Uudessa koneessani pdf aukee tyhjänä, mitä puuttuu.
pdf ei aukea
3
1360
Vastaukset
- Adobe pdf Reader
ilmainen saa tuolta
http://www.adobe.com/fi/- sama vika jo vuoden
eipä aukeile pdf:t millään keinoin mun koneella. jumittaa vaan koneen. vuoden päivät oon yrittäny erilaisia keinoja, latauksia ja muita systeemejä.
joskus pännii kun jotkin tiedot olis saatavilla netin kautta VAIN pdf-tiedostoina. noh, ei sitten lueta niitä tietoja. eikä oo kukaan vielä keksiny mikä tässä vehkeessä tai ohjelmissa olis vikana, kun kuitenkin kaikki muu toimii aivan hyvin... - kikkaa
sama vika jo vuoden kirjoitti:
eipä aukeile pdf:t millään keinoin mun koneella. jumittaa vaan koneen. vuoden päivät oon yrittäny erilaisia keinoja, latauksia ja muita systeemejä.
joskus pännii kun jotkin tiedot olis saatavilla netin kautta VAIN pdf-tiedostoina. noh, ei sitten lueta niitä tietoja. eikä oo kukaan vielä keksiny mikä tässä vehkeessä tai ohjelmissa olis vikana, kun kuitenkin kaikki muu toimii aivan hyvin...Oletko kokeillut kiertotietä: älä yritä avata pdf-tiedostoa suoraan selaimen kautta vaan tallenna se ensin kiintolevyllesi.
Kun se on tallennuttu, mene "Oman tietoneen" tai muun tiedostohallinnon kautta kaksoiklikkaamaan pdf-tiedostoa tai käynnistä Adobe Reader ja avaa tiedosto siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936