Älä loukkaannu, mutta vanha minäni
on nyt lomalla
tai siis oikeesti...kuollut
Mikäli se sinua kiinnostaa
Tämä uusi minä ei ymmärrä
pitää suutaan kiinni
kun on kysymys sinun
huonosta käytöksestäsi
Sen verran tämä uusi minä
muistuttaa vanhaa
että pyydän kohteliaasti
sinua laittamaan oven kiinni -
mennessäsi
UUSI MINÄ
8
371
Vastaukset
Pääsisinkö sit rupattelemaan?
Ihan vaan säästä.
Mut omasta päästä tietenkin.
Roikkuu jokainen ajatus.
Hymyä päivääsi- *MURUKULTA*
Koputa reilusti vaan ja tuu vaan rohkeesti,
se on ainut oikea tyyli! :))
Säästä sen verran, että vettä joka paikassa!:/ Paremmin pääsee taaksepäin kuin eteen! :)
Kuiteskii, mukavaa pvää, äläkä liukastele! :)
- Rellu
hmmmm, vai tuommosta sitä on pohdiskeltu :)
Mietin, että mistä löydät aihees, kun tämäkin
runo on aikas jännä ajatukseltaan - kiwa.
Noh, mukavata päivää sinne.
Yritän saada aikaiseksi sitä postiakin tänään.- *MURUKULTA*
Aamu oli taas..Näpyttelin runoo ja sain jopa valmiiksi, kun huomasin kirjotusvirheen ja aloin muutenkin miettiin pieniä muutoksia,no pyyhin pois, että kirjoitan toisen version, niin jotenkin vain lennosta, vaihdoin koko runon toiseen! :o
Ei järellistä selitystä, mutta näin sit tänään..:)
Liukasta piisaa, joten taidan siirtyä konttaus puolelle tuolla ulkona! Hihii! Mukavaa pvää sulle! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
Aamu oli taas..Näpyttelin runoo ja sain jopa valmiiksi, kun huomasin kirjotusvirheen ja aloin muutenkin miettiin pieniä muutoksia,no pyyhin pois, että kirjoitan toisen version, niin jotenkin vain lennosta, vaihdoin koko runon toiseen! :o
Ei järellistä selitystä, mutta näin sit tänään..:)
Liukasta piisaa, joten taidan siirtyä konttaus puolelle tuolla ulkona! Hihii! Mukavaa pvää sulle! :)Tuohan on ihan passeli muanantae-uamun runo....jossa näkkyy olovan joetae rimitiivisijä kommervenkkejä.....*ovi kiinni ostolämmin*....
- *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Tuohan on ihan passeli muanantae-uamun runo....jossa näkkyy olovan joetae rimitiivisijä kommervenkkejä.....*ovi kiinni ostolämmin*....
Ei tässä kommervenkkejä, selevee asseeta laukoo!
Rajathan ne ol Venäjälkii!
Tulhan se Murukulta sielt ny oikee! Sie taijat olla simmonen kehityskeleponen..niih, jotta hymyn heitän sun ittoon, Z ! :)
- lio
onnistuit siinä leikitellen sanoilla, kiva runo,
kuinka tämän jälkeen, montako minää käytät? Lol!- *MURUKULTA*
Kasvakseen, me tapaamme erinlasisia ihmisiä, joskus kasvu vaatii sitä rankempaa ohjausta. :/
Toivoa sopii, että joskus olisi etes jotensakin valmis ihminen! :)
Mukavaa 'talvi-iltaa' sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
