Naapurin tädin kanssa

sevaan

Tämä sattui ollessani 15 vuotias pojankloppi. Tuossa iässä himot alkavat heräilemään, ja läähätykseni kohde oli naapurissa asuva Asta. Hän, hänen miehensä ja kaksi poikaansa, asuivat naapurissamme ja luonnollisesti vierailin heillä usein. Joka kerta ahmin Astaa silmilläni ja illalla runkkasin häntä ajatellen. Vaikka Asta oli jo yli neljänkymmenen oli hän silti varsin kiihottava pakkaus: Hänen raskaat, ihanan suuret rintansa, jotka erottuivat suurina kumpuina paidan alta. Olisin halunnut imeä niitä kuin pikkuvauva. Hänen rehevät, tiukat pakaransa ja reitensä, jotka farkkuihin verhottuina saivat munan kuin munan juhlakuntoon. Hänellä oli tavallista leveämpi ns. pallopylly, johon monta kertaa haaveilin ampuvani lastini. Hän oli myös pitkä ja tummatukkainen, todellinen rotunainen.

Joskus oli vaikea peitellä innostusta housuissani kun hän siivoili tai teki askareita. Usein kuvittelin kuinka hän antaisi itsensä käyttööni ja tyydyttäisi minut mitä uskomattomilla tavoilla. Joskus olisin vain halunnut kaataa hänet sohvalla, riisua hänet ja maistaa tuota kiellettyä hedelmää. Ainakun mahdollista kävin heillä muka kysymässä Mikaa (toinen hänen pojistaan) ja samalla riisuin silmilläni Astaa. Pari kertaa olin aikeissa tarttua hänen kiimaiseen takapuoleensa mutta aina häveliäisyyteni esti sen. Sillä mitä jos Asta kertoisi lähentelyistäni jollekkin? häpeäisin silmät päästäni. Niinpä jouduin vain katsomaan mutta en saanut koskea. Asta oli kuin vuori jolle en voinut kiivetä, ja se kidutti minua. Niin lähellä mutta niin kaukana.

Eräänä viikonloppuna huomasin tilaisuuteni tulleen. Hänen miehensä lähti työmatkalle ja pojat jalkapalloleirille, hän olisi yksin kotona ja päässäni pyöri kaikenlaisia ajatuksia. Nyt jos koskaan olisi tilaisuus saada tuota naista, joka piinasi minua. Mutta mitä jos hän torjuisi minut? kestäisinkö sen? helvetillisessä ristipaineessa päätin ainakin yrittää, nyt tai ei koskaan.

Lähestyn heidän taloaan, soitan ovikelloa. Ovi avautuu, se on Asta! yritän keksiä jotain.

-Joo tuota Mika lainas multa pelin ja mä tarviisin sitä.
-Joo tule sisään vaan, olenkin juuri menossa suihkuun.

Suihkuun! ajattelin miltä Asta näyttäisi kun vesi valuu pitkin hänen rintojaan, ja siitä alaspäin hänen hävylleen. Housuissani alkoi jo nyt tapahtua vaikka olin hyvin hermostunut. Asta käveli pesuhuoneeseen ja hänen keinuva perseensä aivan kuin kutsui minua: "Tule! seuraa!". Menin Mikan huoneeseen muka etsimään peliä. Oikeasti istuin hänen sängylleen ja ajattelin: Talo olisi nyt tyhjä, vain minä ja Asta. Nyt tai ei koskaan. Kaluni oli samaa mieltä, sillä se oli jännityksen takia valmiina.

Ajattelin ensin mennä kuuntelemaan ja hipsin pukuhuoneeseen. Pukuhuoneesta pääsi pesutilaan jossa suihku ja sauna olivat. Kuulin sihahduksen, hän oli siis saunassa! Samassa huomasin hänen vaatteensa lattialla. Nostin rinsikat ja päivittelin niitten kokoa, valkoiset pikkuhousut olivat tunnustelua siitä mitä ehkä olisi tulossa. Haistoin niitä, ei haise mitenkään erityiseltä. Kiuas sihahtaa uudelleen, siellä mahtaa olla jo aika kuuma, ihan niinkuin täälläkin. Mitään ajattelematta huikkasin.

-Oot sä saunassa?
Lyhyt hiljaisuus.
-joo olen.
-niin että voisinko minäkin käydä ettei tarviis kotona lämmittää?

Loput perheestäni oli nimittäin mökillä, mutta minä olin päättänyt jäädä kotiin. Hyvä että jäin. Asta ei sano mitään, hän on käynyt meilläkin pari kertaa saunomassa mutta ei yhtäaikaa kun minä. Hetken mietin että olinko mennyt liian pitkälle ja pitäisikö lähteä karkuun.

-No tule vaan, hän yhtäkkiä huutaa

Syke nousee, hiki alkaa virrata. Täristen alan ottaa vaatteita pois. Ja pian olen ilkialastoma, jöpöttävä kaluni tahtoisi kiihkeästi saunaan, mutta minä ajattelin odottaa että se laskeutuisi ensin.

-Oletkos tulossa?
-Joo joo, tulossa ollaan

Syvän jännityksen vallassa avaan pesutilan oven. Suihku on tyhjä ja saunan lasioven takaa näkyy pelkkää hämärää. Avaan oven ja näen vilahduksen unelmieni naisesta. Jyhkeät rinnat riippuvat kuin poimittavat omenat hänen nojatessaan eteenpäin. En näe hänen pilluaan sillä hänen jalkansa ovat tiellä. Aivan kipsissä istuudun lauteille ja toivon että kalu ei innostuisi liikaa. Syvä hiljaisuus laskeutuu, ja vaistomaisesti yritän sivusilmällä nähdä enemmän hänen sulojaan, mutta hyvin varovasti ettei hän huomaa. Yhtäkkiä Asta rikkoo hiljaisuuden

-Jaa että ne loput onkin siellä mökillä käymässä?
-J-joo j-just ni-n-niin.

Kangertelen ja änkytän, sekoilen sanoissani, tuntuu että pyörryn. Saunan kuumuus ja se että olen ALASTI saunassa ASTAN kanssa saa pääni pyörälle. Koko tilanne tuntuu melkein unelta ja kyllä tekisi mieli nipistää Astaa varmistukseksi. Juuri kuin saan tarpeeksi rohkeutta nipistää häntä varovasti, Asta hypähtää alas lauteilta suihkuun. Kiroan hitaita refleksejäni ja toivon että hän ei huomannut lähentelyäni.

Veden iloinen sorina täyttää pesuhuoneen ja minä istun lauteilla jäykkänä kuin patsas. Olikohan virhe tulla alunperinkään? rohkeuteni ei nimittäin riittänyt mihinkään ja kirosin ujouttani. Mutta toisaalta eihän sitä noin vaan tartuta varattua naista perseestä ja ehdoteta panosessiota. Silti päätän aloittaa etenemisen ja mennä suihkuun. Asta siellä juuri huuhtelee itseään ja seisoi selin minuun, jolloin näen nuo haaveissani niin usein esiintyneet pakarat, ah niin monesti olin haaveillut ampuvani lastini niitten väliseen ihanaan rakoon. Kaluni reagoi välittömästi ja pomppasi lievästä horroksestaan taisteluasentoon. Aloitan "pesemään" itseäni mutta jostain kumman syystä se keskittyy lähinnä nivusten alueelle. Vaivun kuin horrokseen enkä edes älyä mitä teen. Siinä minä sitten suvereenisti runkkaan itseäni ja tiiraan Astan kiimapeppua. Kohta Asta katsahtaa minuun päin ja säpsähtää, hänen silmänsä laajenevat ja hän vain tuijottaa jämerää munaani, kun minä verkkaisesti vetelen sitä.

Äkkiä säpsähtää hereille ja kiireesti vilahtaa pukuhuoneen puolelle. Samalla minäkin huomaan mitä tapahtui, ja poskiani alkaa kuumottamaan. Nonin, tässä sitä nyt ollaan. Näen jo sieluni silmin mitenkä Astan mies lukee minua vastaan syytteitä ahdistelusta ja raiskauksen yrityksestä, Astan itkiessä taustalla. Palaan takaisin tähän maailmaan ja mietin mitä tekisin. Parasta kai pyytää anteeksi. Nappaan itselleni pyyhkeen ja kiedon sen ympärilleni, kaluni painaessa vastaan. Astun pukuhuoneeseen ja huomaan sen olevan tyhjä.

Painelen olohuoneeseen jossa Asta istuu kylpytakki päällään sohvalla ja katsoo telkkaria. Hän huomaa minut ja kohoumani pyyhkeessä. Yritän selitellä

-Asta minä... se vain... minä tuota... anteeksi

Saan kakerreltua jotain anteeksi pyyntöä muistuttavaa. Asta ei sano mitään, hän vain istuu. Kiusallinen hiljaisuus laskeutuu, voi! olisipa maassa kolo johon voisin ryömiä piiloon. Yhtäkkiä hän alkaa puhua.

-Kiihotuitko sinä oikeasti minusta?
-j-joo kyllä, s-siis kuka ei kiihottus, mutta älä nyt ymmärrä väärin mutta sä oot tosi tyrmäävä.

Hän katsahtaa minuun, ja hänen kasvoillaan on pieni hymy.

-Jaahas kiitos kiitos. Mikäs oli noin erityisesti herralle mieleen?
-Öö no siis tota, ää, no sulla on tosi hyvä perse!

Idiootti! ei noin puhuta naiselle, kiroan itselleni, mutta Asta ei näytä panevan pahakseen.

-Ai että vielä näin vanhan naisen takamus voi olla "hyvä" noin nuoren pojan mielestä, nyt kyllä liioittelet
-No en kyllä yhtään, sulla on niinku tosi hyvä perse, ei! paras minkä oon nähny.

En tiedä miten sain sanat suustani, mutta alan rentoutua ja niin Astakin. Tilanne ei olekkaan enää niin epämiellyttävä. Asta vinkkaa minua istumaan sohvalle, ja niin teen.

-No montakos peppua sitä on tultu nähtyä?
-ÖÖ no siis tää oli oikeessa elämässä eka, mutta paras.
-Ohhoh, että ensimmäinen, oletkos ollut jo tyttöjen kanssa?
-No, en sillei, no siis... en niinku oikeesti...

Siinä puhellessa Astan käsi siirtyy vaivihkaa minun pyyhkeelleni ja alkaa hellästi hieromaan. Hyppään melkein ilmaan ja hengitykseni salpautuu.

-Asta! mutta sähä oot naimisissa ja ja...
-Niin, mutta minulla on ollut Karin kanssa jo pitemmän aikaa riitaa ja sänkypuuhat eivät ole oikein sujuneet
-Niin mutta siis sä oot naimisissa! ja ja mä oon vasta 15 ja ja...
-No häiritseekö se sinua?

Hän tuijottaa suoraan silmiini ja samalla hieroo etumustani. Hänen silmistään näkyy himo ja halu, mutta päässäni käy jo kaksintaistelu: Tätähän minä halusin, mutta että Asta oikeasti! mutta minähän tämän aloitin... Taistelu mielessäni lakkaa kun Asta huohottaa korvaani.

-Minä haluan sinua, haluatko sinä minua?

Se siitä, nyt mennään eikä meinata. Kaadan Astan alleni sohvalle ja alan pökkimään häntä kahden kankaan lävitse. Kaluni hinkkaa pyyhettä vasten, olen liian kiihtynyt edes riisuutumaan. Samalla suutelen häntä villisti, kielemme tanssivat omaa tanssiaan ja hänen hiustensa puhdas tuoksu tulvahtaa sieraimiini. Aikani siinä telmittyäni huomaan että olen oikeasti Astan päällä, pelkkä pyyhe ylläni, hyppään ylös ja pyyhe saa kyytiä. Hyppään saman tien Astan kimppuun ja revin kylpytakin hänen päältään. Mehevät tissit pullahtavat ulos kuin vankeudesta vapautettuina, ja samalla näen hänen alapäänsä, tuon mystisen rakkauden luolan, joka on piinannut minua jo kauan. Runsas karvoitus peittää sen mitä tuleman pitää.

Innoissani alan hyväillä häntä joka paikasta samalla pökkien kaluani hänen vatsaansa vasten, käteni kiertävät tissit, lantion, niskan, hiukset, selän... Haluan kokea jokaisen neliösenttimetrin hänen keholtaan, haluan rakastaa ja pitää hyvänä jokaista paikkaa. Asta huokailee kun käteni kiertävät hänen ruumiillaan, mutta hiljennän hänet tunkemalla kieleni hänen suuhunsa.

-Uuh, aah, nyt, tule sisään, mä autan.

Hiljennän vauhtia vähäksi aikaa kun Asta levittää jalkojaan, sieltä paljastuu hänen pimppinsä jollaista en ollut koskaan ennen nähnyt, se näytti samalta niin kauniilta ja niin oudolta, Häpyhuulet kiiltelevät kiimanesteistä ja tekisi mieli maistaa niitä. Asta tarttuu melaani, naisen kosketusta se onkin kaivannut, ja ohjaa sen sisäänsä. Terskani pää kutkuttelee huulia, otan hetkestä kaiken irti, olen aikeissa aloittaa matkani tuntemattomaan, matkan poikuudesta miehuuteen. Kiduttavan hitaasti työnnän itseni sisään, ja vaikka pimppi on liukas haluan nauttia joka millistä. Kohta olen jo pohjassa asti ja aika tuntuu pysähtyvän, kun avaan silmäni ja näen ennen niin kaukaiselta tuntuneen kuvan, minä ja Asta, nahkasohvalla, mulkkuni Astan pillussa. Halusin nauttia tuosta hetkestä, halusin tallettaa sen syvälle muistiini jotta voisin aina palata siihen takaisin.

-Noin ei se ollut niin hankalaa eihän?

Asta huohottaa minulle, en pysty vastaamaan, en ole tässä maailmassa. Haluan vain pysyä siellä ikuisesti. Vedön itseni ulos ja pillu supistelee kaluni ympärillä, kaluni kiiltelee kuin aamukaste auringonnousussa, ja haluaa uusintakierrokselle. Tyrkkään melani tuohon ah niin ihanaan koloon ja aloitan rytmikkään pumppauksen. Se tuntuu uskomattoman ihanalta, kuinka Asta vielä heiluttaa lantioitaan samaan tahtiin. Siinä minä pökitän Astaa lähetyssaarnaajassa ja Astan hengitys alkoi tihentyä, hän päästeli lyhyitä vinkauksia ja huokauksia, aina välillä supattaen korvaani rivouksia.

Päätän napata heiluvat tissit suullani ja alan imemään toista kuin vauva, erityisesti nännit saivat huomiota osakseen ja Asta vain huokaili. Koko ajan jatkoimme rytmikästä intohimon tanssiamme ja Asta unohti siinä rytinässä pojat ja Karinkin. Rakastelumma huippukohta alkoi lähestyä sillä kasseissani tuntui tuo runkkauksilta tuttu tunne. Kiihdytin vauhtia ja pallini läiskyvät hänen ihanaa pilluaan vasten rytmittäen tahtimme, en haluaisi koskaan lopettaa, voisimpa rakastaa häntä maailman loppuun saakka.

-Nai minua! pane lujaa! anna isoa munaa! älä hidasta älä hidasta! yymmmm!
-Pannaan! pannaan! ymh! ymh! ymh! tulee isoa munaa!

Kuin räjähtävän tykin voimalla lähetän siemeneni hänen syövereihinsä ja vähän vatsallekkin, samaan aikaan Asta kiemurtelee allani, varmaan orgasmin kourissa. Sinetöimme yhtymisemme hyyvin pitkällä suudelmalla, ja jäämme makaamaan päällekkäin, onnellisempina kuin koskaan.

-Huhhuh! kiitos rakas Asta.
-Hehheh eihän tämä tähän pääty, meillä rakas on kuule koko viikonloppu aikaa...

Ne sanat kuultuani tiesin olevani maailman onnelisin (nyt) mies.

JATKUU...

5

21516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani

      Aivan loistava juttu. jatka ihmeessä!
      naapurin tätejä on kai meillä kaikilla.

      • JEE!

        Tosi hyvin kirjotettu..jatkoa ja nopeesti!
        voisitko mitenkään kirjoittaa myös 15-vuotiaan pojan sessioista vaikka opettajan kanssa.. kiitos


      • Persesihahtaa

        Housuissani supistelee perse. Kiduttavan hitaasti työnnän lastini perseestä farkkuihin. Äkkiä perse sihahtaa ja tyrmäävä tuoksu tulvahtaa sieraimiini. Hyppään melkein ilmaan ja hengitykseni salpautuu. Olikohan virhe? Kangertelen ja änkytän, sekoilen sanoissani, tuntuu että pyörryn. Avaan oven ja perse sihahtaa uudelleen. Mehevät lastini pullahtavat perseestä farkkuihin uudelleen ja tekisi mieli maistaa niitä.


    • Loistava!

      Koskas jatkuu?

    • Nuuttivaari

      Mullaki Asta ihana kehitetty ja sukit re ttu. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe