UUSI MINÄ

Älä loukkaannu, mutta vanha minäni
on nyt lomalla
tai siis oikeesti...kuollut

Mikäli se sinua kiinnostaa

Tämä uusi minä ei ymmärrä
pitää suutaan kiinni
kun on kysymys sinun
huonosta käytöksestäsi

Sen verran tämä uusi minä
muistuttaa vanhaa
että pyydän kohteliaasti
sinua laittamaan oven kiinni -


mennessäsi

8

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsisinkö sit rupattelemaan?
      Ihan vaan säästä.
      Mut omasta päästä tietenkin.
      Roikkuu jokainen ajatus.
      Hymyä päivääsi

      • *MURUKULTA*

        Koputa reilusti vaan ja tuu vaan rohkeesti,
        se on ainut oikea tyyli! :))

        Säästä sen verran, että vettä joka paikassa!:/ Paremmin pääsee taaksepäin kuin eteen! :)

        Kuiteskii, mukavaa pvää, äläkä liukastele! :)


    • Rellu

      hmmmm, vai tuommosta sitä on pohdiskeltu :)

      Mietin, että mistä löydät aihees, kun tämäkin
      runo on aikas jännä ajatukseltaan - kiwa.

      Noh, mukavata päivää sinne.

      Yritän saada aikaiseksi sitä postiakin tänään.

      • *MURUKULTA*

        Aamu oli taas..Näpyttelin runoo ja sain jopa valmiiksi, kun huomasin kirjotusvirheen ja aloin muutenkin miettiin pieniä muutoksia,no pyyhin pois, että kirjoitan toisen version, niin jotenkin vain lennosta, vaihdoin koko runon toiseen! :o
        Ei järellistä selitystä, mutta näin sit tänään..:)

        Liukasta piisaa, joten taidan siirtyä konttaus puolelle tuolla ulkona! Hihii! Mukavaa pvää sulle! :)


      • Z**
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Aamu oli taas..Näpyttelin runoo ja sain jopa valmiiksi, kun huomasin kirjotusvirheen ja aloin muutenkin miettiin pieniä muutoksia,no pyyhin pois, että kirjoitan toisen version, niin jotenkin vain lennosta, vaihdoin koko runon toiseen! :o
        Ei järellistä selitystä, mutta näin sit tänään..:)

        Liukasta piisaa, joten taidan siirtyä konttaus puolelle tuolla ulkona! Hihii! Mukavaa pvää sulle! :)

        Tuohan on ihan passeli muanantae-uamun runo....jossa näkkyy olovan joetae rimitiivisijä kommervenkkejä.....*ovi kiinni ostolämmin*....


      • *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

        Tuohan on ihan passeli muanantae-uamun runo....jossa näkkyy olovan joetae rimitiivisijä kommervenkkejä.....*ovi kiinni ostolämmin*....

        Ei tässä kommervenkkejä, selevee asseeta laukoo!
        Rajathan ne ol Venäjälkii!

        Tulhan se Murukulta sielt ny oikee! Sie taijat olla simmonen kehityskeleponen..niih, jotta hymyn heitän sun ittoon, Z ! :)


    • lio

      onnistuit siinä leikitellen sanoilla, kiva runo,
      kuinka tämän jälkeen, montako minää käytät? Lol!

      • *MURUKULTA*

        Kasvakseen, me tapaamme erinlasisia ihmisiä, joskus kasvu vaatii sitä rankempaa ohjausta. :/
        Toivoa sopii, että joskus olisi etes jotensakin valmis ihminen! :)

        Mukavaa 'talvi-iltaa' sinulle! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe