netistä palapelejä

mistä?

tietäiskö kukaan jotain hyviä sivuja joilta vois tilata palapelejä?
onko ravensburg palapelejä netissä myynnissä?

38

34200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      aikasen paljon ja vähän erilaisia. Laatu on hyvä ja toimitus aika nopeaa.

      www.puzzle-portal.com

      • KaPalapeli

        Kuinkahan nopea toimitus?
        Kerkiääkö jouluksi, kun pistin tänään tilauksen.
        Entä uskaltaako maksaa ennakkoon pankkisiirrolla, kun ei ole luottokorttia.


      • kaksi-kolme viikkoa
        KaPalapeli kirjoitti:

        Kuinkahan nopea toimitus?
        Kerkiääkö jouluksi, kun pistin tänään tilauksen.
        Entä uskaltaako maksaa ennakkoon pankkisiirrolla, kun ei ole luottokorttia.

        Kun laitat netti sivuilla tilauksen niin laittavat sulle sähköpostiin maksu tiedot ihan parin päivän sisällä. Voit maksaa normaalisti pankin sivuilla mutta valitset vain ulkomaan maksun. Viimeksi tuli muistaakseni tosiaan parissa kolmessa viikossa tuo palapeli. Itsekin laitoin juuri toissa iltana tilauksen ja laittoivat heti seuraavana päivänä laatikkoon laskun. Eli toivon syvästi että ehtii jouluksi. Viime kerrasta jäi hyvä maku suuhun ja sen takia taas tilasin.
        Eiköhän tuo tule ajoissa, toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ;)


      • tanttura
        kaksi-kolme viikkoa kirjoitti:

        Kun laitat netti sivuilla tilauksen niin laittavat sulle sähköpostiin maksu tiedot ihan parin päivän sisällä. Voit maksaa normaalisti pankin sivuilla mutta valitset vain ulkomaan maksun. Viimeksi tuli muistaakseni tosiaan parissa kolmessa viikossa tuo palapeli. Itsekin laitoin juuri toissa iltana tilauksen ja laittoivat heti seuraavana päivänä laatikkoon laskun. Eli toivon syvästi että ehtii jouluksi. Viime kerrasta jäi hyvä maku suuhun ja sen takia taas tilasin.
        Eiköhän tuo tule ajoissa, toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ;)

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?


      • puzzle-portalista
        tanttura kirjoitti:

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?

        olivat vähän vajaa kymmenen euroa


      • palat
        tanttura kirjoitti:

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?

        Omaa tilaustani tehdessäni postikulut suomeen olisivat olleet n.17€ joten yhtä palapeliä ei kannata lähteä tilaamaan.


      • suomesta!!!
        tanttura kirjoitti:

        Paljonko ovat postituskulut, jos ulkomailta tilaa esim. 1000 palan palapelin?

        Mitä varten ulkomailta kun ulkomaisia ja halvalla saa kotimaiselta jälleenmyyjältäkin. Miksi maksaa tullimaksuja???
        www.tekemisenilo.fi


    • luotan suomalaisuuteen:)

      www.pelitalo.fi

    • Yana

      www.puzzle-portal.com

      Sieltä löytyy kaikenlaiset palapelit, on tunnetuimmat sekä myös hieman tuntemattomatkin palapelien tekijät.

      Itse tilasin sieltä 2 palapeliä, mitkä halusin. Postituskulut olivat 17,90 euroa. Maksoin omasta verkkopankista heidän tililleen. Maksoin myös ulkomaan pankkikulut, 20,75 euroa. Jos olisin omistanut luottokortin, olisi kulut olleet kaiketi halvemmat. Eli, aika kalliiksi tuli tilata palapelit, mutta itse ainakin oon sen verran "hulluna" palapelin tekoon, että olin valmis maksamaan summan. Palapelejä en ole vielä saanut, ne ovat matkalla. Puzzle-Portal lähettää mailiin tiedot palapelien lähettämisestä ja laittaa ID numeron, millä voit seurata paketin kulkua. Omat palapelini ovat vielä tuloillaan, saan ne ensi viikolla.

      • Yana

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)


      • kielo29
        Yana kirjoitti:

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)

        minäkin tilasin puzzleportaalista 6kpl palapelejä. visalla joten ylimääräiset/posti kulut oli 17,90euroa. tilasin 26.2 sain paketin tänään 2.3. Nopeaa ja vaivatonta. Minäkin suosittelen lämpimästi. ja palapelejähän löytyy jokalähtöön suuri valikoima.


      • :)?
        Yana kirjoitti:

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)

        Heips!
        Kauan sulla meni tilauksesta ennenkä sait sähköpostia mihin voit maksaa laskun?
        Ite oon tilannu jo maanantaina eikä nyt perjantainakaan oo tullu vielä sähköpostia...oonkohan tilannu oikein??


      • Tr1n1ty
        Yana kirjoitti:

        Tänään tuli palapelit, olen oikein tyytyväinen.
        Suosittelen. =)

        Itse tilasin 6kpl palapelejä kyseisestä paikasta, 5 päivää meni, niin ne oli noudettavissa lähimmästä postista :) Suosittelen kaikille, nopeaa ja hyvää palvelua, vielä näin joulukiireiden aikaan! :)


      • kaimo33
        Tr1n1ty kirjoitti:

        Itse tilasin 6kpl palapelejä kyseisestä paikasta, 5 päivää meni, niin ne oli noudettavissa lähimmästä postista :) Suosittelen kaikille, nopeaa ja hyvää palvelua, vielä näin joulukiireiden aikaan! :)

        http://www.oscarshoppi.fi

        Toimitusaika on nopea ja löytyy monenlaisia 3D palapelejä.


      • hassua :0)

        Onko ihan pakko laittaa postikuluihin noin paljon. KAKSI PALAPELIÄ saat noilla hinnoilla ja postikulut alle 5€ tekemisenilosta.
        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!
        3D palapelit löytyy myös.


      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjpp
        kaimo33 kirjoitti:

        http://www.oscarshoppi.fi

        Toimitusaika on nopea ja löytyy monenlaisia 3D palapelejä.

        Eihän tuolta löytynyt yhtään palapeliä.


    • hyvin tyytyväinen

      Suosittelen www.konebox.fi :tä. Tilasin sieltä ison palapelin todella halvalla ja postikulut olivat vain noin 4.90, kotiinkuljetuksella! Tilauksen tein viikonloppuna ja Itella toimitti paketin jo seuraavana tiistaina. Sivulla on hyvä valikoima laadukkaita Schmidt:n palapelejä.

    • harrastelija 2.

      täältä löytyy: www.tekemisenilo.fi

      • Pala-Friikki

        eihän tuolla ollut kuin 18 palapeliä. www.puzzle-portal.com -issa on tuhansia palapelejä - joka lähtöön! Suosittelen lämpimästi. Itse ostanut useaan otteeseen, ja kerralla 4-6 palapeliä, toimitus on nopeaa ja 12€ maksaa lähetys 79€:n ostoksiin. Luotettava, vaivaton ja täältä löydät mitä TODELLA haluat! :)


    • kldjnfaalö
    • Umaheli
    • ^Puzzle

      Täältä :)

      www.palapelit.net

    • palamies
    • puzzler

      Olen tilannu Saksasta, molemmista tulee aika nopeesti

      puzzle-portal.com

      puzzle-offensive.de

      • warkki

        Tilasin maanantaina, tuli keskiviikkona. palapelikauppa.fi


    • nenna

      tietääkö kukaan mistä ana cruzin palapelejä? se yksi ainoa mikä on suomen verkkokaupoissa myynnissä on jo minulla.. kiitos jo etukäteen!

    • 1000 palaa.

      Palapelikauppa.fi toimittaa nopeasti. Sain parissa päivässä upean Ravensburgerin kissapalapelin.

    • Timo S

      www.leikinmaailma.fi maahantuo Castorland palapelejä Puolasta, Leikinmaailma nimi hämmentää mutta heillä on myös 1000-3000 palaiset palapelit myös.
      Linkki http://www.leikinmaailma.fi/palapelit-c-243.html

      Postikulut kohtalaiset 5,90 / tilaus. Pari päivää otti paketti tulla.

    • ölkjhuio987

      Voi voi kannattaako sitä ulkomailta tilata kun kotomaastakin saa. Suosi suomalaista firmaa.

    • Anja30

      www.palapelitukku.fi toimittaa myös nopeasti, kaksi päivää meni niin sain 1500 palan palapelin.

    • henaz0

      minuakin kiinnostaisi ana cruzin palapelit kun myös sen ainoan suomesta saatavan omistan.. saako mistään?

    • Tyytyväinen asiakas

      Kysy Palapelikauppa.fi, josko ne tilaa kyseisen palapelin. Minäkin kysyin yhtä palapeliä, jota ei niiden verkokaupassa ollut. Ja niin he tilasivat sen minulle.

    • Palapelikauppias

      Ravensburger valmisti Ana Cruz taiteilijan kuvituksista palapelejä mutta käsittääkseni kysyinen palapelisarja on lopetettu. Maailmalta löytyy vielä vanhaa sarjaa mutta uskoisin että jokin muu valmistaja ottaa hänen kuvituksiaan valikoimiinsa, tämän päivän yksi suurista palapeli trendeistä on juurikin gootti tyylisuunta ja on jo jonkin aikaa ollutkin. Muiltakin valmistajilta löytyy vastaavan kaltaisia palapelejä melko hyvin mutta ymmärrän itsekkin harrastajana että tietyn taiteilijan palapelit ovat ns. keräily kohteitakin. Delon, Frances, Nene Thomas ovat myös suosittuja tässä genressä.

    • leikinmaailma.fi

      tuo leikinmaailma.fi on nykyisin eri omistajan alaisuudessa kuin palapelimaailma.fi. Siellä ei ole niinkään palapelejä vaan enemmän leluja ja lastentarvikkeita. Käykäähän tutustumassa. :) www.leikinmaailm.fi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko?

        Eikö ole kellään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe