Paula Koivuniemi on ihan

ok muija!

Niille kritisoijille, jotka ovat alle 45 vuotiaita, sanoisin että palataanpa asiaan, kun itse olette suurinpiirten samoilla vuosilla, kuin Koivuniemiskä nyt! Sopii sitten hieman vertailla itseään ja nykyisen kritiikkinsä kohdetta.

6

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin tukeva enkä

kehtaisi edes karaokeen mennä humalapäissäni noin onnettonta kähinää esittämään.
      Paulalta puuttuu täysin itsekritiikki.

• kaijucca

Olen kanssasi samaa mieltä; Paulan lauluääni muuttui laulunsanojen oikomiseksi ja kähisemiseksi oikeastaan Buona Notte_levytyksen jälkeen. Harmillista, koska ääni oli kuitenkin niin persoonallinen. Mutta kähinän myötä hän on taas muuttunut kylmästä Paulasta hyvin eloisaksi ja lämpimäksi. Mutta ääni on kaukana siitä mitä se oli esim. 10 vuotta sitten.

• vm.1931
        kaijucca kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä; Paulan lauluääni muuttui laulunsanojen oikomiseksi ja kähisemiseksi oikeastaan Buona Notte_levytyksen jälkeen. Harmillista, koska ääni oli kuitenkin niin persoonallinen. Mutta kähinän myötä hän on taas muuttunut kylmästä Paulasta hyvin eloisaksi ja lämpimäksi. Mutta ääni on kaukana siitä mitä se oli esim. 10 vuotta sitten.

Aikaisemmin niin miellyttävä laulaja on alkanut värisyttää ääntään niinkuin vähemmistölaulajat. Eläkkeelle.

• lieksanleidi

MIELESTÄNI "yöperhonen" on hyvä iskelmä

• Paulalla oli aikansa

Yöperhonen oli aikansa suosikkikappale. Kaikki sen ajan yöperhoset elivät samaan tyyliin, eikä siinä ollut yhtään mitään moitittavaa.

• lieksanleidi
        Paulalla oli aikansa kirjoitti:

Yöperhonen oli aikansa suosikkikappale. Kaikki sen ajan yöperhoset elivät samaan tyyliin, eikä siinä ollut yhtään mitään moitittavaa.

on yö perhonen paulan laulamana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe