Onko Uittamo lopettanut toimintansa Turussa?
Sitä ei näy: tanssi.net.
Vaikka kyseessä on kesäpaikka, niin muita
kesäpaikkojen tietoja on.
Uittamo Turussa?
6
562
Vastaukset 6
- Aerish
Kyllä tuo Uittamon tanssilava on yhä elossa ja varsin aktiivinen. Nyt toki ollut jo hyvän aikaa talviteloilla, mutta jo toukokuussa luultavimmin ovet taas aukeavat tanssien ja tanssikurssien merkeissä!
- saada selville tanssitko va...
Meillä vasta oli homma saada heidän tansseistaan selvää? Onko tanssit vai eikö ole? Netti ei tiedä mitään heistä? Asumme kauempana ja lehteä ei siis tule,joten arvaamalla lähdimme ajelemaan.No,niinhän siinä kävi,että kupulliset teetä joimme ja takaisin kotiin!
Varokaa tätä salaseuraa???- Aerish
Netistä löytyy kun osaa etsiä. Uittamon lavaa ylläpitää Turun Toverit ja näin ollen tiedot tansseista yms löytyvät www.tuto.fi -sivuilta, joita tosin päivitellään varsin harvakseltaan esiintyvien artistien ja järjestettävien kurssien osalta.
Kesäisin Uittamon lavalla on tansseja kuitenkin lähes jokaisena viikonpäivänä, peräti keskiviikosta sunnuntaihin ellen kovasti väärin muista.
- Anonyymi00004
Turun tanssit
😁
https://www.tanssi.io/cal/venues/68240eca-4bbd-4ae8-963c-e1c96204aabc/
👠👠- Anonyymi00005
TÄNÄÄN.😍
Su 21.6.2026
Jarkko Honkanen & Taiga
Lavatanssit 22 € | 18 – 22
💃💃 - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
TÄNÄÄN.😍
Su 21.6.2026
Jarkko Honkanen & Taiga
Lavatanssit 22 € | 18 – 22
💃💃Ihanaa 😘
https://youtu.be/C5SJeUrXQsk?si=LVJ2uGc61ZUwWBdy
🔥 Jarkko Turussa 👠👠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475