Imukuppikynttilät??

Mmm

Joulu lähestyy...Miten ihmeessä saatte pysymään imukuppikiinnitteiset ns itsenäisyyspäiväkynttilät ikkunassa? Ostin jopa uudet kun vanhat ei pysynyt mutta ei nää uudet pysy sitäkään vähää :(

13

5264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorrma

      Nuole sitä!

    • luottaisi

      Tuollaisiin imukuppijuttuihin vähiten luottaisin, ei ne ole toimineet ennenkään.

      Nyt, kun panet tuollaisen kynttilän ikkunalasiin kiinni ja kynttilään tulen, saattaa itsenäisyyspäivääsi juhlistaa tulipalo, kun palava kynttilä putoaa lattialle.

      Lailla pitäisi nuo kieltää ja maahantuojaa sakotta.

      Usko minua, hävitä ne, tai polta pihalla lumihangessa.

      • mie vaan

        Sain sen käsityksen et kyse on sähkökynttilöistä.En usko et kukaan on niin tyhmä et et oikeita kynttilöitä imukuppeihin laittaisi palamaan. En ole itsekään saanut niitä pysymään paikallaan ja olenkin luopunut jo niistä.


    • as-keetti

      laita palavaa kynttilää mihinkään imukuppisysteemiin!
      Palomiehillä on joulun aikaan muutakin puuhaa.

    • HETPIT

      Kannattaa kokeilla pistää pikaliimaa niihin imukuppeihin.:D:D:Dhahaah

    • kokeillut olen

      Laita pikkasen hienoasokeria ja vettä niin pitäs pysyy... oon ainakin ite sillä saanut imukupit pysymään ikkunassa...

      • aneurysma

        KIITOS VINKISTÄ,KOKEILIN JA TOIMII!!!!!!! MELKEIN MEINAS MENNÄ HERMOT.KIITOS...........HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA,ILMAN STRESSIÄ.


    • Osku.

      Itsellä on ollut airamin kaksi, 4 kynttilän imukuppikiinnitteistä sarjaa.
      Joka Jouluksi olen laittanut ikkunaan kiinni.

      En ole nuollut mutta olen ottanut sormella vettä (sylkeä),
      ja kostuttanut pyöräyttämällä imukupin reunat,
      ja painamalla sekä samalla pyöräyttänyt ikkunaan.

      Siinä ovat pysyneet kun TAUTI, loppiaisena on ollut konsti saada irti!
      Siitä oma kirjoitus!

    • Mmm

      En tosiaankaan mitään oikeita kynttilöitä laittaisi tuollaisiin systeemeihin.
      Ja Airamin sarjasta on kyse meilläkin. Toi sylkihomma ei ole toiminut - riippuiko syljen koostumuksesta :) ? Kokeilen vielä tuota sokerivesijuttua; se oli uusi vinkki.

    • ara*

      Kastele imukuppi syljellä ja johan pysyy...

    • kokeillut

      Ikkunan tai lasin siis, pitää olla puhdas. Myöskin muoviset imukupit pitää pyyhkäistä kostuttamalla. Sitten painat lujasti kiinni, johan pysyvät.

      • aivot käyttöön

        ...alustalle, jossa eivät voi kaatua.
        Älkää leikkikö turvallisuudella.

        Miten voi olla niin vaikeaa ajatella turvallisesti.?'
        Kynttilät palamattomalle alustalle.
        Ei mitään palavaa kynttilän yläpuolelle. eli ei esim mihinkään kirjahyllyyn. käyttäkää aivoja.


    • Anonyymi

      Imukuppikynttilät saa pysymään ikkunassa sillälailla kun pesee lasin pois PÖLYSTÄ ja liasta ja rätillä vielä pyyhkii imukupin puhtaaksi ja antaa kuivaa.. Se on se pöly jonka takia se ei pysy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe