Reijo Hammar murhasi Viking Sallyllä vuonna 1986 liikemiehen nimeltä Antti Johannes Eljaala. Muistaako kukaan, mikä oli Hammarin motiivina?
Vastaukset 12
- ei muista
Tuskin se villatakki, jonka hän Eljaalalta varasti kovin hyvä syy oli.
Olisikohan perimmäinen motiivi ollut ankea lapsuus (va-vanhemmat ja ka-kaverit vi-vittuili)pitkään jatkunut päihteiden väärikäyttö ja ns. delirium.
Ei tuollaiset tyypit mitään motiiveja tarvitse ja kumma kyllä ovat joidenkin palstalaisten suuria idoleja... - Allan T.
Lompakkoahan siellä kännispäissään oltiin pöllimässä. Repa löysältähän oli fyrkat olleet aikas vähissä kun oli jäänyt jo aiemmin illalla kiinni varkauden yrittämisestä tax-free-myymälässä. Juu ja kun sitä lompakkoa sitten kännispäissään sexysiskot ja Repa oli föraamassa niin Anttihan se siinä epäonnekseen heräsi ja kävi "taistohon" tunnetuin seurauksin...
- eiköhää
hammari oo jo kakkunsa lusinut ,ja moitteetonta elmää nyt kai elää ,niin ainakin on kirjoitettu
- tekee
eiköhää kirjoitti:
hammari oo jo kakkunsa lusinut ,ja moitteetonta elmää nyt kai elää ,niin ainakin on kirjoitettu
niin.siis riistää ihmishengen, ei pitäisi olla vapaalla jalalla.vettä ja leipää.
- Anonyymi
tekee kirjoitti:
niin.siis riistää ihmishengen, ei pitäisi olla vapaalla jalalla.vettä ja leipää.
Samaa mieltä loppu elmämä linnassa. USA tämä kaveri ei olis ollu vapaalla jalalla koskaan enää.
- Anonyymi
Motiivina oli raha . Antilla oli mukana perintönä saatua rahaa.
Ei Antti ollut liikemies, liikemies sukua kyllä. Hän oli pitkään hitsaajana silloisessa Tampellan kattila-osastolla josta joutui pois aiempien henkilökohtaisten ongelmien takia- Anonyymi
Oliko Antti perheellinen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Antti perheellinen ?
Oli. Vaimo ja poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli. Vaimo ja poika.
Liian nuorena joutuivat leskeksi ja isättömäksi. Varmasti elämä oli sekaisin pitkän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian nuorena joutuivat leskeksi ja isättömäksi. Varmasti elämä oli sekaisin pitkän aikaa.
Oli eronnut kuollessaan.
- Anonyymi
Idiootti-Hammar varasti lompakon, kun uhri meni luonnollisesti asiasta tekemään ilmoitusta niin Hammar murhasi
- Anonyymi
Älä nyt hauku Turkulaisnaisten idolia 😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459