COLIN MCRAE RALLY 2005 KOODIT!!!

C. MCRAE

mistä löytys colin mcrae rally 2005 koodit! Tarvis niitä kosk en pääse pitemmälle pelis. Lähettäkää viesti mun sähkäriosoitteeseen mun sähkäriosoite on [email protected].

OIKEESTI!!!

11

14341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskopa
      • KOODEJA

Colin mcrae 2005 koodeja kiitos!

• reppanako

Mites tuolta kun ladataan vaikka johonkin omaan kansioonsa ja sieltä sitten liittää pelin kansioon vaikka data ja autot toimiiko siten.itse tein noin ja ne ei näy sitten siellä pelissä ollenkaan.mitä tein väärin.vai miten se toimiikaan..kiitos

• colinmcrae2

Minullekkin voisi noita koodeja laittaa tulemaan, ku on sapettavaa, ku ei pääse pitemmälle tossa pelissä.
      Sähkärini on [email protected]

• koodeja tarvitaan
      • NoNamer

Minullekkin saisi laittaa koodeja kun en saa autoja kun oon niin paska :D Sähköposti: [email protected]

• koodipate
        NoNamer kirjoitti:

Minullekkin saisi laittaa koodeja kun en saa autoja kun oon niin paska :D Sähköposti: [email protected]

ja mullekki vois laittaa koodeja.. e-mail:[email protected]

• Hermanni12345

JOS JOKU EI PÄÄSE COLIN MCRAE RALLYA LÄPI ilman koodeja NII JOHAN ON SUKKA.

• koiran makkara on ty

mistä saisi koodit 2005

• toppana 5

ei tarvi koodei mitä järkee niissä on ei mitää menee vaa hauskuus pelii

• ssggggtyy

l

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe