Että tästä palstasta on tullut yleinen v!ttuilu palsta.
Olettaisin kumminkin että kaikki moottoripyöräilijät ovat täysi ikäisiä ja silti saa lukea tuollaisia alakansakoulu tasoisia juttuja tämän tästä.
Hmmm....
Siis onko tosi?
8
1185
Vastaukset
- tosi juttu
kysy vaikka turo--inkeriltä.
- Jylppy327
Kyllä tämä on asialinja !
Kokemattomat kyselevät ja turovastaa,turoväittää, turointtää, turotietää, turollaonpaskat housussa .
Tämmösex tää vähemmistösexualisuus on menny.
Harmittaako ? - hyvä
wessu, kun tänne kirjoittavat eivät tunnu olevan täysikäisiä. Lähes jokainenhan tuntuu omistavan vain mopon.
- Weccy boi
Tuossa sun kirjoituksessa on kieliopillisesti melkoisen paljon parannettavaa. En siis kovin paljoa käyttäisi vertauksissa ala koulu virtauksia...
Muuten täytyy sanoa, että olet fiksuna miehenä hiffanut oikein tämän palstan peruslähtökohdan. Se on turo ja vittuilu tai motoristit ja asiapuhe. Turoa ei toisin ole vähään aikaan näkynyt, et motoristit saattaa palata, jos toi tampio päättää pysyä poissa. - blackwomans
Täältä on näköjään hävinnut monta hyvää kirjoittajaa.
Syynä ehkä puskikset,ne kaikki tietävät ja osaavat.
tottahan se on ,että täällä nykyään juhlii monkeyn omistajat,ei enää motoristit kommentteineen.
ikävää pilata tämäkin palsta tyhjän päiväisillä jutuilla.
mut minkäs teet antaa heidän pitää omaa kivaa,
jos se heitä tyydyttää niin sou not:) - GSF
Kun oman porukan kanssa kurvaillaan, tai muutenvain nähdään mopolijoita, niin kyllä se juttu hersyy ja usein tutuimmille aika rankastikin vinoillaan. Vääränmerkkinen pyörä tms., mutta kuitenkin hyvässä hengessä.
Niinhän se täälläkin on. Juttu kulkee, mutta pyörät puuttuu, eli samalla sekaan pääsee porukkaa, joka ei tiedä ajamisesta mitään ja juttujen tasokin sitten on mitä on. Totta on myös se, ettei näitä besservisser tyyppejä katsota hyvällä tuolla "ulkona". Täällä ne voi kukkoilla miten vain ja tietää kaikesta kaiken.
Eipä muuta kuin jatketaan jutustelua ja parannetaan tasoa tässä kalliiden joululahjojen ja messujen odotuksen ohella.
Eilen muuten pesin omani ja tänään ainakin kaksi pyörää tuli vastaan. Olin mukavasti lämpimässä autossa......- merkkinen
Mikä olisi hyväksyttävä merkki, että saisi kirjoitella palstalla? Entä minkä merkin omistajat eivät missään tapauksessa saisi kirjoitella?
- ..tääl poriis
merkkinen kirjoitti:
Mikä olisi hyväksyttävä merkki, että saisi kirjoitella palstalla? Entä minkä merkin omistajat eivät missään tapauksessa saisi kirjoitella?
meil jos joku vetäsese mendexil, ni se o koviiss
Ne saa maar tehr mitävaa ja kijotel kans...ni...
Mutjos ladaal niiko sääki, ni sit on paremp pitä turpas kiin... ni !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804