Rosenlew Mainio 6 ystäväni pesukone lopetti linkoamisen nyt tässä viikonloppuna ja mietittiin että olisiko jo aika ostaa uusi kone vai yrittää korjata vanhaa?
ikää pesukoneella on jo 12 vuotta melkein mutta aina toiminut moitteettomasti paitsi nyt kun linkous lähti.
mitäköhän nuo maksaa siis noi korjaukset?
vai ostaisko uuden samantien?
Rosenlew Mainio 6
6
905
Vastaukset
- kehiin!
Ei muuta kuin vanha romu metsään ja uutta tilalle!!!
- ostaa
uusi ja sopia että vievät vanhan mennessä, korjaaminen maksaa helposti uuden hinnan...yli 10 v konetta ei kannata korjauttaa
- Made in Sweden
Nimittäin, meillä on Rosenlew Mainio 11, joka on tehty Asea Skandian tehtaalla ruotsissa ja kodinkonekorjaaja meinas, että kone ei lopu koskaan :) Meillä myöskään ei aina linkoa automaattisesti, vaan pitää sammuttaa ja vähän ajan päästä käydä laittamassa linkoukselle.
Kone on 14 vuotta vanha ja pyörinyt 1-2 kertaa päivässä (huom. joka päivä). Taitaa olla nykyiset koneet hieman heikommin tehtyjä.
- Innnimöö
Mulla meni Mainio 11 :sta ohjelmakoneisto rikki, pelkkä osa päälle satasen työt. Jos jollain sattuis muuten oleen tuohon 11:seen koneistoa, niin ostaisin!
- Roskasakkia
Minua vaan vituttaa, että pyykkejä ei heti voi saada ottaa koneesta. Sähkölukko pitää odottaa. Ja mitähän turvallisuutta tuo tuollainen saa aikaan,. Ei mitään.
Bimpoja insinöörejä, jotka on kohta kaikki työttöminä, en ihmettele yhtään.
Onhan Nokia kännykätkin ihan bimbojen suunnittelemia. Ei siellä ole paljoa järkee ollu. Voi pe..kele . Voiskoon nokiankin sunnittelijat painuu vi....uun.- Anonyymi
Olllaan täällä aivan samaa mieltä kanssanne. Sitäpaitsi turvallisuuden kanssa vtunkaan merkitystä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793