Hei! Pitäisi tehdä esteiden tutkinnat... kuulumme molemmat kirkkoon, mutta kirkko häitä emme kuitenkaan halua. Tuleeko esteiden tutkinta tällöin tehdä maistraatin vai seurakunnan kautta?
Vastaukset 3
- Morsian -07
että voitte valita tekeekö esteidentutkinnan kotiseurakunta tai jommankumman oma kotiseurakunta vai maistraatti. Meillä tänään viety esteidentutkintapaperi maistraattiin. Mies kuuluu evl-kirkkoon ja minä vapaakirkkoon, siis päätimme, että esteidentutkinta suoritetaan maistraatissa. Olisi varmaan voinut myös miehen kotiseurakunta tai omani tehdä tämän.
- Morsian -07
Siis sillä ei pitäisi olla väliä, tapahtuuko vihkiminen kirkossa tai jossain muualla.
- pii
sen voi tehdä seurakunnassa taikka maistraatissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567