Kuinka monella on Welsh Corgi Cardigan?
Minulla on sellainen ja jos ajattelee ottavansa koiran niin siinä on sellainen mikä kannattaa ottaa, vaikka se vaatii kärsivällisyyttä paljon niin silti. Se on hauska seurakoira ja sen kanssa voi tehdä vaikka mitä.
Metsällä en ole sen kanssa vielä käynyt niin että se ottaisi jänistä kiinni mutta olen kuullut että siihen hommaan se on kuin luotu.
Welsh Corgi Cardigan
5
297
Vastaukset
- Hannu
.... corgi on paimenkoira, ei metsästyskoira.
- Sanna
Jep, samaa mieltä kuin Hannu, itselläkin corgi, eikä suinkaan metsästä vaan paimentaa ihmisiäkin pentuna esim. näykkimällä nilkoista. Mutta muuten samaa mieltä: aivan ihana, joskin omapäinen rotu! :)
- Lex
Ovat karja ja paimenkoiria. Paimensivat nautoja ja olivat matalia siksi, että osasivat väistellä nautojen potkuja.
Metsässä ei tällänen koira osaa toimia, ei mettäviettiä. - AnonyymiUUSI
Lex kirjoitti:
Ovat karja ja paimenkoiria. Paimensivat nautoja ja olivat matalia siksi, että osasivat väistellä nautojen potkuja.
Metsässä ei tällänen koira osaa toimia, ei mettäviettiä.Meidän cardi lähtee kyllä jäniksen hajun perään ja palaa kyllä kun komentaa.
Tykkää juosta metsässä ja nuuskia paikkoja. Uskon että ainakin tämä meidän viihtyy enemmän metsässä hajujen perässä, mutta tykkää myös makoilla pihalla pihan kukkulalla mistä sillä on näköyhteys koko pihalle ja näkee myös jos joku tulee liittymästä meidän pihaan.
Maailman paras koira!!!
- =)
Kyllä minä sen tiedän mutta joku on kuulemma koittanut että miten se menee metsässä. Kyllä meidän paimentaa ihmisiä vieläkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684