Mersun omistajat vanhoja UKKOJA!

:=)

Tänään oli HS-autoliitteessä, että Euroopan mersu-omistajien keski-ikä on 54.8v ja valtaosaltaan miehiä.

No se selittääkin mersu-kuskien asenteet ja liikenne käyttäytymisen.

19

2815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy..

      Just... Mese kuskit odottaa..päästää kohteliaasti väliin,,katselee,, menee vuorollaa,on nimittäin helppoa,,auto on hyvä käsitellä ,,oikein houkuttelee rauhalliseen ajoon,,menee kuin itsestään sääntöjen mukaan.

    • Mulla vasta ikää 39.

      Mutta sen näyttää tutkimus kertovan, että kun kaikki ritsat köyhässä nuoruudessa on kokeiltu, niin sitten kun oikeasti on varaa autoon, voidaan valita oikeasti hyvä.


      Master Eq

      • ...........

        Veljelle haettiin kesällä pari vuotta vanha c-sarjalainen ja se on niin pirun vanha...18 vuotias ja minä itse olen 23 vuotias, perheellinen, kultaisennoutajan omistaja volvisti. Niin tai oikeestaan ei ole, kun se volvo.

        Taidetaan olla veljen kanssa oikeita muurinmurtajia.

        Oliskohan aika heittää ennakkoluulot pois. Nykyään ei ole sääty jakoa!


      • säätyjakoa
        ........... kirjoitti:

        Veljelle haettiin kesällä pari vuotta vanha c-sarjalainen ja se on niin pirun vanha...18 vuotias ja minä itse olen 23 vuotias, perheellinen, kultaisennoutajan omistaja volvisti. Niin tai oikeestaan ei ole, kun se volvo.

        Taidetaan olla veljen kanssa oikeita muurinmurtajia.

        Oliskohan aika heittää ennakkoluulot pois. Nykyään ei ole sääty jakoa!

        säätyjakoa


    • Mesestäjä

      Kun on ikänsä kaiken maailman riisikupeilla ja ooppeleilla ajellut osaa arvostaa laatua, kun sellaseen pääsee käsiksi.

    • tuc

      Eka Mersu 19-vuotiaana, sen jälkeen tuli hankittua pari myös 23- ja 24-vuotiaana.

      25-vuotiaana vaihdoin smart Roadsteriin, koska tuli keski-iän kriisi ja halusin turboahdetun keskimoottorisen avoauton.

      Isäni on 55 ja on ajellut Mersuilla toistakymmentä vuotta. Hän menee kyllä aika tarkkaan tuohon keskiarvoon. Väittäisin muuten, että tuo ilmoittamasi ikä on UUDEN MERSUN OSTAJIEN keski-ikä eikä Mersukuskien keski-ikä!

      Siinä on todella vissi ero, koska Mersut ovat kestokulutushyödykkeitä ja kestävät isältä pojalle.

      • scania164g

        nyt 29v yhdeksän mersua on ollu joista kaksi on ollu uusia ostaessani.


      • mersu.
        scania164g kirjoitti:

        nyt 29v yhdeksän mersua on ollu joista kaksi on ollu uusia ostaessani.

        per vuosi. Elämä on. Ei ihmisen tarvitse olla fyysiseti vanha, omistaakseen mersun. Ihminen on niin vanha kuin miltä hänen pappamersunsa näyttää.


    • MBika

      Tuo vuosiluku ei ollut omistajien keski - ikä, vaan keskimääräinen aika, joka Mersulla ajetaan ennen suurempaa huoltoa.

    • Sinänsä ei ihme, että enemmistö uuden mersun ostajista on vanhempia herrasmiehiä.

      Nuorilla pojilla ei ole varaa tojotakorollaa parempaan; puistotoimesta palkaksi saadut rahat menee kaksion vuokraan jakomäessä ja lopuilla saa kaksi mäyräkoiraa ja yhden punaisen nortin. Pahimmat nysvääjät asuvat kolmikymppisinä vielä mamman ja papan kanssa ja kirjoittelevat tänne suoli24:ään viestejä, joilla yrittävät latistaa mersun korkeata arvostusta.

      Vasta kun on maksanut omalla tontilla seisovan kivitalon velattomaksi, suorittanut loppututkinnon ja edennyt urallaan itsenäiseen asemaan pystyy hankkimaan myös kunnollisen auton.

      Mika Häkkinen ja Teemu Selänne ovat esimerkkejä vanhoista käävistä, joiden vaatimustaso on niin korkea, että tarvitaan Mercedes-Benz.


      Master Eq

      • saa tietysti

        Mersunsa ilmaiseksi ja Teemuhan ajaa Jeep Grand Cherokeella. Nuoret miehet ei yleensä ajele näillä kolkytluvulla suunnitelluilla Mersuilla.


      • saa tietysti kirjoitti:

        Mersunsa ilmaiseksi ja Teemuhan ajaa Jeep Grand Cherokeella. Nuoret miehet ei yleensä ajele näillä kolkytluvulla suunnitelluilla Mersuilla.

        Teemu just toissapäivänä ajoi hopeanvärisellä MB ML-maasturilla. Vaihtoi sen Jeepin vähän parempaan.


        Master Eq


      • saikin
        MasterEq kirjoitti:

        Teemu just toissapäivänä ajoi hopeanvärisellä MB ML-maasturilla. Vaihtoi sen Jeepin vähän parempaan.


        Master Eq

        kiekon aika pahasti päähänsä.


      • ...omistusta

        Toinen Mersujen omistajaryhmä ovat köyhät mutta fiksut - mihin ryhmään eivät kuulu sen enempää Teemu S. kuin Mika H:kään. Onhan toki niin, ettei omistamallani parikymmentä vuotta vanhalla W124:llä ja sinun työsuhde-320 CDI:lläsi (mistä olen avoimesti kateellinen) ole paljonkaan yhteistä. Kuulunkin siihen mersuköyhälistöön, joka ajaa suurin piirtein ainoalla autolla, missä sekä pääoma- että käyttökulut ovat järkevällä tasolla näin julkisen puolen palkoista "nauttivan" kannalta.

        Jakomäkeläisissä nuorissa miehissä ei sitten paljon fiksuja liene, kun sen vanhan Corollan hinnalla saisi jo melkein Autonkin. (Sori vaan te kaikki jakomäkeläiset fiksut nuoret miehet, mutta etenkin täällä mersu-palstalla on tapana luokitella ihmisiä aika rajusti).


      • Vanhat
        ...omistusta kirjoitti:

        Toinen Mersujen omistajaryhmä ovat köyhät mutta fiksut - mihin ryhmään eivät kuulu sen enempää Teemu S. kuin Mika H:kään. Onhan toki niin, ettei omistamallani parikymmentä vuotta vanhalla W124:llä ja sinun työsuhde-320 CDI:lläsi (mistä olen avoimesti kateellinen) ole paljonkaan yhteistä. Kuulunkin siihen mersuköyhälistöön, joka ajaa suurin piirtein ainoalla autolla, missä sekä pääoma- että käyttökulut ovat järkevällä tasolla näin julkisen puolen palkoista "nauttivan" kannalta.

        Jakomäkeläisissä nuorissa miehissä ei sitten paljon fiksuja liene, kun sen vanhan Corollan hinnalla saisi jo melkein Autonkin. (Sori vaan te kaikki jakomäkeläiset fiksut nuoret miehet, mutta etenkin täällä mersu-palstalla on tapana luokitella ihmisiä aika rajusti).

        Aika tarkka tuo laskelma. Meidän suvussa vanhin mersumies on 90 ja nuorin 35 .Tuli keskiarvoksi 56.5 vuotta.Mutta minulla on vanhin mese -86 vm.


      • Olet ??
        Vanhat kirjoitti:

        Aika tarkka tuo laskelma. Meidän suvussa vanhin mersumies on 90 ja nuorin 35 .Tuli keskiarvoksi 56.5 vuotta.Mutta minulla on vanhin mese -86 vm.

        Nuorin


    • Elä ilimaseks anna

      Pussihousuisten saapasjalkamiehenkilöiden ja mustahameisten naisten puolesta sanon että ihan pelkkää komeuttaan ajetaan mersuilla. varmaan voisi ajaa paremmallakin ja edullisemmalla ja vaikka kestävämmälläkin mutta se sitten ei olisi MERSU

    • se on varmastikin

      että pappamopoja ne mersut ovat.

    • SANDUDD

      Motiivi Mersuun NÄIN YKSINKERTAINEN: kun ostattelin kolme vuotta sitten uutta, ajoin Volvon V70 (liian matala rengasmelua), Chrysler Voyagerin (tosi tilava, mutta v6 bensakonetta sai huudattaa että liikkui mihinkään). Luovuin ennen mersua Passat PowerDieselistä sen helvetinmoisen kylmyyden takia pakkasilla. Jaappanin vehkeitä olen nähnyt kavereille, kovin on ohuet ovet ja etupalkit joten turvallisuus ei tehnyt vaikutusta.

      Mersussa vakuutti hiljaisuus, tehokas/ taloudellinen 1,8 bensakone, jämäkkyys ja koko autosta huokuva laatu turvallisuus. Lisäksi kosla on todella sulavasti muotoiltu. Siinä se! Statusta en miettinyt punaista sekuntia - sitä ei kaikki suostu tajuamaan. Olen tehnyt ikäni töitä, päivääkään ei työttömänä. Alla ollut Skoda, Oldsmobile, VW Golf ja Passat. Kaikki hyviä autoja tavallaan. Täytyy sanoa että MB on ollut odotusten arvoinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe