mistä löytys colin mcrae rally 2005 koodit! Tarvis niitä kosk en pääse pitemmälle pelis. Lähettäkää viesti mun sähkäriosoitteeseen mun sähkäriosoite on [email protected].
OIKEESTI!!!
COLIN MCRAE RALLY 2005 KOODIT!!!
11
14382
Vastaukset
- joskopa
tuolta löytyis. Lataat sieltä mitä tarviit.
http://www.bhmotorsports.com/CMR5/downloads- KOODEJA
Colin mcrae 2005 koodeja kiitos!
- reppanako
Mites tuolta kun ladataan vaikka johonkin omaan kansioonsa ja sieltä sitten liittää pelin kansioon vaikka data ja autot toimiiko siten.itse tein noin ja ne ei näy sitten siellä pelissä ollenkaan.mitä tein väärin.vai miten se toimiikaan..kiitos
- colinmcrae2
Minullekkin voisi noita koodeja laittaa tulemaan, ku on sapettavaa, ku ei pääse pitemmälle tossa pelissä.
Sähkärini on [email protected] - koodeja tarvitaan
lähetä mullekin koodeja mun sähkäri on [email protected]
- NoNamer
Minullekkin saisi laittaa koodeja kun en saa autoja kun oon niin paska :D Sähköposti: [email protected]
- koodipate
NoNamer kirjoitti:
Minullekkin saisi laittaa koodeja kun en saa autoja kun oon niin paska :D Sähköposti: [email protected]
ja mullekki vois laittaa koodeja.. e-mail:[email protected]
- Hermanni12345
JOS JOKU EI PÄÄSE COLIN MCRAE RALLYA LÄPI ilman koodeja NII JOHAN ON SUKKA.
- koiran makkara on ty
mistä saisi koodit 2005
- toppana 5
ei tarvi koodei mitä järkee niissä on ei mitää menee vaa hauskuus pelii
- ssggggtyy
l
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa694092Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212321Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4471994Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651871Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931194- 1081186
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361125Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33967En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37844Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina173785