Onpa seki ohjelma tehty huonosti. lehtiä lukeneena tiedän, että VAIN hay Linin siivillä voi lentää! Mutta ei, nyt ne kaikki liihottelee ympäriinsä! Miettisitte hiukan.
WITCH-sarja
6
1902
Vastaukset
aika moni sarjista lukeva on sen huomannut. Itse en enää tykkää sarjasta, vaikka muutama vuosi sitten olin suuri-fani.
Kaiken lisäksikin tarinakin poikkeaa sarjakuvasta ja parit yksityis kohdat, myös hahmojen ulkonäöt.
Aika moni tiesi tästä jo ennen sarjan jetixille tuloakin.- joku vaan
Witchin 2 tuotantokausi on tosi hyvä! Olen katsonut melkein kaikki jaksot youtubesta niin pakko sanoa 2 kausi voittaa 1 kauden kymmenen nolla! Ja englantilaiset äänetkin on parempia kuin suomalaiset! Tämän sanon vain! Kannattaa kaikkien witch vanejen katsoa 2 kausi.
- TitansGirlsAndBoyFan
En oiken tiiä onx se nyt niin surkee.
Vaikka tykkäisin siitä enemmän jos siit löytyis manga ja anime piirteitä. XD
Mutta siinä oot kyllä oikeessa että vain Hay Lin pystyisi lentämään mutta jonkin ihmeen v****:n takii tähän cartoonneen on laitettu kaikki lentään.
Ei kylläkään yhtään vakuuttavaa.
Mutta muuten sarjakuva ja cartoon on hyvii. - wings of the butterfly
Kun niillä kaikilla on siivet ja VAAN HAY LIN osaa lentää, jota oon aina miettiny. Musta on ihan kiva että ne lentää. Mitä nillä vitun siivillä muutalaan tekis?
- W.I.T.C.H. tv-sarja
Tuohan onkin jenkkien tekemä... Ja sarjakuva italialaisten. Yhteistä on Disney...
- OU JEE!
VAIKKA HAY LIN LENTÄÄ VAAN SIIVILLÄ NE MUUT LENTÄÄ SILLLÄTAVALLA TAIJALLA HAY LIN LENTÄÄ SIX PELKÄSTÄÄN SIIVILLÄ KOSKA SILLÄ ON SE ILMA ELEMENTTINÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321