tietäisikö kukaan mitä tarkoittaa pintapesu?! ja mihin se soveltuisi??
siivous
5
2182
Vastaukset
- tarkoittaa
sitä että pestään vain pinta,ei siis pintaa syvemmältä.
Pintapesu soveltuu nimensä mukaisesti pintojen pesuun. - tarkoittaa
että lattia puhdistetaan jollakin yleispesuaineella tms. siihen tarkoitetulla aineella (ei vahan poisto aineella) jonka jälkeen pintaan voi vetää kerroksen vahaa.
lattioiden peruspuhdistus taas on että pestään ensin vahanpoisto aineella kaikki vanha vaha pois ja sen jälkeen vedetään 2-3 kerrosta uutta vahaa- mut miten
tää viesti liittyy naapureihin?
- Toinen laitoshuoltajaksi op...
Pintapesu: Kun lattian pintaan jää likaisuutta, joka ei lähde ylläpitosiivouksessa käytettävillä menetelmillä eikä kuitenkaan ole tarvetta tehdä peruspuhdistusta tai vahanpoistoa. Menetelmänä käytetään pesevää HS-konetta, yhdistelmäkonetta tai normaalikierroksista lattianhoitokonetta. Kaikissa menetelmissä laikan väri on punainen kun taas peruspesussa käytetään yleensä ruskeaa laikkaa. Pintapesussa käytetään heikosti emäksistä puhdistusainetta. Ellei konetta ole käytössä, voidaan pesu tehdä myös käsityönä em. aineella, mutta silloin työ tehdään märkäpyyhkimällä, jolloin aineen vaikutusaika mahdollistaa lian irtoamisen pinnasta. Tietysti on otettava huomioon lattiamateriaali. Oliskohan tästä apua......
- näyttöön valmistautuva
Pintapesu tarkoittaa sitä, että esim. lattiapinnasta poistetaan kiinnittynyt ja pinttynyt lika, jota ei ylläpitosiivouksessa pysty poistamaan. Pintapesu ei poista vahaa vaan ainoastan kiinnittyneen lian. Menetelmänä yleensä High Speed kone ja punainen laikka. Aineena pesevä ja hoitava Esim. Tensol tai Optimal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265