Sain uuden VISA-korttini joka on sirukortti eli siihen keltaiseen aukkoon tungettuna automaatti sylkee ulos.
Nyt tuli mieleen, että toimiikohan Brasialiassa automaateissa ollenkaan? Ovatko jo siruajassa?Brasiliassa ei kuulemma pysty konttoreissa nostamaan luottokortilla rahaa, vaan pelkästään automaateista.
Nimim. vain käteistäkö mukaan.
Sirukortti
4
1201
Vastaukset
- Meduuli
Onpa sirukorteissakin ole magneettiraita, sitä ei vaan suomalaiset automaatit käytä. Suurimmassa osassa kassapäätteitä on vain magneettiraidan lukija, poikkeuksena ne, joissa asiakas kuittaa maksun näppäilemällä tunnuslukunsa.
- maceio
oltiin viime talvena, recife/maceiossa ja mun Master card, joka on sirukortti, toimi ainakin ihan hyvin. maceiosta nostin ainakin Iguatemi kauppakeskuksen edessä olevasta automaatista useasti. ja Banco de Brasil pankin aulan automaateista sai myös nostettua rahaa. Me lähdetään samanlaiselle reissulle ku te 16.1.2007. milloin te olette menossa?
- tiedoista
Huomenna on lähtö.
Jeah.
Ja olisihan tuo pitänyt itsekin tajuta että löytyyhän sirukortista tietysti magneettinauhakin. - sinänsä
tiedoista kirjoitti:
Huomenna on lähtö.
Jeah.
Ja olisihan tuo pitänyt itsekin tajuta että löytyyhän sirukortista tietysti magneettinauhakin.että Aurinkomatkoilla ei kukaan tiennyt ja mikä uskomattominta, Luottokunnassa ei tiedetty.
Tai ei kai siinä itse asiassa mitään ihmeellistä ole jos Luottokunnassa ei VISA-korteista mitään tiedetä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714116- 332361
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401612Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801487
- 1441246
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135