Katso miten Mondeon kynnyspelti kestää ruostetta!
Perjantain iltasanomat 17.11. esittelee kuvin erään kovan kohtalon kokeneen autolijan. 1½- vuotiaan Mondeon kynnyspellit näyttävät olevan läpikotaisin ruosteessa ja maahantuoja ei ota minkäänlaista vastuuta asiasta!
Oliko tehtaan edustajien mukaan kyseessää siis ankeuttajat, jotka ovat aiheuttaneet omistajan mielipahan?
Ei vaan luultavasti Fordin tehtaan korrosion eston suunnittelu ja maalaus.
Toivoa sopii, että tuho ei esiinny laajemmin monikansallisessa tuotannossa vaan se rajoittuu vain Fordiin tai Mondeoon tai jopa vain yhteen mallivuoteen tai peräti yksilöön. Kuka sen tietää.
Joskus kahdeksankymmentäluvun alkuvuosiin asti myös ranskalaisissa autoissa oli ruosteongelmaa, mutta nyt tilanne on ollut jo pitkään päinvastainen.
PS. Hakekaa Fordilaiset apua ranskalaisilta autonvalmistajilta ongelmaanne.
Jotain hyvää
3
1356
Vastaukset
- ColonelH
Olihan muuten järkyttävässä kunnossa ton Fordin pellit. Luojan kiitos, omasta pihasta löytyy Mégane. :)
- Me II
Ihmetyttää ammattiautoilijan autonpito. Vaikka on huomannut maalien lähtevän, ei tee asialle mitään, vaan antaa mennä. Ei ainakaan pitäisi marmattaa jälkeenpäin.
- Scenu
Me II kirjoitti:
Ihmetyttää ammattiautoilijan autonpito. Vaikka on huomannut maalien lähtevän, ei tee asialle mitään, vaan antaa mennä. Ei ainakaan pitäisi marmattaa jälkeenpäin.
Näkihän niistä kuvista silmälläkin että etulokasuojien takaa oli auto kuin hiekkapuhallettu. Ajettu hiekalla, ja paljon, ja roiskeläppiä ei ole käytetty. Vaikea tuosta on mitään automerkkiä syyttää, jos ajaa paljon hiekalla on läpät ehdottomat olemassa, etenkin edessä. Itse ajan tosi vähän hiekalla, mutta etuläpät on halpa henkivakuutus autolle, olkoonkin sellaiset onnettomat nysät kuin ne nykyisin ovat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586