Mitähän vittua sitä tekis?

!DAMAGE!

Elämä ei oikein ota tulta alleen. Mies, ikää on 26 vuotta. Asun edelleen vanhempien kanssa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Piiiitkä koulukiusausrupeama, ekalta aina amiksen loppuun saakka teki tehtävänsä. Lukija kuvitelkoon miltä tuntuu kun ei voinut mennä oikein minnekään ilman, että joku alkoi aina aukoa päätään. Pahimmat kävi päälle ja minut on mm. heitetty huipulta pitkiä portaita alas yläasteella. Itse melkein kuristin tyypin kostoksi, opettajien väliintulo esti henkirikoksen. Amiksessa sai kuulla jo päivittäin vittuilija tyypeiltä joita en ollut koskaan ennen nähnytkään.

Työelämä ei huvita, ei ainakaan kunnan hommiin tai tehtaille pätkäduuneihin, eihän niiden varaan voi edes rakentaa elämää. Sitä paitsi kunnan hommiin menee kaikki entiset koulukiusaajat jotka ei lukion ja kauppiksen jälkeen muualle päässeet. Sama koskee metalli-ja autopuolen amiksia. Näitä mustan raudan ammateissa työskenteleviä, Joensuun skinhedeihin verrattavia juntteja kaappirunkkareita jotka eivät suvaitse sivareita tai homoja. Apinoita kaikki. Mitä eroa on amiksella (auto-ja metallipuoli) ja simpanssilla? Simpanssi on paljon fiksumpi ja inhimillisempi olento. Toivon että suunniteltua alkoholiveron korotusta ei tulisi, jotta kaikki vitun ex-amis metallimiehet ryyppäisivät itsensä hengiltä ja tappaisivat juoppohulluuden kourissa sitä ennen epäsikiöt kakaransakin, jottei uutta kiusaajien sukupolvea kasvaisi näiden junttien suvaisemattomuuden suojissa.

Ja kunnan duunit... Jumalauta jos sinne joutuisi menemään tulisi ruumiita. Muistan minkälaisessa mielentilassa äitini palasi monta kertaa duunista kotiin, kun sikäläiset valtaklikit olivat pitäneet taas hupinsa yhden ihmisen kustannuksella. Särkisin vittu täyden, tulikuuman kahvipannun ensimmäisen vittuaivon päälakeen ja kuuntelisin nauraen kun kahvit päälleen saanut hienosteleva ämmä tai itseään muita tärkeämpänä pitävä merkonomi-Esa kiljuu/karjuu kuinka polttaa.

Joo, on sairasta tekstiä. Näitä tuntemuksia on kertynyt, kun on koko lapsuus ja teiniys kuultu kuinka ei olla tarpeeksi hyviä kelpaamaan joukkoon. Arvostelunsietokykyni on nolla, varsinkin jos joku sanoo etten tee asioitani kunnolla. Sen rinnastan aina kiusauskokemuksiini ja voisin melkein kuristaa sellaista kritiikkiä antavat. Minähän en kuitenkaan tahallani asioita epäonnistu.

Naisia ei ole ollutkaan. Seksiä teki joskus mieli, muttei enää niinkään kun ei viitsi ottaa riskiä vahinkoraskaudesta. Vittuako tänne lisääntyy, joutuisi tenavakin vaan joskus järkyttymään siitä, että pitää kuolla joku päivä, mahdollisesti aika turhan elämän päätteeksi. What's the point? Ja kun muistelee sitä ensimmäistä ihastusta joka haistatti vitut päin naamaa kun yritin lähestyä. Ei huvita jos kaikki ovat tuollaisia. Tai juoppoja, kuten eräs parin vuoden takainen sähköpostituttavuus jonka karistin sen jälkeen kun se alkoi kuvailla juomatapojaan aika huolestuttavaan sävyyn.

Että mitähän sitä tekis elämällään, kun vanhemmat kuolee, tai mieluiten tietysti jo ennen sitä. Millä sitä pärjäisi kun ei se eläke paljoa ole. Nappi otsaan? Sitä ennen veisin kyllä pari muuta mukanani, kostona elämäni pilaamisesta. Ja sytyttäisin pariin tarkaan valittuun kohteeseen sellaiset puhdistavat helvetintulet ettei yhden kylän palokunta riittäisikään niiden sammuttamiseen. Ajatelkaa Sylvester Stallonen Rambo-Taistelijaa tässä, sitä loppukohtausta. Ihmisiin en uskalla tutustua. Olen nähnyt tyyppejä jotka vielä reilusti yli kolmikymppisinäkin käyttäytyvät kuin ne syvästi vihaamani mulkku-amikset. Juopporenttuja kaikki joiden tekemisille minulla ei riitä huumorintaju. Sellaistenko kanssa pitää muka pärjätä töissä ja pahimmillaan vielä vastata sellaisille? Ei minun elinaikanani, jääköön lyhyeksi tai ei.

Kieliä tässä vähän opettelen suht täydellisen englantini rinnalle, josko siitä vaikka jotain tulisi. Muttei ehkä sittenkään, ei kääntäjät kuulemma tienaa nekään paskanhäävisti. Mutta mihinkään vitun tehtaille en mene, enkä kunnan töihin. Väsyttää tämä olemassaolo. Olen vihainen ja epätoivoinen enkä tiedä mitä tehdä.

11

3094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poti

      Siinä oot oikeassa, että ei oo niin tärkeetä saako tänään vittua tai ei, huomenna tekee kuitenkin taas mieli.

      • !DAMx2!

        ...ja te helvetin nettihörhöt joilla ei ole ainuttakaan järkevää sanaa sanottavana kuin tällästä vitun spämmiä (kuten tämä sankari Poti) ja muuta olematonta. Te voisitte ostaa itselle puutaulun ja raapustella siihen noi vitun typerät kommenttinne joissa ei ole mitään järkeä.

        Kirjottakaa tänne sitten kun olette saanu ne tyhjät kommenttinne ulos päästänne ja teillä on jopa jotain varsinaista kerrottavaa.

        --J


    • !DMGx2!

      Itse olen 28 vuotias, mies, perhehelvetistä selvinny raato joka ei kykene oikeen asennoitumaan oikein työelämään (ammattikoulun käynyt, nyt about 6 vuotta työttömyyttä takana ja kaikenmoista paskaduunia roskien keruusta roskapönttöjen tyhjennykseen...VITTU kun olis vaan arvannu kuin se koulutus kannatti omalla kohdalla >.

    • itseäsi
    • sdöljfsjl

      sulla on ainakin verbaalista ilmaisukykyä. mulla ei ole sitäkään. kaiken lisäksi olen raitis nörtti ja vuoden sua vanhempi, enkä ikinä edes jutellut naisen kanssa "oikeasti", työkokemusta 0 päivää, ylipainoa 20 kiloa, ruma, tyhmä ja kaikin puolin paskakasaan verrattavissa oleva "ihmis"kuona jonka kuuluisi olla harjoitusmaalitauluna armeijan liikkuvan kohteen ampumaharjoituksen helpoimmassa osiossa.

    • koulukiusattu

      Olen 21 vuotias kaveri tällä hetkellä ja armeijasta pääsin 12kk. jälkeen pois viime heinäkuussa ja samantein menin töihin kun pois pääsin. Noh nyt sit olen vakinaistettu ja rahaa tulee elämiseen ihan kohtalaisesti vaikka enemmänkin saisi tuo palkka olla. Mutta tosiaan itse olin koulukiusattu yläasteella ja se jätti pysyvät arvet ihan varmasti minuun. Ensinnäkin en ole vielä tähänpäivään mennessä ollut minkään näköisessä seurustelusuhteessa mikä on ruvennut painamaan vuosivuodelta enemmän ja tuntuu että se vaan masentaa enemmän vuosivuodelta. Olen yrittänyt etsiä syytä mistä mahtaa johtua että en ole kyennyt pääsemään seurustelu tasolle vastakkaisensukupuolen edustajan kanssa vieläkään vaikka en ainakaan tietoisesti pelkää naisia tai heidän kanssaan puhumista. Mutta voi olla että jollakin alitajunnan tasolla en ole oppinut luottamaan naisiin vieläkään ja tämä johtuu varmaan kouluaikaisesta kiusaamisesta. Kouluaikana jouduin välirikkoon parin erittäin suositun henkilön kanssa jotka sitten kostoksi rupesivat levittämään juorua koulussa että olen HOMO! Noniin tottakai kaikki tietenkin uskoi näitä paria hemmoa jonka takia minut sitten leimattiin yleisesti homoksi meidän koulussa. Kaikista pahinta tässä oli että sain eräät koulun akat kimppuuni tästä. No pahintahan tässä olikin se että kun akat piti homona myös niin se musersi nuorenmiehen totaalisesti. Koulu meni perseelleen ei ollut kavereita masensi eikä tiennyt mitä tekisi. No onneksi yläaste loppui aikanaan ja menin ammattikouluun jossa sain otettua itseäni niskasta kiinni ja valmisuin 3v jälkeen kiitettävin paperein koulusta ja menin koulun jälkeen inttiin ja palvelin sotilaspoliisina 12kk ja siirryin reserviin alikersanttina. Kaikesta tästä huolimatta että olen saanut elämäni järjestykseen yläasteen jälkeen melko hyvin on minulla edelleen tyhjäaukko sielussa koulukiusaamisen jälkeen ollut pitkään ja tulee varmaan olemaan aina. Ainoa mikä on auttanut eteenpäin elämässä on ollut halu olla parempi kuin kiusaajat. Toivon että saisin joskus itseluottamukseni takaisin ja voisin perustaan oman perheen ja kasvattaa omista lapsista tervejärkisiä ihmisiä jotka eivät kiusaa toisia ja aiheuta mielipahaa toisille ja tätä kautta jopa tuhoa jonkun elämää. Toivon että saat elämäsi vielä kuntoon kaikista vastoinkäymisistäsi huolimatta jonain päivänä.

      • !DAMAGE!

        ...noista sanoistasi. Kliffaa todeta että joku pärjää. Minullahan tuo kiusausepisodi ei tosiaankaan rajoittunut vain sinne yläasteelle eikä vain oppilaisiin. Siinä kävi silleen että touhu alkoi jo ekalta luokalta saakka ja kesti tosiaan sinne amiksen toiselle vuodelle, kolmatta ei enää tullut koska en jaksanut yksinkertaisesti enää, sitä jokapäiväistä suunsoittoa ja niitä tolkuttomia aikatauluja ja suorituspaineita. Yläastelta amiksen loppuun, vuodet 1993-98 meni arkiyöt silleen etten kyennyt hermostuneisuudeltani nukkumaankaan kunnolla öisin. 6 tuntia yössä oli todella hyvä saavutus. Siihen opiskelut päälle ja kävin vielä ahkerasti puntilla jottei aivan oltaisi nussittu meikää seinänrakoon niin johan teki höpöä hermoille.

        Armeija jäi kesken, 10 vuotta jatkuvaa vittuilua kaikesta ulkonäöstä puhetyyliin jo koulussa ja härskeimmät kävi vielä avoimesti käsiksi, niin armeijassa ei enää huumorintaju riittänyt alikkien ja spollien päänaukomiselle, eli tälle ns. "inttihuumorille". Viimeinen pisara oli välikohtaus päivystävän alikessun kanssa. Käyntini veksissä jäi merkaamatta hänen kirjaansa ja ei muuta kuin helvetinmoinen meteli pystyyn, vaikka reisullani oli sentään kapteenin valtuutus. Kapteenin puuttuminen asiaan itseasiassa ainoana pelasti minut rangaistukselta. Että vitut intistäkin, tuumasin siinä vaiheessa. Pois sieltä oli tultava jos siellä noin vähästä kuseen joutuu, ennenkuin meni siihen että tekisin mikamuraset.

        Kiva että pärjäät, itsestäni ei ole yhtään varmaa enää, kun jo pelkkä oleskelu tietyn tyyppisten ihmisten lähietäisyydellä tuntuu kusenjuonnilta.


    • Jekkuspokkus

      Ajattele positiivisesti tulevaisuutta, äläkä hukkaa elämääsi.. se on muutenkin liian lyhyt! Jos sulla on kielet hallussa mikset lähde ulkomaille hetkeksi?
      itsenäistyisit ja saisit varmasti ystäviäkin. :) Zemppii

    • tytskä79

      Aivan täydellinen valitusvirsi, olen myyty! Oikeasti ihana teksti!!!!!

      • tyttönen24vuotiasjo

        En ole minäkään seurustellut ja vanhempien luona asun. Koulu oli kyllä aika perseestä! Minua kiusasi 4 luokkani poikaa, tyhmistä asioista mm. kierosilmäisyydestäni. No paskat niille homoille! Toivon hartaasti että nämä kullinaamat, saa itse vammaisia lapsia, katsotaan miten se suu sitten pannaan! Kiusaajat pilanneet myös veljeni elämän:( Me ei itse koskaan kiusattu ketään, enkä voi vieläkään kuvitella pilkkaavani toista ihmistä. Minusta tullut ihmisvihaaja! Eläimet vain lähellä sydäntä:) Ne ei sano koskaan mistään pahaa, ovat parhaita ystäviäni.


    • iraira1

      Hei olen IraIra olen villi ja domina mutta tykkään silti alistua :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe