Moro. Mulla on ylimääränen vahvari mallia Marantz digital monitoring amplifilter PM-64II. Onkohan tällä enään mitään arvoo, vai pitääkö siitä tehdä verkonpaino???
marantz
6
878
Vastaukset
- fisuja pyytään
En mä tommosella lähtis mitään fisuja kalasteleen. Marantzit ovat laatupelejä lähes poikkeuksetta.
- as-keetti
heitä pois.
Pistä myyntiin, alaa tuntevat arvostavat
Maranzin melko korkealle. - Joopajoo..
muistelisin että tuollaisista pyydetään reilua satasta vielä joten ei kannata kalaan sillä lähteä.
- mekaanikko
haha tehän teräviä olette.. joo maratzihan se maailman paras on..
koita vaa ihmees
anna mennä
kyllä sillä jonku ahvenan vois saada- kuule hyvii
Kyl ne Marantzit ovat ihan hyvii vehkeit, ihan paremmasta päästä. Kepittää marketroinan mennen tullen äänen todellisessa laadussa. Tosin kyl mie tiiän muitakin kunnon pelejä, joilla pärjää vähän krantumpikin kuuntelija. Mut Marantz kuuluu suurten joukkoon. Ja Marantzin historia on voittamaton. Ja se on taas hyvässä hoidossa. Ei tartte hävetä. Paskoja osia sen mahasta ei löydy.
- lölmölmölmlölmöllm
moro, onkohan vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508