blu1 ja matkanmaksu

-eka kerta-

Hei,

Tilasin kotimaan lennon meno-paluu netistä, ja kun kysyttiin luottokortin numeroa, näppäilin siihen Visa Electronini numeron, ja näin ollen kaikki ok. Nyt he ovat ottaneet tililtäni matkani hinnan. Mutta miksi sitten netti sivuilla lukee että visa electron ei käy maksuvälineenä, tarkoittaako se vain kun ollaan jo koneessa.. Huomasin tämän että visa electron ei käy maksuvälineenä vasta matkanvarauksen jälkeen. Eli onko kukaan muu maksanut matkaansa näin, ja se on ok???

7

9671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • electron toimii

      Hei! Visa Electron käy lentolippujen maksuvälineenä, ainakin Sampo-pankin kortti. Itsekin olen useamman kerran sillä varannut niin Blue1, Finnairin, Finncommin, SAS ym. Se toimii kuten tavallinen Visa-luottokortti.

      Matkasi on varattu ja ok, kun olet saanut vahvistuksen ja e-ticketin sähköpostiisi. Sieltä näet varaustunnuksesi (koodin).

      En tiedä, miksi nettisivuillaan aina ilmoittavat Visa Electronin toimimattomuudesta, itselläni se on joka kerta toiminut. Ja kyllä ne sillä ilmoituksella tarkoittavat sitä lentojen varaustapahtumaa ei ostosten tekoa koneessa tms.
      Hyvää matkaa vaan!

    • Visa Electron

      korttini kelvannut,kun yritin maksaa lentolippuani Blue-1/SAS lennolle netillä.Tuli ilmoitus,ettei käy,vaan täytyy käyttää pankkisiirtoa.(ohjeet oheisena)No maksoin kyseisellä tavalla.Soitin aamulla pankkiini ja kysyin,että onko tilitapahtumaa kyseisestä asiasta.Ei näkynyt.Sanoivat,että pankkilla tapahtuu päivitys 3kertaa päivässä.(auki olo aikana.)No sitten iltapäivällä näkyi.Soitin matkatoimistoon ja kysyin samaa asiaa.No ei näkynyt.Pyysivät lähettämään E-maililla maksutositteen heille.Näin tein.Ilmoittivat,että asia ok.(E-mail)

      • kortti...

        Visa Electron ei ole VISA-kortti vaan
        pankkikohtainen pankkikortti jota vain myydään
        Visan nimellä.
        Siksi sen toimivuus eri paikoissa vaihtelee
        pankkikohtaisesti.
        Ja niilläkin pankeilla joiden Electronilla voi
        maksaa netissä pitää se yleensä erikseen aktivoida
        netimaksamiseen.


    • lennolla

      visa electron ei käy maksuvälineenä lennoilla joilla on maksullinen tarjoilu, kuten kotimaan lennoilla.

      • jokke 77

        olen aktivoinut verkkokäytön visa electron korttiini, muttei onnistunut sas lipun maksu.
        kumma ettei sas ole mahdollista maksaa nettipankki tunnuksilla lippua

        kortti nordean visa electron


      • åpoikkk
        jokke 77 kirjoitti:

        olen aktivoinut verkkokäytön visa electron korttiini, muttei onnistunut sas lipun maksu.
        kumma ettei sas ole mahdollista maksaa nettipankki tunnuksilla lippua

        kortti nordean visa electron

        saakeli mitä toimintaa sassilta, nettitunnuksilla eikä electronilla voi maksaa lippua. ps.luottokortit menetetty 90 luvun alussa


      • ttttttttttttttttttttt
        jokke 77 kirjoitti:

        olen aktivoinut verkkokäytön visa electron korttiini, muttei onnistunut sas lipun maksu.
        kumma ettei sas ole mahdollista maksaa nettipankki tunnuksilla lippua

        kortti nordean visa electron

        olen aktivoinut verkkokäytön visa electron korttiini, muttei onnistunut sas lipun maksu.
        kumma ettei sas ole mahdollista maksaa nettipankki tunnuksilla lippua

        kortti nordean visa electron

        ....samaan törmäsin itsekin, on kyl surkea yhtiö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe