mun "ongelma" (oon siis nuor mies) on se boksereitten melkoisesti pullottava etumus minkä
sille voi kun satun oleen aika hyvin varusteltu..
kannattaako tästä ottaa pulttia jotkut sen ain näkee kun meen vaikka uimaan ja alan riisuun noloo vaan kun on todella hyvin koholla tyttö
ystäväni sensijaan haluu vetää ne bokserit multa poies omin käsin ja etu puolelta.. (kun alamme
olla "sillälailla")
pullottava
etumus
1
391
Vastaukset
- JohanOn
"sillä lailla". Itse en näkisi tuota niinkään ongelmana. Jos tyttö ystäväsi todella haluaa vetää ne sinulta poies. Eikä sinun itse tarvitse niitä ottaa pois. Olisikohan tämä teksti kuitenkin mennyt vahingossa väärälle osastolle. Kun tämä osasto on varattu keskusteluun koira rodulle nimeltään Bokseri tai jotkut niitä myös kutsuvat leikkisästi suomalaisittain Poksereiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828