Kovalevy

Taija

Hei ! Kovalevyn koko on 6G ja näkyy vain 2G . Jollain ohjelmalla saa vissiin huijattua sen näkymään kokonaan ?
Koneessa dos ja win 98 . Kiitos paljon jos joku tietää mistä ja miten. ps olen jo epätoivoinen.

9

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jocu

      Oletko osioinut vanhalla Fdiskillä? Täytyy olla tosin tosi vanha.

    • redcuckoo
    • ½

      DOS ei tajua kuin max 2 Gt osioita. Sun pitää pilkkoa kovalevy pienemmiksi osioiksi, jotta saat koko kapasiteetin käyttöösi.

    • Janne69

      ...onko jatko-osio (extended partition) tekemättä. FAT16-tiedostojärjestelmä tukee maksimissaan 2 Gt osioita, joten joudut osioimaan levyn C, D ja E -asemaksi. Eli primääriosiolle C-asema niinkuin se jo taitaa ollakin ja jatko-osiolle loogiset asemat D ja E.

    • Nimeomaan.

      Kyseessä on osointi.

      Eli voit jakaa kovalevyn vaikka 10 eri asemaksi, ja itse tietokone ei tiedä onko niitä levyjä koneen sisällä 1 tai 10

    • X45eKXQm

      Kerro miksi halusit nostaa yli kymmenen vuotta vanhan viestiketjun esiin? Tuliko parempi olo?

    • kovatkoneeton

      Nuo laitteet ovat varmasti olleet SER-lavalla jo kymmenen vuotta. Miksi IHMEESSÄ tälläistä pitää nostella ylös kun kukaan ei voi käytännössä mitenkään hyötyä. 6 gigan kovo. Voi hyvä ihme.

    • Taija_31.1.2003

      No joo, olenkin pähkäillyt tuota yli 13 vuotta. Hyvä että lopulta selvisi.

      • hehkulambut

        Arvon epätoivoinen Tuija! Toivottavasti et enää käytä Win98:a sillä sen tuki on päättynyt aikapäiviä sitten. Toivon myös että voit yhä näiden vuosien jälkeen itse hyvin. Todennäköisesti paremmin kuin tuo laitteistosi, vaikka leikkaahan vuodet meistäkin parhaan terän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe