Olen aloittelija aloittelijoiden alkupäästä. Tiedän, ettei tällä paljasteta taikatemppujen salaisuuksia, mutta aiheeni ei niitä koskekaan.
Haluaisin oppia korttitemppuja, mutta ensiksi pitäisi opetella sekoittamaan pakka uskottavammin. Tietääkö kukaan sivua tai kenties videota (esim. Youtubesta?), jossa näytettäisiin jonkinlaista tutoriaalia pakan sekoittamiseen? Tai osaisiko joku sanoa jonkinlaista englannin kielistä hakusanaa, kun en ole itse ihan varma mikä se olisi.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Korteista
4
783
Vastaukset
- Nimetön
Lue Tatu Tynin kirja Valkea velho(Like).
- pataysi
Lainasin kirjan ja tähän mennessä on pari kappaletta tullut luettua harjoiteltua ekaa korttitemppua siitä kirjasta.
Onko kenelläkään antaa lisää neuvoa? Jotenkuten pakkaakin hiukan osaan nyt sekoittaa, kun hoksasin tuossa tänään yhden tekniikan. Kaveri yritti opettaa toista, mutta ei siitä oikein tullut mitään.
Tiedän, että tämä ei ole aloittelijoiden tekniikka (todellakaan), mutta mietin, että miten korttipakan saa plärättyä toisesta kädestä toiseen käteen (jos kukaan nyt ymmärtää)?
Tässä kuva siitä, mitä yritän selittää:
http://21ace.com/card_tricks_russian_shuffle.jpg
Kuvan nettisivuilla luki jotakin Russian Sufflesta, mutta tuo selostus englanniksi ei tykkää toimia. Jos saan huomenna jostakin aikaa yritän sen suomentaa, mutta jos jollakulla on antaa jotakin extra-vinkkiä koskien tuota korttitemppua niin neuvot otetaan mielellään vastaan. pataysi kirjoitti:
Lainasin kirjan ja tähän mennessä on pari kappaletta tullut luettua harjoiteltua ekaa korttitemppua siitä kirjasta.
Onko kenelläkään antaa lisää neuvoa? Jotenkuten pakkaakin hiukan osaan nyt sekoittaa, kun hoksasin tuossa tänään yhden tekniikan. Kaveri yritti opettaa toista, mutta ei siitä oikein tullut mitään.
Tiedän, että tämä ei ole aloittelijoiden tekniikka (todellakaan), mutta mietin, että miten korttipakan saa plärättyä toisesta kädestä toiseen käteen (jos kukaan nyt ymmärtää)?
Tässä kuva siitä, mitä yritän selittää:
http://21ace.com/card_tricks_russian_shuffle.jpg
Kuvan nettisivuilla luki jotakin Russian Sufflesta, mutta tuo selostus englanniksi ei tykkää toimia. Jos saan huomenna jostakin aikaa yritän sen suomentaa, mutta jos jollakulla on antaa jotakin extra-vinkkiä koskien tuota korttitemppua niin neuvot otetaan mielellään vastaan.useita nimiä tuo mikä kuvassa on sitä kutsutaan springiksi. Spring. Sitä saa harjoitella aika kauan. Korttipakkoja kuluu koska kortit pehmenee äkkiä tuollaisessa taivuttelussa.
Riffle shuffle käsissä on paras. Muutamat ammattilaiset sekoittaa pakan pöytää, rintaa tai polvea vasten mutta en ymmärrä miksi kun voi koko sekoituksen tehdä käsissä pienellä harjoituksella.
http://www.pokerology.com/articles/shuffle/riffle.htm- pataysi
BelieveItOrNot kirjoitti:
useita nimiä tuo mikä kuvassa on sitä kutsutaan springiksi. Spring. Sitä saa harjoitella aika kauan. Korttipakkoja kuluu koska kortit pehmenee äkkiä tuollaisessa taivuttelussa.
Riffle shuffle käsissä on paras. Muutamat ammattilaiset sekoittaa pakan pöytää, rintaa tai polvea vasten mutta en ymmärrä miksi kun voi koko sekoituksen tehdä käsissä pienellä harjoituksella.
http://www.pokerology.com/articles/shuffle/riffle.htmTuon näyttämäsi sivun sekoituksen osaan jo kohtalaisen hyvin, sitä on tullut tässä jo jonkun aikaa harjoiteltua. Kiitti kuitenkin vinkistä, nyt ainakin tiedän mitä 'Spring' tarkoittaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856