Siis onko tosi?

Että tästä palstasta on tullut yleinen v!ttuilu palsta.
Olettaisin kumminkin että kaikki moottoripyöräilijät ovat täysi ikäisiä ja silti saa lukea tuollaisia alakansakoulu tasoisia juttuja tämän tästä.
Hmmm....

8

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi juttu

kysy vaikka turo--inkeriltä.

• Jylppy327

Kyllä tämä on asialinja !
      Kokemattomat kyselevät ja turovastaa,turoväittää, turointtää, turotietää, turollaonpaskat housussa .

Tämmösex tää vähemmistösexualisuus on menny.

Harmittaako ?

• hyvä

wessu, kun tänne kirjoittavat eivät tunnu olevan täysikäisiä. Lähes jokainenhan tuntuu omistavan vain mopon.

• Weccy boi

Tuossa sun kirjoituksessa on kieliopillisesti melkoisen paljon parannettavaa. En siis kovin paljoa käyttäisi vertauksissa ala koulu virtauksia...

Muuten täytyy sanoa, että olet fiksuna miehenä hiffanut oikein tämän palstan peruslähtökohdan. Se on turo ja vittuilu tai motoristit ja asiapuhe. Turoa ei toisin ole vähään aikaan näkynyt, et motoristit saattaa palata, jos toi tampio päättää pysyä poissa.

• blackwomans

Täältä on näköjään hävinnut monta hyvää kirjoittajaa.

Syynä ehkä puskikset,ne kaikki tietävät ja osaavat.

tottahan se on ,että täällä nykyään juhlii monkeyn omistajat,ei enää motoristit kommentteineen.

ikävää pilata tämäkin palsta tyhjän päiväisillä jutuilla.

mut minkäs teet antaa heidän pitää omaa kivaa,
      jos se heitä tyydyttää niin sou not:)

• GSF

Kun oman porukan kanssa kurvaillaan, tai muutenvain nähdään mopolijoita, niin kyllä se juttu hersyy ja usein tutuimmille aika rankastikin vinoillaan. Vääränmerkkinen pyörä tms., mutta kuitenkin hyvässä hengessä.
      Niinhän se täälläkin on. Juttu kulkee, mutta pyörät puuttuu, eli samalla sekaan pääsee porukkaa, joka ei tiedä ajamisesta mitään ja juttujen tasokin sitten on mitä on. Totta on myös se, ettei näitä besservisser tyyppejä katsota hyvällä tuolla "ulkona". Täällä ne voi kukkoilla miten vain ja tietää kaikesta kaiken.

Eipä muuta kuin jatketaan jutustelua ja parannetaan tasoa tässä kalliiden joululahjojen ja messujen odotuksen ohella.
      Eilen muuten pesin omani ja tänään ainakin kaksi pyörää tuli vastaan. Olin mukavasti lämpimässä autossa......

• merkkinen

Mikä olisi hyväksyttävä merkki, että saisi kirjoitella palstalla? Entä minkä merkin omistajat eivät missään tapauksessa saisi kirjoitella?

• ..tääl poriis
        merkkinen kirjoitti:

Mikä olisi hyväksyttävä merkki, että saisi kirjoitella palstalla? Entä minkä merkin omistajat eivät missään tapauksessa saisi kirjoitella?

meil jos joku vetäsese mendexil, ni se o koviiss

Ne saa maar tehr mitävaa ja kijotel kans...ni...

Mutjos ladaal niiko sääki, ni sit on paremp pitä turpas kiin... ni !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe