mistä löytys colin mcrae rally 2005 koodit! Tarvis niitä kosk en pääse pitemmälle pelis. Lähettäkää viesti mun sähkäriosoitteeseen mun sähkäriosoite on [email protected].
OIKEESTI!!!
COLIN MCRAE RALLY 2005 KOODIT!!!
11
14343
Vastaukset
- joskopa
tuolta löytyis. Lataat sieltä mitä tarviit.
http://www.bhmotorsports.com/CMR5/downloads- KOODEJA
Colin mcrae 2005 koodeja kiitos!
- reppanako
Mites tuolta kun ladataan vaikka johonkin omaan kansioonsa ja sieltä sitten liittää pelin kansioon vaikka data ja autot toimiiko siten.itse tein noin ja ne ei näy sitten siellä pelissä ollenkaan.mitä tein väärin.vai miten se toimiikaan..kiitos
- colinmcrae2
Minullekkin voisi noita koodeja laittaa tulemaan, ku on sapettavaa, ku ei pääse pitemmälle tossa pelissä.
Sähkärini on [email protected] - koodeja tarvitaan
lähetä mullekin koodeja mun sähkäri on [email protected]
- NoNamer
Minullekkin saisi laittaa koodeja kun en saa autoja kun oon niin paska :D Sähköposti: [email protected]
- koodipate
NoNamer kirjoitti:
Minullekkin saisi laittaa koodeja kun en saa autoja kun oon niin paska :D Sähköposti: [email protected]
ja mullekki vois laittaa koodeja.. e-mail:[email protected]
- Hermanni12345
JOS JOKU EI PÄÄSE COLIN MCRAE RALLYA LÄPI ilman koodeja NII JOHAN ON SUKKA.
- koiran makkara on ty
mistä saisi koodit 2005
- toppana 5
ei tarvi koodei mitä järkee niissä on ei mitää menee vaa hauskuus pelii
- ssggggtyy
l
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070