvääjät

      hienoa että joku muukin on huomanut samat asiat. täysin oikein kiteytetty. info ja tiedotteet ei kulje huoltokäytävä 3:sta pidemmälle.

    • työnjohtoon

      törmäsin itse. toivon, etten elämäni varrella enää törmää vastaavaan, enkä koe sitä minkä jouduin kokemaan. en tule ko. firmassa toimimaan elämäni aikana.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe