Hei! Oletteko ottaneet jotain tekemistä lentomatkalle? Minua huolestuttaa jo nyt kuinka saan ajan kulumaan koneessa? Onko kokemuksia koneesta joka lentää nataliin olisko ollu joku 757?! Odotan asiallisia vastauksia!
lento
5
1401
Vastaukset
- Oona
Matka on pitkä! Mulla oli mukana luettavaa ja pelikortit, mutta onneksi sain viereeni todella mukavan rouvan jonka kanssa matka kului jutellessa koko matkan eli 13 tuntia :) myös välilaskun aikana Gran Canarialla (vai Teneriffalla) kannattaa aika käyttää hyödyksi ja olla ulkona terassilla ja haukkoa raitista ilmaa. Nyt olen menossa uudelleen Brasiliaan n. kuukauden kuluttua ja täytyy kyllä sanoa, että lomaa jo odotan pitkästä lennosta huolimatta. Ihana maa ja ihania ihmisiä :)
- plöö
Kiitos Oona vastauksesta. Meilläkin lomaan vielä vajaa 6 viikkoa ja sitten pääsee rentoutumaan. :D
- Ilmakuoppa
Oliko matka Atlantin päällä pomppuinen?
Mennessäni kerran Dommareihin oli ilmakuoppia aika helv... paljon.
- pim
lomalento on lomalento, meillä ainakin meni hyvin ja nopeasti, lähtö ja sitten ruoka ja joku elokuva sit nukkumaan ja sit las palmasin kentällä kannattaa todellakin mennnä sinne ulkoterasssille haukkaa happea puolesta tunnista tuntiin ja sitten sama kuusi tuntia,, hyvin menee... paikka on ihana ja varmaan tykkäätte. Meillä oli kyllä muuten lentosukat mutta en mene vannomaan niitten perään, pohkeet oli kaksi päivää tosikipeät, syytä en osaa sanoa , mutta laitamme kyllä kun tammikuussa taas lähdemme.
- plöö
Kiitos taas,lisää saa vieläkin lähettää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839