Kajahdin itse Madonnan musaan vuonna.....oli miten oli.
Joka tapauksessa se oli samoihin aikoihin kuin löysin suomesta ensimmäisiä versioita LP:stä MADONNA, siis siitä mustavalkoisesta levynkannesta.
Oulussakin oli kokonaista yksi kappale levykaupassa, ja ollessani siihen aikaan lukiossa markkinoin tehokkaasti Lucky Staria jne.
Seuraavina vuosina tulikin Like A Virgin, jonka itsekin ostin Ruotsista, koska Suomesta sitä ei vielä saanut....
Vuosien aikana olen kerännyt aikamoisen kokoelman Madonnan maxisinkkuja ja seurannut artistin elämää. Siis vuosina -83 -eteenpäin......
Muutama levy oli aika floppi välivuosina, mutta Music ja viimeistään COADF palautti Madonnalle sen kruunun, joka Hänelle kuuluu.
Hauskaa on, että itse pidän parhaimpana biisinä Vogueta, ja muistankin sen ajan kun se soitettiin ekan kerran jossain discossa.
Itsellä olemassa samalta ajalta olemassa oleva maxisinkku.
Mutta musta on todella kiva, että nuorempi polvi on löytänyt Madonnan todella hyvän tanssimusiikin....
Muistakaa!!!!
Hey!, Mr. Dj. Put a record on, I wanna dance with my babe!!!!!
Forever Madonna!!!
Borderline
1
215
Vastaukset
- Erizo
"Hauskaa on, että itse pidän parhaimpana biisinä Vogueta, ja muistankin sen ajan kun se soitettiin ekan kerran jossain discossa."
No sulla on hyvä maku; Vogue on nimittäin Madonnan menestynein single. Tällaisen väittämän muistan lukeneeni hiljattain. :)
Itse "kasvoin" Madonnan musiikkiin siskoni ohjeistamana, jolla oli kaikki Madonnan kasetit (HUOM! Kasetit! Lol!). Erityisesti ihmeteltiin sitä Like A Prayerin tuoksua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....979005Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156837Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.703220- 1812441
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276