Tuomas-veturi ja puujunat...

Tuota...

Onkohan enää mistään saatavilla niitä Brion puujunia yms. Tuomas-veturi aaiheisina?? Muutama vuosi sitten niitä oli, mutta nyt en ole löytänyt mistään???

15

9401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melrosemam2006

      Paljonko olisit valmis maksamaan, löytyy paketissa 3 kpl en tiedä niiden nimiä.

      • Melrosemam2006

        Löytyy
        Bertie-bussi
        Veturi Diesel 10
        Huoltojuna (flatbed breakdown train)


      • löytyy
        Melrosemam2006 kirjoitti:

        Löytyy
        Bertie-bussi
        Veturi Diesel 10
        Huoltojuna (flatbed breakdown train)

        Meiltä löytyy kuitenkin kaksi noista, mutta kiitos kuitenkin.


      • Mughs
        Melrosemam2006 kirjoitti:

        Löytyy
        Bertie-bussi
        Veturi Diesel 10
        Huoltojuna (flatbed breakdown train)

        Tuo diesel ja huoltojuna kiinnostaisi.


      • Melrosemam2006
        Mughs kirjoitti:

        Tuo diesel ja huoltojuna kiinnostaisi.

        niin kerron tilinumeron [email protected].

        Olisiko 24 eur yhteensä sopiva hinta postikulut.


    • Thomas&Friends hakusessa

      Olen etsinyt myös samaa sarjaa, ja nimenomaan sitä junarataa tarvittais lisää. Meidän poika sai 2-vuotislahjaksi sitä maantietä pakkauksen ja siihen sen Bertie-bussin ja Thomas-veturin ja hiilivaunun. Niillä se on leikkinyt, vaikkei oikeaa junarataa ole ollutkaan... nyt se toivoo Joulupukilta siltaa ja lisää junarataa kun minä pöhkö itse ehdotin! En olis puhunu mitään jos olisin tiennyt ettei niitä enää juuri missään myydä. Äsken kirjoitin sähköpostia englanninkielisten kotisivujen info-sähköpostiin ja pyysin maahantuojan yhteystietoja täällä Suomessa. Saa nähdä vastataanko siihen ja milloin...?!

      • MaritaO

        Meillä oli pari vuotta sitten vastaava ongelma kun yritin pojalle etsiä lisää vetureita. Rataa ollaan ostettu Biltemanilta mutta vetureita ollaan tilattu netin kautta britaniasta tämmösestä osoitteesta:
        http://www.mailorderexpress.com/brands/thomas/thomasthetankengine.html
        Vaatii luottokortin tai Electronin.
        Tilattiin viikko sitten lisää vetureita sieltä. Hinnan ovat puntina, kannattaa se huomioida. Postitus kulut olivat 17£ eli noin 20€.


      • Melrosemam2006

        toiset sopivat Brion puujunarataan ja toiset Duplon(eli Legon muoviseen junarataan).

        Brion junarataan saa lisäosia ja yhteensopivia ovat Bilteman, Ikean ja monet muut puujunaradat.


      • tauno_xxx
        Melrosemam2006 kirjoitti:

        toiset sopivat Brion puujunarataan ja toiset Duplon(eli Legon muoviseen junarataan).

        Brion junarataan saa lisäosia ja yhteensopivia ovat Bilteman, Ikean ja monet muut puujunaradat.

        nyt ei anna valita maaksi muita kuin Englannin alusmaita yms.


      • Junarata ja silta ynnä muut...
        MaritaO kirjoitti:

        Meillä oli pari vuotta sitten vastaava ongelma kun yritin pojalle etsiä lisää vetureita. Rataa ollaan ostettu Biltemanilta mutta vetureita ollaan tilattu netin kautta britaniasta tämmösestä osoitteesta:
        http://www.mailorderexpress.com/brands/thomas/thomasthetankengine.html
        Vaatii luottokortin tai Electronin.
        Tilattiin viikko sitten lisää vetureita sieltä. Hinnan ovat puntina, kannattaa se huomioida. Postitus kulut olivat 17£ eli noin 20€.

        muuta puuttuu...! JOs ei Suomesta mistään löydy niin pitänee tilata tuolta Englannista sitten.


      • MaritaO
        tauno_xxx kirjoitti:

        nyt ei anna valita maaksi muita kuin Englannin alusmaita yms.

        Lauantaina tilattiin ja nyt maanantaina tuli vahvistus tilauksesta sähköpostiin.


      • tauno_xxx
        Junarata ja silta ynnä muut... kirjoitti:

        muuta puuttuu...! JOs ei Suomesta mistään löydy niin pitänee tilata tuolta Englannista sitten.

        yhteensopivia puujunan osia, eikös ne toimituskulut ole melko paljon tuolta englannista. www.biltema.fi


    • sama

      Niin, ei Tuomas Veturi (eli Thomas&Friends) -sarja ole muuten mitenkään tekemisissä Brion junaratasarjan kanssa.

      • Nimetön

        Kävin viime viikolla AMOn varastomyymälässä Pitäjänmäessa ja siellä oli myynnissä erilaisia osia tuohon Tuomas Veturi-sarjaan, joka siis ei ole Brion.


    • sannamari28

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe