Trend Studio

???

Mitä mieltä olette kyseessä olevan yrityksen palvelusta? Kumpikaan hoitolassa työskentelevistä, kun ei ole kosmetologi? Päivän kursseilla hankittu tieto tuskin sama kuin monta vuotta opiskelleella ammattitaitoisella ihmisellä.

15

3164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä..?

      Oliskos taas yksi yritys sellaiselta alalta, jossa kokemus merkitsee enemmän kuin mikään kurssi..?

      • Suosittelen

        Eiks siel ole oppia haettu vasta firman auettua? Aiempaa kokemusta ei käsittääkseni ole kummallakaan nykyisellä. Mut oli siel se kosmetologi vähän aikaa, mut jäikö se nyt mammalomalle tai jotain?
        Itse olen kyllä saanut hyvää palvelua alusta saakka.


      • talossa
        Suosittelen kirjoitti:

        Eiks siel ole oppia haettu vasta firman auettua? Aiempaa kokemusta ei käsittääkseni ole kummallakaan nykyisellä. Mut oli siel se kosmetologi vähän aikaa, mut jäikö se nyt mammalomalle tai jotain?
        Itse olen kyllä saanut hyvää palvelua alusta saakka.

        simoliinin talossa on toinen kauneus salonki tai mikä se nytte onkaa mistä oon kuulu hyvää palautetta
        ja itsekki tykään siitä!


      • kaketi
        talossa kirjoitti:

        simoliinin talossa on toinen kauneus salonki tai mikä se nytte onkaa mistä oon kuulu hyvää palautetta
        ja itsekki tykään siitä!

        eipä simolinin kosmetologi taida tehdä kynsiä, eikö se väännä vain naamoja onha se kosmetologi.


      • ei tee brasseja
        kaketi kirjoitti:

        eipä simolinin kosmetologi taida tehdä kynsiä, eikö se väännä vain naamoja onha se kosmetologi.

        ei tee simolinin kosmetologi brasseja tai la:ta. Taitaa muutenkin olla aika mummopaikka. Kynnet kantsii tehdä ninalla tai trend studiossa. saa kunnon kynnet. taitaa olla niin että simolinin paikassa kynnet tehdään halpis tuotteilla eikä taida olla mikään suosittu niiden suhteen. tainnut perehtyä veteraanien jalkahoitoihin ko. paikka.


      • ne "mummotkin"
        ei tee brasseja kirjoitti:

        ei tee simolinin kosmetologi brasseja tai la:ta. Taitaa muutenkin olla aika mummopaikka. Kynnet kantsii tehdä ninalla tai trend studiossa. saa kunnon kynnet. taitaa olla niin että simolinin paikassa kynnet tehdään halpis tuotteilla eikä taida olla mikään suosittu niiden suhteen. tainnut perehtyä veteraanien jalkahoitoihin ko. paikka.

        Eikö ne jalkahoidot le kaikille tärkeitä. Ja käyväthän ne "mummotkin" kosmetologeilla ehkä enemmän kuin nuoriso jokapoistattaa vain karvojaan ja teettää kynsiä. Ja eiköhän niillä "mummoilla taida olla nykyisin rahaa hoidattaa itseään niin etteivät näytä "mummoilta"


    • ?!?

      eikö trend studio ole vain kynsienhoitoon ja rakennekynsien tekoon tarkoitettu paikka?? tietääkseni rakennekynsien tekoa opiskellaan vain muutama päivä harjoitustyöt, kun taas kosmetologiksi opiskellaan väh. kolme vuotta eivätkä he välttämättä edes tee rakennekynsiä vaan yleensä hoitoja, kuorintoja, meikkejä, ihonpuhdistusta ym. taisi joku kaikkitietävä nyt sekoittaa kaksi ammattia keskenään.

      • mielummin ammattilaisella

        kyllä ainakin lehdessä mainostaa käsi ja jalkahoitoja. niitähän ne kosmetologit tekee. ei muutaman päivän kurssilla voi kaikkea jaloista oppia. sokerointiakin pitäisi vain kosmetologien tehdä netistä löytämien tietojen perusteella. onneksi beautyssa tehdään sokerointia. sitten siellä tehdään kulmien muotoilua ja ripsien värjäystä nettisivujen mukaan. niihin on tuskin mitään kurssia käyty.


      • täytyy osata
        mielummin ammattilaisella kirjoitti:

        kyllä ainakin lehdessä mainostaa käsi ja jalkahoitoja. niitähän ne kosmetologit tekee. ei muutaman päivän kurssilla voi kaikkea jaloista oppia. sokerointiakin pitäisi vain kosmetologien tehdä netistä löytämien tietojen perusteella. onneksi beautyssa tehdään sokerointia. sitten siellä tehdään kulmien muotoilua ja ripsien värjäystä nettisivujen mukaan. niihin on tuskin mitään kurssia käyty.

        Ei sitä ripsien ja kulmien kestovärjäystä ihan kotokonsteilla opita. Sinä on monta niksiä ja ohjetta millä saa kestovärin pysymään vähän kauemmin kuin vion tai kaksi. Ja väritkin täytyy osata sekoittaa asiakkaalle oikein ei vaan niin, että joko ruskea , sininen, musta tai harmaa yksistään.
        Moni asia voi tuntua yksinkertaiselta, mutta ei se aina niin ole.


      • tietää
        täytyy osata kirjoitti:

        Ei sitä ripsien ja kulmien kestovärjäystä ihan kotokonsteilla opita. Sinä on monta niksiä ja ohjetta millä saa kestovärin pysymään vähän kauemmin kuin vion tai kaksi. Ja väritkin täytyy osata sekoittaa asiakkaalle oikein ei vaan niin, että joko ruskea , sininen, musta tai harmaa yksistään.
        Moni asia voi tuntua yksinkertaiselta, mutta ei se aina niin ole.

        niin mut kertokaa joku fiksu et mis opitaa muual kulmien ja ripsien värjäys kuin kosmetologi tai parturikampaaja puolella? ja jos heillä ei koulutusta ole niin voi olla aika kiva olla asiakas..???


      • esim.....
        tietää kirjoitti:

        niin mut kertokaa joku fiksu et mis opitaa muual kulmien ja ripsien värjäys kuin kosmetologi tai parturikampaaja puolella? ja jos heillä ei koulutusta ole niin voi olla aika kiva olla asiakas..???

        Meikkikouluissa opetetaan ripsien ja kulmien kestovärjäystä ja jopa ripsipermanentteja.
        Sitten kait nämä maahantuojat kouluttavat luulisin.
        Sitä en sitten tiedä pitääkö olla kosmetologi, että
        pääsee näihin maahantuojien koulutuksiin ?


    • kokemusta

      Ei kyllä millään päivän parin kurssilla ainakaan kilpailla ammattitaidolla ja kokemuksella

      • eipä...

        Mutta niillä parin päivän kursseilla oppii ne perusteet ja sitä kilpailuissa tarvittavaa ammattitaitoa ja kokemusta saadaan sitten maalaamalla niitä asiakkaiden kasvoja samalla tienaten.


      • juttuja taas

        voi teitä, arvostelette toisten työtä ilman että olette käytännössä kokeilleet. Itse olen ollut todella tyytyväinen palveluun sekä työn tulokseen, jopa kaupungin muutamilla muilla teidän mittapuun ammattilaisilla voisi olla opittavaa! On sentään tullut kokeiltua aika montaa....
        Jopa muutamassa paikassa(kosmetologi) on suositeltu heidän tekemiään kynsiä kun niitä tiedustelin. Että arvostavat nuo ammattilaiset ainakin uusia yrittäjiä.


    • Anonyymi

      Ikinä en ole saanut paskempaa palvelua kun siellä. Ja oon antanut monta mahdollisuutta ja käynyt siellä eri henkilöillä eri palvelussa. Kerran sain täysin ala-arvoiset kynnet huonotuuliselta työntekijältä ja kun menin niitä korjauttamaan samaan paikkaan toiselle (koska en saanut ekaa kiinni) niin hän tuli huutamaan mulle muiden työntekijöiden ja asiakkaiden läsnäollessa että kuinka olen törkeä ettei hänen kynnet kelpaa, haukkui ja sätti mut siinä huutamalla ja heitti kynsistä alunperin maksamani summan siihen kynsipöydälle ja lattialle. Toisen kerran menin jalkahoitoon ja jos en tietäisi mitä sen pitäisi sisältää niin olisin ollut tyytyväinen. Mutta tämä muikkeli ei kyllä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. Liotti mun jalat, viilasi kynsiä, taisi näyttää max 5 min jalkaraspia mun jaloille ja sit rasva ja valmis. Olisko mennyt edes puolta tuntia. Ripset laitoin siellä ja tekijä laittoi mun rinnan päälle sen liiman joka oli todella voimakkaan tuoksuinen. Sanoin heti että mulla käy henkeen toi nyt tosi pahasti et voisiko pitää sitä muualla. Ei kuulema käynyt. Aivan uskomatonta et yhteen paikkaan voikin pesiytyä noin huonoa sakkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      52
      3115
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      71
      2215
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      98
      2098
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1898
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      68
      1825
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      85
      1570
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      46
      1354
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      140
      1318
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1139
    Aihe