Mitä mieltä olette kyseessä olevan yrityksen palvelusta? Kumpikaan hoitolassa työskentelevistä, kun ei ole kosmetologi? Päivän kursseilla hankittu tieto tuskin sama kuin monta vuotta opiskelleella ammattitaitoisella ihmisellä.
Trend Studio
15
2906
Vastaukset
- näitä..?
Oliskos taas yksi yritys sellaiselta alalta, jossa kokemus merkitsee enemmän kuin mikään kurssi..?
- Suosittelen
Eiks siel ole oppia haettu vasta firman auettua? Aiempaa kokemusta ei käsittääkseni ole kummallakaan nykyisellä. Mut oli siel se kosmetologi vähän aikaa, mut jäikö se nyt mammalomalle tai jotain?
Itse olen kyllä saanut hyvää palvelua alusta saakka. - talossa
Suosittelen kirjoitti:
Eiks siel ole oppia haettu vasta firman auettua? Aiempaa kokemusta ei käsittääkseni ole kummallakaan nykyisellä. Mut oli siel se kosmetologi vähän aikaa, mut jäikö se nyt mammalomalle tai jotain?
Itse olen kyllä saanut hyvää palvelua alusta saakka.simoliinin talossa on toinen kauneus salonki tai mikä se nytte onkaa mistä oon kuulu hyvää palautetta
ja itsekki tykään siitä! - kaketi
talossa kirjoitti:
simoliinin talossa on toinen kauneus salonki tai mikä se nytte onkaa mistä oon kuulu hyvää palautetta
ja itsekki tykään siitä!eipä simolinin kosmetologi taida tehdä kynsiä, eikö se väännä vain naamoja onha se kosmetologi.
- ei tee brasseja
kaketi kirjoitti:
eipä simolinin kosmetologi taida tehdä kynsiä, eikö se väännä vain naamoja onha se kosmetologi.
ei tee simolinin kosmetologi brasseja tai la:ta. Taitaa muutenkin olla aika mummopaikka. Kynnet kantsii tehdä ninalla tai trend studiossa. saa kunnon kynnet. taitaa olla niin että simolinin paikassa kynnet tehdään halpis tuotteilla eikä taida olla mikään suosittu niiden suhteen. tainnut perehtyä veteraanien jalkahoitoihin ko. paikka.
- ne "mummotkin"
ei tee brasseja kirjoitti:
ei tee simolinin kosmetologi brasseja tai la:ta. Taitaa muutenkin olla aika mummopaikka. Kynnet kantsii tehdä ninalla tai trend studiossa. saa kunnon kynnet. taitaa olla niin että simolinin paikassa kynnet tehdään halpis tuotteilla eikä taida olla mikään suosittu niiden suhteen. tainnut perehtyä veteraanien jalkahoitoihin ko. paikka.
Eikö ne jalkahoidot le kaikille tärkeitä. Ja käyväthän ne "mummotkin" kosmetologeilla ehkä enemmän kuin nuoriso jokapoistattaa vain karvojaan ja teettää kynsiä. Ja eiköhän niillä "mummoilla taida olla nykyisin rahaa hoidattaa itseään niin etteivät näytä "mummoilta"
- ?!?
eikö trend studio ole vain kynsienhoitoon ja rakennekynsien tekoon tarkoitettu paikka?? tietääkseni rakennekynsien tekoa opiskellaan vain muutama päivä harjoitustyöt, kun taas kosmetologiksi opiskellaan väh. kolme vuotta eivätkä he välttämättä edes tee rakennekynsiä vaan yleensä hoitoja, kuorintoja, meikkejä, ihonpuhdistusta ym. taisi joku kaikkitietävä nyt sekoittaa kaksi ammattia keskenään.
- mielummin ammattilaisella
kyllä ainakin lehdessä mainostaa käsi ja jalkahoitoja. niitähän ne kosmetologit tekee. ei muutaman päivän kurssilla voi kaikkea jaloista oppia. sokerointiakin pitäisi vain kosmetologien tehdä netistä löytämien tietojen perusteella. onneksi beautyssa tehdään sokerointia. sitten siellä tehdään kulmien muotoilua ja ripsien värjäystä nettisivujen mukaan. niihin on tuskin mitään kurssia käyty.
- täytyy osata
mielummin ammattilaisella kirjoitti:
kyllä ainakin lehdessä mainostaa käsi ja jalkahoitoja. niitähän ne kosmetologit tekee. ei muutaman päivän kurssilla voi kaikkea jaloista oppia. sokerointiakin pitäisi vain kosmetologien tehdä netistä löytämien tietojen perusteella. onneksi beautyssa tehdään sokerointia. sitten siellä tehdään kulmien muotoilua ja ripsien värjäystä nettisivujen mukaan. niihin on tuskin mitään kurssia käyty.
Ei sitä ripsien ja kulmien kestovärjäystä ihan kotokonsteilla opita. Sinä on monta niksiä ja ohjetta millä saa kestovärin pysymään vähän kauemmin kuin vion tai kaksi. Ja väritkin täytyy osata sekoittaa asiakkaalle oikein ei vaan niin, että joko ruskea , sininen, musta tai harmaa yksistään.
Moni asia voi tuntua yksinkertaiselta, mutta ei se aina niin ole. - tietää
täytyy osata kirjoitti:
Ei sitä ripsien ja kulmien kestovärjäystä ihan kotokonsteilla opita. Sinä on monta niksiä ja ohjetta millä saa kestovärin pysymään vähän kauemmin kuin vion tai kaksi. Ja väritkin täytyy osata sekoittaa asiakkaalle oikein ei vaan niin, että joko ruskea , sininen, musta tai harmaa yksistään.
Moni asia voi tuntua yksinkertaiselta, mutta ei se aina niin ole.niin mut kertokaa joku fiksu et mis opitaa muual kulmien ja ripsien värjäys kuin kosmetologi tai parturikampaaja puolella? ja jos heillä ei koulutusta ole niin voi olla aika kiva olla asiakas..???
- esim.....
tietää kirjoitti:
niin mut kertokaa joku fiksu et mis opitaa muual kulmien ja ripsien värjäys kuin kosmetologi tai parturikampaaja puolella? ja jos heillä ei koulutusta ole niin voi olla aika kiva olla asiakas..???
Meikkikouluissa opetetaan ripsien ja kulmien kestovärjäystä ja jopa ripsipermanentteja.
Sitten kait nämä maahantuojat kouluttavat luulisin.
Sitä en sitten tiedä pitääkö olla kosmetologi, että
pääsee näihin maahantuojien koulutuksiin ?
- kokemusta
Ei kyllä millään päivän parin kurssilla ainakaan kilpailla ammattitaidolla ja kokemuksella
- eipä...
Mutta niillä parin päivän kursseilla oppii ne perusteet ja sitä kilpailuissa tarvittavaa ammattitaitoa ja kokemusta saadaan sitten maalaamalla niitä asiakkaiden kasvoja samalla tienaten.
- juttuja taas
voi teitä, arvostelette toisten työtä ilman että olette käytännössä kokeilleet. Itse olen ollut todella tyytyväinen palveluun sekä työn tulokseen, jopa kaupungin muutamilla muilla teidän mittapuun ammattilaisilla voisi olla opittavaa! On sentään tullut kokeiltua aika montaa....
Jopa muutamassa paikassa(kosmetologi) on suositeltu heidän tekemiään kynsiä kun niitä tiedustelin. Että arvostavat nuo ammattilaiset ainakin uusia yrittäjiä.
- Anonyymi
Ikinä en ole saanut paskempaa palvelua kun siellä. Ja oon antanut monta mahdollisuutta ja käynyt siellä eri henkilöillä eri palvelussa. Kerran sain täysin ala-arvoiset kynnet huonotuuliselta työntekijältä ja kun menin niitä korjauttamaan samaan paikkaan toiselle (koska en saanut ekaa kiinni) niin hän tuli huutamaan mulle muiden työntekijöiden ja asiakkaiden läsnäollessa että kuinka olen törkeä ettei hänen kynnet kelpaa, haukkui ja sätti mut siinä huutamalla ja heitti kynsistä alunperin maksamani summan siihen kynsipöydälle ja lattialle. Toisen kerran menin jalkahoitoon ja jos en tietäisi mitä sen pitäisi sisältää niin olisin ollut tyytyväinen. Mutta tämä muikkeli ei kyllä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. Liotti mun jalat, viilasi kynsiä, taisi näyttää max 5 min jalkaraspia mun jaloille ja sit rasva ja valmis. Olisko mennyt edes puolta tuntia. Ripset laitoin siellä ja tekijä laittoi mun rinnan päälle sen liiman joka oli todella voimakkaan tuoksuinen. Sanoin heti että mulla käy henkeen toi nyt tosi pahasti et voisiko pitää sitä muualla. Ei kuulema käynyt. Aivan uskomatonta et yhteen paikkaan voikin pesiytyä noin huonoa sakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070