Kiitän järjestäjänä kaikkia risteilyyn osallistuneita, heitä, jotka tilasivat matkan joukkolipun mukana, sekä heitä, jotka hankkivat itse lipun ja tulivat mukaan joukkoomme pitkienkin matkojen takaa.
> Kiitän avustajaa jonka tuotteista nautimme.... Kiitos sinulle Stina04.
>Kiitän ohjelmassa mukana olleita, mehän laitoimme "nikkeinä" paljon peliin, mutta toivottavasti onnistuimme.
Jokaiselle teille kaunis kiitos.
Kiitos tulo- ja lähtöhalauksistanne, kiitos kiitoksistanne.
Oli ilo tutustua, saimme jokainen mahdollisuuden nähdä ja kuulla "ihmistä" erilaisten nimimerkkien takana.
Kun näen nimenne jollain sivustolla suomi24 palvelimella, ajattelen; " Hänet tunnen, ja muistan kuinka hauskaa meillä oli."
Kotoväkiki on ollu kyselemätä mittään, tulihan se selevitettyä juurta jaksain ja mehän emmä tännään puhu ulukopuolisille mitä eilen nähtiin, em minä ainakaan... kiittelen vaan.
Kiitoksin kaikkia muistaen MIITTI nikki, alias Tuoksuvattu.
Ps.
Saisiko Pikkujoulu - Miitti (maissa) kannatusta?
Se puhuttu ja toivottu kevät risteily sitten kohteeksi ensi vuoden puolella.
14.- 15.11.- 06. Miittiristeilyn osallistujat
4
1568
Vastaukset
- salaista?
oon
- Ihmetyttää, kummastuttaa
Tosiaanko,,,oliko salaista kun ilmoitusta oli käyty lukemassa muistini mukaan yli 2500 kertaa?? Eipä tuo miitti ollut kovin salaista, vaan hyvin tapoihin kuuluu, että ei perästä kuulu,,,ainakaan niille jotka ei uskaltautuneet mukaan! Miitti oli jokaiselle halukkaalle tarkoitettu,,,ei varjomiitti, niitäkin täällä 'kuulemani' mukaan järjestetään!
- lueppa
Ihmetyttää, kummastuttaa kirjoitti:
Tosiaanko,,,oliko salaista kun ilmoitusta oli käyty lukemassa muistini mukaan yli 2500 kertaa?? Eipä tuo miitti ollut kovin salaista, vaan hyvin tapoihin kuuluu, että ei perästä kuulu,,,ainakaan niille jotka ei uskaltautuneet mukaan! Miitti oli jokaiselle halukkaalle tarkoitettu,,,ei varjomiitti, niitäkin täällä 'kuulemani' mukaan järjestetään!
.......mehän emmä tännään puhu ulukopuolisille mitä eilen nähtiin .... jatkuu
olisiko tämä sitä salaperäistä?? - salaista vaan
lueppa kirjoitti:
.......mehän emmä tännään puhu ulukopuolisille mitä eilen nähtiin .... jatkuu
olisiko tämä sitä salaperäistä??hyviin käytöstapoihin kuuluvaa, että miitin tapahtumista ei huudella julkisesti muille
se mitä siellä on ollut kuuluu vain paikalla olleille ihmisille (minä en ollut) ja turha siitä on hernettä nenään vetää jos ei kuule jälkeenpäin yksityiskohtia miitistä
minusta oli kiva kuulla että siellä on ollut porukoilla hauskaa, se riitti mulle infoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83142978Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1982810Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy532405Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661484Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521219Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171212- 58873
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13854- 19799
- 77784