Vaimoni osti itselleen kauppakassiksi 1998 mallisen Rellu Meganen. Autossa on asennettuna niin oudolla pistokkeella varustettu moottorinlämmitin, että kukaan ei tunnu tietävän mikä se on.
Defa ja Calix ei käy (molemmat hyvin lähellä, mutta kun ei). Sitten kuulin sellaisesta harvinaisemmasta sarjasta kuin Thermo, mutta senkään johto ei käy (siinä pistoke on kolmion muotoinen).
Minkä ihmeen merkkinen sarja voisi olla kyseessä? Johdoista tai mistään ei näy merkkiä. Pistokkeessa on merkintä "Type EMV K26".
Apuva...!
Mikä lämmitin???
Wiitta
3
2298
Vastaukset 3
- relluuu
jos se onkin piinatturellu?tarvitaan vähän erikoisemmat töpselit...
- Muha
Tarkoitatko pistoketta mikä on auton keulalla vai pistoketta mikä on lohkolämmittimen vastuksessa? Jos tarkoitat vastuksessa olevaa liitintä niin defassa on metallisen kontaktit pyöreät, calixissa litteät muodossa 2 pystyssä 1 vaaka, jos on temro tai mikä olikaan niin litteitä ja kaikki pystyssä.
- unholaaaaaaaaaaaaa
Nostellaan vähä tätä viestiä.
Se on Bilteman lämppäri.
Ja toivottavasti teillä ei ole enään rellua, koska ne on ihan kakkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441