Olemme menossa uudeksi vuodeksi Tallinnaan (31.12-1.1) ja asumme Viru hotellissa. Mitä hyviä ja edullisia ruokapaikkoja on siinä lähellä? Onko kaupat auki 31.12? Tietäiskö joku jonkun hyvän kauneushoitolan, jossa kasvohoito ja miesten hiustenleikkaus olisi edullista?
Uusi vuosi Tallinnassa
4
838
Vastaukset
- Mary_
Ruokapaikkojahan Tallinnassa on pilvin pimein, mutta hyvinkin eritasoisia.Esimerkiksi italialainen Controvento Raatihuoneen torin lähellä, Vene-kadulla on melko hyvä paikka. Viru-hotellissa on hyvä kauneushoitola, jonne voi varata etukäteen hoitoajat nettivarauksella. Itse kävin viimeksi siellä kampaajalla.
- Usko Poiss
Muista varata pöytä ajoissa, mihin ravintolaan sitten menettekin.Uudenvuoden aattona Tallinnan ravintolat ovat kyllä tupaten täynnä väkeä, että tosiaan kannattaa jo suomesta käsin varata pöytä.
- uus astat vastu võtta
Uudenvuoden vastaanotto Tallinnassa.
66 % viettää aaton kotona. - Tyytyväinen asiakas
Hei,
Itse oon asunut tääl jo 3 v. Viru-hotellin lähellä on hyvä kauneushoitola, Medemis Day Spa, löytynee Googlettamalla. Ihan naapurissa siis ja sieltä saa monipuolisia hoitoja. Kampaamopalveluita ei taida saada, mutta tosi laadukasta kauneudenhoitoa. Kaupat lienee hyvin auki, esim. Rimi Aia-kadulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854