Zafirasta (vm-99) särkyi sumuvalon lasi (oikea puoli). Onko vaikea vaihtaa? Mitä joutuu purkamaan? Voiko pelkän lasin vaihtaa, vai pitääkö uusia koko umpio?
-susanna-
Sumuvalon vaihto
4
2422
Vastaukset
- pitää puskurin alta operoida
ehkä helpompi ottaa etupuskuri pois. Ekat Zafirat perustuvat G-Astran tekniikkaan ja koro on muotoiltu korkeammaksi.
- Isot puskurit
pitää ottaa pois, sitten pääsee käsiksi sumareihin. Kannattaa vaihtaa molemmat polttimot samalla, sen verran veemäinen on homma. Lasin/umpion vaihtoon en ota kantaa kun en sitä tiedä...
- Rutal
Kyllä puskuria joutuu ainakin löysäämään kipeältä puolelta. Vaikea se ei ole vaihtaa mutta aivan äkkinäisen ei kannata lähteä tuhertamaan, jollei satu kaljaa olemaan riittävästi vierellä.
Vaihdata jossain korjaamolla, joka puoleentuntiin homman hoitaa.
Voihan sitä itsekkin harrastaa, mutta ilman nosturia on homma kyllä melkoisen työläs tehdä.- opel mies
ei oo muuten vaikea homma avaa molemmilta puolilta lokarin ylhäältä ruuvit ja pudota puskuri alas ja sen jälkeen ruuvaat lisärit irti ja vahdat ne ei ole vaikeaa ja multa meni hommaan noin 10 minuuttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838