netistä palapelejä

mistä?

tietäiskö kukaan jotain hyviä sivuja joilta vois tilata palapelejä?
onko ravensburg palapelejä netissä myynnissä?

38

30638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      aikasen paljon ja vähän erilaisia. Laatu on hyvä ja toimitus aika nopeaa.

      www.puzzle-portal.com

      • KaPalapeli

        Kuinkahan nopea toimitus?
        Kerkiääkö jouluksi, kun pistin tänään tilauksen.
        Entä uskaltaako maksaa ennakkoon pankkisiirrolla, kun ei ole luottokorttia.


      • kaksi-kolme viikkoa
        KaPalapeli kirjoitti:

        Kuinkahan nopea toimitus?
        Kerkiääkö jouluksi, kun pistin tänään tilauksen.
        Entä uskaltaako maksaa ennakkoon pankkisiirrolla, kun ei ole luottokorttia.

        Kun laitat netti sivuilla tilauksen niin laittavat sulle sähköpostiin maksu tiedot ihan parin päivän sisällä. Voit maksaa normaalisti pankin sivuilla mutta valitset vain ulkomaan maksun. Viimeksi tuli muistaakseni tosiaan parissa kolmessa viikossa tuo palapeli. Itsekin laitoin juuri toissa iltana tilauksen ja laittoivat heti seuraavana päivänä laatikkoon laskun. Eli toivon syvästi että ehtii jouluksi. Viime kerrasta jäi hyvä maku suuhun ja sen takia taas tilasin.
        Eiköhän tuo tule ajoissa, toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ;)


      • tanttura
        kaksi-kolme viikkoa kirjoitti:

        Kun laitat netti sivuilla tilauksen niin laittavat sulle sähköpostiin maksu tiedot ihan parin päivän sisällä. Voit maksaa normaalisti pankin sivuilla mutta valitset vain ulkomaan maksun. Viimeksi tuli muistaakseni tosiaan parissa kolmessa viikossa tuo palapeli. Itsekin laitoin juuri toissa iltana tilauksen ja laittoivat heti seuraavana päivänä laatikkoon laskun. Eli toivon syvästi että ehtii jouluksi. Viime kerrasta jäi hyvä maku suuhun ja sen takia taas tilasin.
        Eiköhän tuo tule ajoissa, toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ;)

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?


      • puzzle-portalista
        tanttura kirjoitti:

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?

        olivat vähän vajaa kymmenen euroa


      • palat
        tanttura kirjoitti:

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?

        Omaa tilaustani tehdessäni postikulut suomeen olisivat olleet n.17€ joten yhtä palapeliä ei kannata lähteä tilaamaan.


      • suomesta!!!
        tanttura kirjoitti:

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?

        Mitä varten ulkomailta kun ulkomaisia ja halvalla saa kotimaiselta jälleenmyyjältäkin. Miksi maksaa tullimaksuja???
        www.tekemisenilo.fi


    • luotan suomalaisuuteen:)

      www.pelitalo.fi

    • Yana

      www.puzzle-portal.com

      Sieltä löytyy kaikenlaiset palapelit, on tunnetuimmat sekä myös hieman tuntemattomatkin palapelien tekijät.

      Itse tilasin sieltä 2 palapeliä, mitkä halusin. Postituskulut olivat 17,90 euroa. Maksoin omasta verkkopankista heidän tililleen. Maksoin myös ulkomaan pankkikulut, 20,75 euroa. Jos olisin omistanut luottokortin, olisi kulut olleet kaiketi halvemmat. Eli, aika kalliiksi tuli tilata palapelit, mutta itse ainakin oon sen verran "hulluna" palapelin tekoon, että olin valmis maksamaan summan. Palapelejä en ole vielä saanut, ne ovat matkalla. Puzzle-Portal lähettää mailiin tiedot palapelien lähettämisestä ja laittaa ID numeron, millä voit seurata paketin kulkua. Omat palapelini ovat vielä tuloillaan, saan ne ensi viikolla.

      • Yana

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)


      • kielo29
        Yana kirjoitti:

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)

        minäkin tilasin puzzleportaalista 6kpl palapelejä. visalla joten ylimääräiset/posti kulut oli 17,90euroa. tilasin 26.2 sain paketin tänään 2.3. Nopeaa ja vaivatonta. Minäkin suosittelen lämpimästi. ja palapelejähän löytyy jokalähtöön suuri valikoima.


      • :)?
        Yana kirjoitti:

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)

        Heips!
        Kauan sulla meni tilauksesta ennenkä sait sähköpostia mihin voit maksaa laskun?
        Ite oon tilannu jo maanantaina eikä nyt perjantainakaan oo tullu vielä sähköpostia...oonkohan tilannu oikein??


      • Tr1n1ty
        Yana kirjoitti:

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)

        Itse tilasin 6kpl palapelejä kyseisestä paikasta, 5 päivää meni, niin ne oli noudettavissa lähimmästä postista :) Suosittelen kaikille, nopeaa ja hyvää palvelua, vielä näin joulukiireiden aikaan! :)


      • kaimo33
        Tr1n1ty kirjoitti:

        Itse tilasin 6kpl palapelejä kyseisestä paikasta, 5 päivää meni, niin ne oli noudettavissa lähimmästä postista :) Suosittelen kaikille, nopeaa ja hyvää palvelua, vielä näin joulukiireiden aikaan! :)

        http://www.oscarshoppi.fi

        Toimitusaika on nopea ja löytyy monenlaisia 3D palapelejä.


      • hassua :0)

        Onko ihan pakko laittaa postikuluihin noin paljon. KAKSI PALAPELIÄ saat noilla hinnoilla ja postikulut alle 5€ tekemisenilosta.
        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!
        3D palapelit löytyy myös.


      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjpp
        kaimo33 kirjoitti:

        http://www.oscarshoppi.fi

        Toimitusaika on nopea ja löytyy monenlaisia 3D palapelejä.

        Eihän tuolta löytynyt yhtään palapeliä.


    • hyvin tyytyväinen

      Suosittelen www.konebox.fi :tä. Tilasin sieltä ison palapelin todella halvalla ja postikulut olivat vain noin 4.90, kotiinkuljetuksella! Tilauksen tein viikonloppuna ja Itella toimitti paketin jo seuraavana tiistaina. Sivulla on hyvä valikoima laadukkaita Schmidt:n palapelejä.

    • harrastelija 2.

      täältä löytyy: www.tekemisenilo.fi

      • Pala-Friikki

        eihän tuolla ollut kuin 18 palapeliä. www.puzzle-portal.com -issa on tuhansia palapelejä - joka lähtöön! Suosittelen lämpimästi. Itse ostanut useaan otteeseen, ja kerralla 4-6 palapeliä, toimitus on nopeaa ja 12€ maksaa lähetys 79€:n ostoksiin. Luotettava, vaivaton ja täältä löydät mitä TODELLA haluat! :)


    • kldjnfaalö
    • Umaheli
    • ^Puzzle

      Täältä :)

      www.palapelit.net

    • palamies
    • puzzler

      Olen tilannu Saksasta, molemmista tulee aika nopeesti

      puzzle-portal.com

      puzzle-offensive.de

      • warkki

        Tilasin maanantaina, tuli keskiviikkona. palapelikauppa.fi


    • nenna

      tietääkö kukaan mistä ana cruzin palapelejä? se yksi ainoa mikä on suomen verkkokaupoissa myynnissä on jo minulla.. kiitos jo etukäteen!

    • 1000 palaa.

      Palapelikauppa.fi toimittaa nopeasti. Sain parissa päivässä upean Ravensburgerin kissapalapelin.

    • Timo S

      www.leikinmaailma.fi maahantuo Castorland palapelejä Puolasta, Leikinmaailma nimi hämmentää mutta heillä on myös 1000-3000 palaiset palapelit myös.
      Linkki http://www.leikinmaailma.fi/palapelit-c-243.html

      Postikulut kohtalaiset 5,90 / tilaus. Pari päivää otti paketti tulla.

    • ölkjhuio987

      Voi voi kannattaako sitä ulkomailta tilata kun kotomaastakin saa. Suosi suomalaista firmaa.

    • Anja30

      www.palapelitukku.fi toimittaa myös nopeasti, kaksi päivää meni niin sain 1500 palan palapelin.

    • henaz0

      minuakin kiinnostaisi ana cruzin palapelit kun myös sen ainoan suomesta saatavan omistan.. saako mistään?

    • Tyytyväinen asiakas

      Kysy Palapelikauppa.fi, josko ne tilaa kyseisen palapelin. Minäkin kysyin yhtä palapeliä, jota ei niiden verkokaupassa ollut. Ja niin he tilasivat sen minulle.

    • Palapelikauppias

      Ravensburger valmisti Ana Cruz taiteilijan kuvituksista palapelejä mutta käsittääkseni kysyinen palapelisarja on lopetettu. Maailmalta löytyy vielä vanhaa sarjaa mutta uskoisin että jokin muu valmistaja ottaa hänen kuvituksiaan valikoimiinsa, tämän päivän yksi suurista palapeli trendeistä on juurikin gootti tyylisuunta ja on jo jonkin aikaa ollutkin. Muiltakin valmistajilta löytyy vastaavan kaltaisia palapelejä melko hyvin mutta ymmärrän itsekkin harrastajana että tietyn taiteilijan palapelit ovat ns. keräily kohteitakin. Delon, Frances, Nene Thomas ovat myös suosittuja tässä genressä.

    • leikinmaailma.fi

      tuo leikinmaailma.fi on nykyisin eri omistajan alaisuudessa kuin palapelimaailma.fi. Siellä ei ole niinkään palapelejä vaan enemmän leluja ja lastentarvikkeita. Käykäähän tutustumassa. :) www.leikinmaailm.fi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko?

        Eikö ole kellään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe