Hackman tarttumaton pannu

tarttuu ja kovin

Olen kyllä kuullut että Hackman ei olisi enää suomalainen eikä kovin hyväkään enää. Erehdyin silti ostamaan kalliinlaisen Hackman Steel Induction Base pannun, jonka "teflon" tms pinnoite pitäisi olla tarttumaton. Mutta jopas heti uutena kaikki tarttui siihen tosi lujasti. Takuuta vielä vaikka kuinka, mutta Hackman ei vastaa mistään mitään, kun olen heidän mukaansa kuumentanut pannua. Siis tarkoitettu vain kylmänä käytettäväksi?

13

4836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scanpan

Sama juttu. Kallis scanpan. heti tarttui kiinni.
      valmistaja väitti, että väärin kuumennettu.
      olipahan viimeinen scanpan paistinpannu.
      kun ei silläkään kylmänä tee ruokaa

• myös Hackman?

Onko Hackmanin valmistama tuo Scanpan? Meillä toistaiseksi paras Lidlin sveitsiläispinnoitteinen, joka maksoi vain murto-osan siitä mitä Hackman. Ihmettelen Hackmanin pitkiä takuita, eikö kuluttaja-asiamiehen pitäisi puuttua niihin, kun Hackman ei kuitenkaan korvaa uudenkaan pannun vauriotapauksessa mitään.

• eli susi
        myös Hackman? kirjoitti:

Onko Hackmanin valmistama tuo Scanpan? Meillä toistaiseksi paras Lidlin sveitsiläispinnoitteinen, joka maksoi vain murto-osan siitä mitä Hackman. Ihmettelen Hackmanin pitkiä takuita, eikö kuluttaja-asiamiehen pitäisi puuttua niihin, kun Hackman ei kuitenkaan korvaa uudenkaan pannun vauriotapauksessa mitään.

nykyiset Hackmanit ovat todella huonoja ja niiden takuulla ei ole mitään merkitystä. Ei kannata ostaa, paljon halvemmalla saa kunnon pannujakin.

• mukanaTulee
      • susi mikä susi

Kyllä nykyiset Hackmanin pinnoitteet ovat todella heikkolaatuisia, ruoka tarttuu todella lujasti ja takuu vaan väittää aina liikakuumennetun. Olisi jo aika Hakmaninkin ottaa lusikka kauniiseen käteen ja ainakin luopua näennäistakuusta, joka ei vastaa mistään mitään.

• UM:)

Itse käytän päivittäin Hackmannin pannuja ja kattiloita eikä vuosienkaan jälkeen uudelle häpeä. Kyllä ovat hintansa väärtti olleet. Ehkä vika käyttäjässä?

• käyttäjässä

nimenomaan nyt uuudet Hackmanit ovat ala-arvoisia, jos teillä vanhempaa Suomessa tehtyä laatua, niin ne ovatkin varmasti hyviä. Nykyiset eivät taatusti ole.

• Hyvät kattilat

Ei niissä muuta vikaa kai ole, kuin ne paistinpannujen teflon-pinnoitteet. Ostakaa kokeeksi ja maksakaa itsenne ensin kipeäksi ja sitten huomaatte mitä sekundaa saitte! Eikä takuusta siinä vaiheessa ole tietokaan. Mistä lie kehitysmaasta nykyisin tulevat?

• myyjia tänne

Kyllä Hackmanin teflon laatu ja takuu nykyään on niin huonoa, ettei sitä voi puolustaa kuin Hackamnilla töissä oleva tai sitä myyvä.

• käyttäjiä
        myyjia tänne kirjoitti:

Kyllä Hackmanin teflon laatu ja takuu nykyään on niin huonoa, ettei sitä voi puolustaa kuin Hackamnilla töissä oleva tai sitä myyvä.

hackman matador käytössä reilun vuoden ja pinnoite edelleen täysin ehjä, kasarista rikkoutui kannen nuppi joten hackman korvasi rikkoutumisen kokonaan uudella kannella. Sama on koskenut hackman aterimia, jotka käytössä yli neljä vuotta ja lusikka rikkoutunut niin korvauksena siitäkin uusi tuote. On vaan mulla käynyt hyvä säkä kun olen ostanut kaikki hyvät hackmannin tuotteet

• ulkomaalainen
        käyttäjiä kirjoitti:

hackman matador käytössä reilun vuoden ja pinnoite edelleen täysin ehjä, kasarista rikkoutui kannen nuppi joten hackman korvasi rikkoutumisen kokonaan uudella kannella. Sama on koskenut hackman aterimia, jotka käytössä yli neljä vuotta ja lusikka rikkoutunut niin korvauksena siitäkin uusi tuote. On vaan mulla käynyt hyvä säkä kun olen ostanut kaikki hyvät hackmannin tuotteet

Meillä on Hackmanista tosihyvät kokemukset, mutta ei kannata osta halpoja laatuja keneltä, kun kilpailu on niin kova.

Matadorpanno on paras mitä on ikinä ollu, pohja pysy suoraana, pinnoite on vuoden jälkeen täysin ehjä kovista paistoista ja konepesuista huolimatta. Kannen kahva vaihtoivat mukisematta ja muutaman vuoden vanhan katilan myös, kun siinä esinyi selvä valmistusvika.

Harva muuten tietää, ettei teflonpintaiset pannut saa pestää koneesa.

• rahan hukkaa
        ulkomaalainen kirjoitti:

Meillä on Hackmanista tosihyvät kokemukset, mutta ei kannata osta halpoja laatuja keneltä, kun kilpailu on niin kova.

Matadorpanno on paras mitä on ikinä ollu, pohja pysy suoraana, pinnoite on vuoden jälkeen täysin ehjä kovista paistoista ja konepesuista huolimatta. Kannen kahva vaihtoivat mukisematta ja muutaman vuoden vanhan katilan myös, kun siinä esinyi selvä valmistusvika.

Harva muuten tietää, ettei teflonpintaiset pannut saa pestää koneesa.

Oma matador toimi moitteettomasti ekat pari kuukautta, sen jälkeen pikkuhiljaa ilmesty pieniä valkoisia pinttymiä, ne olen ohjeen mukaan puhdistanut monesti ei tulosta, ainoa joka tuntuu tepsivän on karhunkielipesu, ensin pesuaineella, siten vedellä ja lopuksi öljyllä... sitten pannu toimiikin kohtuullisen hyvin yhden paistokerran ajan ja sama uusiksi...
        äsken paistoin kananmunia ja joka kohdasta tartui kiinni, sama homma pekonin kanssa... takuuseen lähee
        (ei metallisia työvälineita, ja joka kerran öljyä pannulla reilusti paistaessa, eikä kertaakaan unohtunut levy päälle että pannu kuumenisi liikaa...)

• ulkomaalainen
        rahan hukkaa kirjoitti:

Oma matador toimi moitteettomasti ekat pari kuukautta, sen jälkeen pikkuhiljaa ilmesty pieniä valkoisia pinttymiä, ne olen ohjeen mukaan puhdistanut monesti ei tulosta, ainoa joka tuntuu tepsivän on karhunkielipesu, ensin pesuaineella, siten vedellä ja lopuksi öljyllä... sitten pannu toimiikin kohtuullisen hyvin yhden paistokerran ajan ja sama uusiksi...
        äsken paistoin kananmunia ja joka kohdasta tartui kiinni, sama homma pekonin kanssa... takuuseen lähee
        (ei metallisia työvälineita, ja joka kerran öljyä pannulla reilusti paistaessa, eikä kertaakaan unohtunut levy päälle että pannu kuumenisi liikaa...)

... se Matador se pannu, jossa on toisenlainen, siis ei Teflonpinta? Eli se joka kestää sekä korkeita lämpötiloja että konepesu?

Sellainen on meillä nimittäin jo vuoden päivät ollut käytössä ja on ylivoimainen joka suhteessa. Induktiohella nimittäin plajastaa armottomasti huonot pannut ja kattilat. Tässä Hackmannin pannussa pysy pohjakin suoraana olkoon lämpötila mitä tahansa. Ollaan nimittäin kokeilleet (ja haaskattu rahaa) Teflat ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162