Tietääkö kukaan teistä mistä voisi ostaa jäljennöksiä antiikin rooman patsaista? Olen yrittänyt netistä etsiskellä yrityksiä, jotka tuollaisia pienoispatsaita myyvät (suomessa), mutta huonolla menestyksellä. Olisin enemmän kuin kiitollinen, mikäli joku teistä osaisi antaa minulle jonkun linkin, josta voisin vihdoinkin tehdä löytöjä.
"Profecto fortuna in omni re dominatur"
Pienoispatsaat
5
1212
Vastaukset 5
- KASPERII
Tylsää, niin tylsää tyyylsää gOOD tyylsää on tylsää niin tylsää tylsää tylsää vittu lekallapähään
- Tiberius
Kasperii: kiitti, toi jelppasi kybällä. Lisää näitä!
- vinkki kinkki
mee italiaan, roomaan, sieltä. mistä tahansa turistirysästä.. tai kysy jostain taidetuontia/sisustuskamaa myyvästä liikkeestä
- museoista
Museoissahan antiikin veistosten kopioita myydään. Tämä nyt ei ole Suomessa, mutta netin kautta voit ostaa esim. British Museumin lahjakaupasta: http://www.britishmuseum.co.uk/Lists.aspx?ListType=1&ID=71&page=1
Varmaan kotimaistenkin museoiden kaupoista jotakin löytyy, kokeile Ateneumia. - jeppe10000
En muista oliko täs suomalaisessa nettikaupassa just roomalaisia patsaita mut jotain oli :)
www.jtshop.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352