millainen työpaikka on Panda, onko se vuorotyötä ja elääkö palkalla?
Panda
6
5997
Vastaukset
- Tehtaan varjossa asuva
Naisvaltainen työpaikka. Mieti sitä palkkaa siltä kannalta. Oikein tai väärin, mutta niin se näyttää menevän-Metsolla hankkii, liukuhihnalla ei.
2-vuorotyötä on.- arvaa
kyllä sit että palkka ei päätä huimaa.Metsosta puheen ollen onko siellä naisille sopivia töitä ja suht kouluttamattomalle,tehdas työtä kyllä takana vuosia???????
- kysyisi
arvaa kirjoitti:
kyllä sit että palkka ei päätä huimaa.Metsosta puheen ollen onko siellä naisille sopivia töitä ja suht kouluttamattomalle,tehdas työtä kyllä takana vuosia???????
suoraan Metsolta?
Ihmeellistä avuttomuutta havaittavissa nykyään työnhaussa. Itse sain työpaikan, kun menin erääseen firmaan ja sanoin "mä tuun teille töihin" (KSML tässä parin viikon sisään teki jutun nuorten työpaikkahaun käytännöstä ja kehotti, että näin ei saa tehdä). Sopimus allekirjoitettiin samana päivänä. Aktiivisuutta ihmiset! - avuttomuutta
kysyisi kirjoitti:
suoraan Metsolta?
Ihmeellistä avuttomuutta havaittavissa nykyään työnhaussa. Itse sain työpaikan, kun menin erääseen firmaan ja sanoin "mä tuun teille töihin" (KSML tässä parin viikon sisään teki jutun nuorten työpaikkahaun käytännöstä ja kehotti, että näin ei saa tehdä). Sopimus allekirjoitettiin samana päivänä. Aktiivisuutta ihmiset!vaan elämä opettanut miettimään muutaman kerran työpaikkaa ettei lyö kättäsä pa..aan!
- Mätuunteille
kysyisi kirjoitti:
suoraan Metsolta?
Ihmeellistä avuttomuutta havaittavissa nykyään työnhaussa. Itse sain työpaikan, kun menin erääseen firmaan ja sanoin "mä tuun teille töihin" (KSML tässä parin viikon sisään teki jutun nuorten työpaikkahaun käytännöstä ja kehotti, että näin ei saa tehdä). Sopimus allekirjoitettiin samana päivänä. Aktiivisuutta ihmiset!Turha kysellä suoraan Metsolta töitä. Täältä löytyvät heti ne työpaikat, mitä niillä on tarjolla:
http://www.metso.com/corporation/Home_FIN.nsf/FR?ReadForm - myös tietoa haluava
avuttomuutta kirjoitti:
vaan elämä opettanut miettimään muutaman kerran työpaikkaa ettei lyö kättäsä pa..aan!
milaisia yrityksiä on esim siis isompia jkl:ssä,netistä ei varmaankaan kaikkia löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839