Siis onko tosi?

Että tästä palstasta on tullut yleinen v!ttuilu palsta.
Olettaisin kumminkin että kaikki moottoripyöräilijät ovat täysi ikäisiä ja silti saa lukea tuollaisia alakansakoulu tasoisia juttuja tämän tästä.
Hmmm....

8

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi juttu

kysy vaikka turo--inkeriltä.

• Jylppy327

Kyllä tämä on asialinja !
      Kokemattomat kyselevät ja turovastaa,turoväittää, turointtää, turotietää, turollaonpaskat housussa .

Tämmösex tää vähemmistösexualisuus on menny.

Harmittaako ?

• hyvä

wessu, kun tänne kirjoittavat eivät tunnu olevan täysikäisiä. Lähes jokainenhan tuntuu omistavan vain mopon.

• Weccy boi

Tuossa sun kirjoituksessa on kieliopillisesti melkoisen paljon parannettavaa. En siis kovin paljoa käyttäisi vertauksissa ala koulu virtauksia...

Muuten täytyy sanoa, että olet fiksuna miehenä hiffanut oikein tämän palstan peruslähtökohdan. Se on turo ja vittuilu tai motoristit ja asiapuhe. Turoa ei toisin ole vähään aikaan näkynyt, et motoristit saattaa palata, jos toi tampio päättää pysyä poissa.

• blackwomans

Täältä on näköjään hävinnut monta hyvää kirjoittajaa.

Syynä ehkä puskikset,ne kaikki tietävät ja osaavat.

tottahan se on ,että täällä nykyään juhlii monkeyn omistajat,ei enää motoristit kommentteineen.

ikävää pilata tämäkin palsta tyhjän päiväisillä jutuilla.

mut minkäs teet antaa heidän pitää omaa kivaa,
      jos se heitä tyydyttää niin sou not:)

• GSF

Kun oman porukan kanssa kurvaillaan, tai muutenvain nähdään mopolijoita, niin kyllä se juttu hersyy ja usein tutuimmille aika rankastikin vinoillaan. Vääränmerkkinen pyörä tms., mutta kuitenkin hyvässä hengessä.
      Niinhän se täälläkin on. Juttu kulkee, mutta pyörät puuttuu, eli samalla sekaan pääsee porukkaa, joka ei tiedä ajamisesta mitään ja juttujen tasokin sitten on mitä on. Totta on myös se, ettei näitä besservisser tyyppejä katsota hyvällä tuolla "ulkona". Täällä ne voi kukkoilla miten vain ja tietää kaikesta kaiken.

Eipä muuta kuin jatketaan jutustelua ja parannetaan tasoa tässä kalliiden joululahjojen ja messujen odotuksen ohella.
      Eilen muuten pesin omani ja tänään ainakin kaksi pyörää tuli vastaan. Olin mukavasti lämpimässä autossa......

• merkkinen

Mikä olisi hyväksyttävä merkki, että saisi kirjoitella palstalla? Entä minkä merkin omistajat eivät missään tapauksessa saisi kirjoitella?

• ..tääl poriis
        merkkinen kirjoitti:

Mikä olisi hyväksyttävä merkki, että saisi kirjoitella palstalla? Entä minkä merkin omistajat eivät missään tapauksessa saisi kirjoitella?

meil jos joku vetäsese mendexil, ni se o koviiss

Ne saa maar tehr mitävaa ja kijotel kans...ni...

Mutjos ladaal niiko sääki, ni sit on paremp pitä turpas kiin... ni !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82