Intialainen

päähieronta

On upea kokemus. Valitse esim.fysioterapeutti ei kuka tahansa kampaaja. Minulla avautui jumiutunut oikea puoli. Ihmeesti kanavat aukenivat; en ollut itkenyt vuosiin,mutta nyt kyynelkanavat vuosivat valtoimenaan, oikea käsi oli olkapäästä asti jumissa, toimintakyky palautui-eli halvalla sain hienot asiat!

15

11348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on varmasti

Ei kai kampaajat intialaista päähierontaa annakaan, vaikka esim. ammattitaitoiset parturit osaavatkin hieroa päälakea. Tässä linkki varmaankin alkuperäisimpään ja ammattitaitoisimpaan hoitolaan, jonne voi mennä itseään todella hemmottelemaan, sijaitsee Helsingissä (terveysmessuilla oli muuten pitkät jonot heidän päähierontaansa).
      http://www.srilanka.fi/hoidot_paahieronnat.htm

• _vaikku

Vaikuttavat tuolla olevan kaikki miehiä (vaikka mitään esittelyä henkilökunnasta ei ole, outoa?! Vain tuo kuva kolmesta miehestä), harmi; itse haluan ehdottomasti naisen, en halua vierasta miestä lääppimään itseäni. En pysty rentoutumaan jos hieroja on miespuolinen.

• näiltä....
        _vaikku kirjoitti:

Vaikuttavat tuolla olevan kaikki miehiä (vaikka mitään esittelyä henkilökunnasta ei ole, outoa?! Vain tuo kuva kolmesta miehestä), harmi; itse haluan ehdottomasti naisen, en halua vierasta miestä lääppimään itseäni. En pysty rentoutumaan jos hieroja on miespuolinen.

katso www.voimapaikka.com sivuilta. Sieltä löytyy lista Satu Pusan kouluttamista taitajista.

• Pihapoliisi

Jo on suppea ja pieni maailmasi, jos oikeasti uskot, että jossain hikisen Hesan keskellä on se ainoa oikea alkuperäinen.
        Ja siks toiseks: kyllä kampaajatkin voivat kouluttautua päähieronnan taitajiksi - ei heiltä sitä liene kielletty - vai onko?

Tiedän monta kampaajaa ympäri Suomea, jotka ovat hankkinee ao koulutuksen varsinaisen ammattinsa tueksi/lisäksi.

• itse kokenut

Yhdyn "paras ja alkuperäisin" kirjoittajan kantaan koskien Ayurveda luontaishoitolaa Helsingin keskustassa. Terveysmessuilla tutustuin viiden srilankalaispojan Intialaiseen päähierontaan ja lisää Ayurveda hoidoista luin heidän kotisivulta www.srilanka.fi Pojat tekevät laajan valikoiman Ayurvedahoitoja. Paras on mielestäni neljällä kädellä (kahdella hoitajalla)tehdyt hoidot. Itse olen käynyt Intiassa monessa hoidossa ja täytyy sanoa, että on loistavaa, että nyt Helsingissä saa samoja, sanoisin jopa parempia hoitoja, kuin konsanaan alkuperäismaassa. Hoitojen takia ei enää tarvitse kalliisti matkustaa Intiaan tai Sri Lankaan. Miehenä minua ei häirinnyt, että hoitajat ovat miehiä. Korkea ammattitaito on ratkaiseva. Haastattelin ystävällistä vastaanoton naista ja hän kertoi, että miehiä käy hoidoissa yhtä paljon, kuin naisia. Tutustukaa ihmeessä kyseiseen Ayurveda luontaishoitolaan - se on vaivan väärtti!

• nykyaikainen mies
        _vaikku kirjoitti:

Vaikkun "Harmi" mielipiteeseen haluan miehenä tuoda esille oman mielipiteeni. Miehenä minua ei kyseisessä hoitolassa häirinnyt, että hoitajat ovat miehiä. Korkea ammattitaito on ratkaiseva. Haastattelin Ayurveda luontaishoitolan www.srilanka.fi ystävällistä vastaanoton naista ja hän kertoi, että miehiä käy hoidoissa yhtä paljon, kuin naisia. Ehkä meidän suomalaisten miesten pitäisi olla rohkeampia ja jättää taaksemme ennakkoluulot. Käyhän moni parturissakin, jossa mies leikkaa ja staylaa tukkamme. Ajat ovat muuttuneet.- Mies hoitaa itsensä nykyään monella eri tavalla, hieromallakin. Nykyajan naiset tykkäävät itsestään huolehtivasta raikkaalle tuoksuvasta miehestä. Takana on käsitys, jossa todellisen miehen piti tuoksua erilaisille vartalon eritteille ollakseen mielestään todellinen mies. Tutustu sinäkin kyseiseen Ayurveda luontaishoitolaan miehisistä hoitajista huolimatta - se voi olla vaivan väärtti. Voit jopa oppia, että hemmotelua voi antaa saman sukupuolen oleva koulutettu ihminen ilman, että saat erilaisia fobistisia ajatuksia. Unohda ennakkoluulot ja astu nykyaikaan - voit yllättyä posistiivisesti.

• ei sovi

Sellainen hiuksista tukistaminen ei sovi suomalaisten hiuslaadulle.

• Ohuet hiukset

Intialainen päähieronta ilman öljyä on Eurooppalainen keksintö kiireellisille ihmisille, jotka eivät halua pestä öljyn pois. Kävin Ayurveda luontaishoitolassa www.srilanka.fi ja sain ihanan päähieronnan öljyllä. Suosittelen!

• kysyn
        Ohuet hiukset kirjoitti:

Intialainen päähieronta ilman öljyä on Eurooppalainen keksintö kiireellisille ihmisille, jotka eivät halua pestä öljyn pois. Kävin Ayurveda luontaishoitolassa www.srilanka.fi ja sain ihanan päähieronnan öljyllä. Suosittelen!

Miten lienee migreenipotilaitten laita. Sopiiko heille lainkaan päänhieronta.

Kun nyt olen lueskellut näitä kehuja/haukkuja, saan jo pääsnsäryn pelkästä ajatuksesta, että kaksi ihmistä=neljät kädet hieroisivat päänahkaani. Hiuksista viis, mutta päänahkani ei ainakaan minulla kestä kovaa käsittelyä. Ajatuskin, että jotain tuoksuvaa öljyä hierottaisiin päähäni ja sitten hieromaan! Oksentaisin varmasti melko pian. Pahimmassa tapauksessa se voisi viedä sairaalakuntoon.Olisiko ollut näin, jos jo 8-vuotiaasta saakka (migreeni puhkesi silloin) olisin tottunut hierontaan? Kuka tietää asiasta ja mitä?
        Mikä olisi neurologin tieto ja valistus ko. asiasta. Entäpä, jos hierottavalla on ollut aivoverenvuoto, miten hänen päänsä "kestää" kaikki kuviot?
        Kenellä on vastuu? Kuka korjaa ja korvaa vahingot?

• Mari*
        kysyn kirjoitti:

Miten lienee migreenipotilaitten laita. Sopiiko heille lainkaan päänhieronta.

Kun nyt olen lueskellut näitä kehuja/haukkuja, saan jo pääsnsäryn pelkästä ajatuksesta, että kaksi ihmistä=neljät kädet hieroisivat päänahkaani. Hiuksista viis, mutta päänahkani ei ainakaan minulla kestä kovaa käsittelyä. Ajatuskin, että jotain tuoksuvaa öljyä hierottaisiin päähäni ja sitten hieromaan! Oksentaisin varmasti melko pian. Pahimmassa tapauksessa se voisi viedä sairaalakuntoon.Olisiko ollut näin, jos jo 8-vuotiaasta saakka (migreeni puhkesi silloin) olisin tottunut hierontaan? Kuka tietää asiasta ja mitä?
        Mikä olisi neurologin tieto ja valistus ko. asiasta. Entäpä, jos hierottavalla on ollut aivoverenvuoto, miten hänen päänsä "kestää" kaikki kuviot?
        Kenellä on vastuu? Kuka korjaa ja korvaa vahingot?

Hei!
        Kyllä voi tehdä päähierontaa migreenipotilaalle, kunhan kohtaus ei ole juuri päällä. Itse teen intialaista päähierontaa ja energiahoitoa Seinäjoella ja Vaasassa, että jos kiinnostuneita voin lähettää yhteytietoni sähköpostiin.

• kysyn
        Mari* kirjoitti:

Hei!
        Kyllä voi tehdä päähierontaa migreenipotilaalle, kunhan kohtaus ei ole juuri päällä. Itse teen intialaista päähierontaa ja energiahoitoa Seinäjoella ja Vaasassa, että jos kiinnostuneita voin lähettää yhteytietoni sähköpostiin.

olet varma siitä, että kipu ei ehkä alkaisi tuosta hieronnasta! Itse kyllä pelkään mokomaa ja varsinkin alttiutta verenkiertohäiriöön. Kuka on vastuussa, potilas, eikö niin, jos ikävä kohtaus tulisi päälle?
        Olen jo ikäihminen, joten osaan välttää migreeniä aiheuttavia tekijöitä. Säryt ovat pitkälle myös loppuneet, mutta hajuelämykset ovat vahvistuneet. Nykyisin on kumin haju kamalinta. Polkupyöräkauppaan, ei kiitos!
        Olen löytänyt uuden hoitomuuodon, joogan. Tietysti kaikista lievimmän tavan. Ajattelen myös suolahuonetta, jonka raikkaus saattaisi auttaa lievää astmaattista olotilaa.
        Valitettavasti asustan kaukana Seinäjoesta ja Vaasasta, vaan joku toinen ehkä lähtisi. Kerro jotain hoitokertojen määrästä ja hinnasta. Kaukaa ei kannata lähteä esim. kerran viikossa hoitoihin.
        terveiset ja kiitos, kun huomasit kysymykseni. Jouluksi yksi joogan mielisanani: hellittäkää!

• malli päähierronnasta

on "tukistelua"?!?!? Niin kuinka sitten hoito suoritetaan kaljuille potilaille? Tässä vaan ihmettelen tyhmiä, koska ajattelin ostaa lahjakortin hoitoihin miehelleni, mutta kun hän on kalju... Eli tehdäänkö tällöin hoito "oikealla tavalla" -hieromalla??

• mutta oikeassa

suomalaisesta päähieronnasta en tiedä, mutta oikeassa alkuperäisessä intialaisessa päähieronnassa hierontaotteet kohdistuvat päänahkaan eivätkä hiuksiin, mitä lyhyemmät hiukset on - tai jos niitä ei ole ollenkaan - sitä parempi päähieronnan kannalta. Alkuperäisessä intialaisessa päähieronnassa käytetään vesihauteessa sopivan lämpimäksi lämmitettyä hierontaöljyä, mikä vielä osaltaan auttaa rentoutumisessa.

• Mari*
        mutta oikeassa kirjoitti:

suomalaisesta päähieronnasta en tiedä, mutta oikeassa alkuperäisessä intialaisessa päähieronnassa hierontaotteet kohdistuvat päänahkaan eivätkä hiuksiin, mitä lyhyemmät hiukset on - tai jos niitä ei ole ollenkaan - sitä parempi päähieronnan kannalta. Alkuperäisessä intialaisessa päähieronnassa käytetään vesihauteessa sopivan lämpimäksi lämmitettyä hierontaöljyä, mikä vielä osaltaan auttaa rentoutumisessa.

Määrästä ja hinnasta kun kysyttiin, niin ihmisestä riippuen katsotaan hoitojen määrä. Jos esim. kipeät ja jumiutuneet hartiat, niin suosittelen hoitosarjaa, jossa tehdään 2 kertaa viikossa hoito 3 viikon ajan. Otan 30 euroa intialaisesta päähieronnasta ja yhdistän siihen myös energiahoitoa, mikäli asiakas antaa luvan. Tämä energilähetys kuuluu hintaan.

Kaljuille hoito sopii myös. Silloin on hyvä käyttää öljyä päänahkaa hierottaessa.

• meidän Eino tykkää

Joo hieno juttu, pidä mitä ajattelitkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2618
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1590
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1212
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      75
      995
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45