tomb raider 3 läpipelausohjeet

roope

se joka lähettää mulle asialliset ohjeet tomb raider 3 saa vähintään 5 e tililleen siis ekana varsinkin nevada sta ja area 51 ufo alueet [email protected]

12

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fox

      et sä kuitenkaa mitää rahaa siitä anna... mutta kuitenki, jos osaat englantia nii vosit kyllä netistä helpolla saada ne läpipeluu ohjeet. Mutta jos et tajua englantia nii voisin mä suomentaa sulle nuo kahen kentän kohat

      • roope

        on mulla kylläkin englanniksi mutta kun toi kääntäminen on hankalaa niin haluan ne nevada osuuksien niitähän oli kolme ongelmana on kun seikkailen sielä niin toi raketin laukaisu tappaa ja en oikein tiiä mitä tekis sille lentävälle lautaselle ???? pyörin tyhmänä laukaisukiekot yms oon löytäny onkohan se sitten pelinloppu vaii taas uusia kenttiä eli raketti tappaa meikäläisen tulella kun laukasen sen niin se on varmasti tilillä jos on asialliset neuvot


      • fox
        roope kirjoitti:

        on mulla kylläkin englanniksi mutta kun toi kääntäminen on hankalaa niin haluan ne nevada osuuksien niitähän oli kolme ongelmana on kun seikkailen sielä niin toi raketin laukaisu tappaa ja en oikein tiiä mitä tekis sille lentävälle lautaselle ???? pyörin tyhmänä laukaisukiekot yms oon löytäny onkohan se sitten pelinloppu vaii taas uusia kenttiä eli raketti tappaa meikäläisen tulella kun laukasen sen niin se on varmasti tilillä jos on asialliset neuvot

        no tähän voin vastata suoraan nytten ulkomuistista että sun pitää laukaista se raketti, ja lähteä sitten juokseen iha täysillä sinne syvemmälle sitä käytävää, ettei ne liekit kärvennä sua. Sielä käytävän päässä on muistaakseni semmonen laajempi huone nii sinne sivulle sitten juokset ettei ne liekit osu suhun. Ja jos oikein muistan niin ku laukaset sen raketin nii siinä näkyy semmonen pikkunen väli video, nii sen aikana voit jo lähteä juoksemaan että varmasti ehit sinne turvaan... Eli suomennanko mä sitten tosta rakettikohasta lähtien?


    • fox

      Joo suomensin täs ton ekan Antarctica kentän nii pistän sulle sen mailiin... siltä varalta että et sitä ehkä pääse...

      • roope

        mulla vähän vain mietityttää että olenkohan keränny ja toiminu oikein niissä kentissä kun oon pelannu / yrittäny niitä osuuksia jo pari vuotta enkä pääse eteen päin se vain ihmetyttää luulisin että oon jättäny jotain tekemättä muutakin kun laukasun että ei ainakaan haittaa ois yleensäkään alueista koska pitänee pelata koko valinta alueesta /jossa valitaan esim lontoo viidakko niin nevadasta jossa lentää ne suihkarit niin eespäin ois hyvä saada jos viittisit
        ei ollu vielä tullu perille mutta tos on uuestaan toi sähköposti osoite [email protected] pitänee alkaa asentaan takasin toi ykkös pleikkari kun siinä on kuitenki muistikortilla ne alueet pelattuna lontoo viidakko


      • fox
        roope kirjoitti:

        mulla vähän vain mietityttää että olenkohan keränny ja toiminu oikein niissä kentissä kun oon pelannu / yrittäny niitä osuuksia jo pari vuotta enkä pääse eteen päin se vain ihmetyttää luulisin että oon jättäny jotain tekemättä muutakin kun laukasun että ei ainakaan haittaa ois yleensäkään alueista koska pitänee pelata koko valinta alueesta /jossa valitaan esim lontoo viidakko niin nevadasta jossa lentää ne suihkarit niin eespäin ois hyvä saada jos viittisit
        ei ollu vielä tullu perille mutta tos on uuestaan toi sähköposti osoite [email protected] pitänee alkaa asentaan takasin toi ykkös pleikkari kun siinä on kuitenki muistikortilla ne alueet pelattuna lontoo viidakko

        Nonii sanoppa tarkalleen mitkä kentät (tai sitten alueet eli Intia, South Pacific saaret, Lontoo ja Nevada ja Antarctica) sä haluat että mä suomennan etten turhaan niitä kaikkia ala... meinaan kyllä mullaki vähäsen aikaa menee ku ne suomennan =)


      • roope
        roope kirjoitti:

        mulla vähän vain mietityttää että olenkohan keränny ja toiminu oikein niissä kentissä kun oon pelannu / yrittäny niitä osuuksia jo pari vuotta enkä pääse eteen päin se vain ihmetyttää luulisin että oon jättäny jotain tekemättä muutakin kun laukasun että ei ainakaan haittaa ois yleensäkään alueista koska pitänee pelata koko valinta alueesta /jossa valitaan esim lontoo viidakko niin nevadasta jossa lentää ne suihkarit niin eespäin ois hyvä saada jos viittisit
        ei ollu vielä tullu perille mutta tos on uuestaan toi sähköposti osoite [email protected] pitänee alkaa asentaan takasin toi ykkös pleikkari kun siinä on kuitenki muistikortilla ne alueet pelattuna lontoo viidakko

        tässä kohassa on muisti kortilla lista
        pelattu jungle, temple ruins, river ganges, kaliyah, konst village, grash site, madubu gorge, temple of puma, thames warf, aldfysh, luds gate city nevada decert, high segirity, varmaan jotain jääny? ,area 51, tallennus siinä kohtaa missä kulkee putki jossa on virta oon pyöriny ja tappanu paljon mutta esim se jossa oli niitä ukkoja jossa piti vetää vivut molemmissa päissä hallia ja juossa sitten ovesta jossa oli luukku jalkojen alla ajastettuna pari ovet sielä oli rivi vipuja jotka piti vetää auki oikeassa järjestyksessä pitää yrittää nyt viimeinkin saaha toi peli pelattua loppuun kun kaikki m,uukkki tombit oon pelannu kunnialla loppuun kysehän on periaatteesta vituttaa muuten llian paljon kun ei oo päässy osuuksia läpi t: [email protected]


      • fox
        roope kirjoitti:

        tässä kohassa on muisti kortilla lista
        pelattu jungle, temple ruins, river ganges, kaliyah, konst village, grash site, madubu gorge, temple of puma, thames warf, aldfysh, luds gate city nevada decert, high segirity, varmaan jotain jääny? ,area 51, tallennus siinä kohtaa missä kulkee putki jossa on virta oon pyöriny ja tappanu paljon mutta esim se jossa oli niitä ukkoja jossa piti vetää vivut molemmissa päissä hallia ja juossa sitten ovesta jossa oli luukku jalkojen alla ajastettuna pari ovet sielä oli rivi vipuja jotka piti vetää auki oikeassa järjestyksessä pitää yrittää nyt viimeinkin saaha toi peli pelattua loppuun kun kaikki m,uukkki tombit oon pelannu kunnialla loppuun kysehän on periaatteesta vituttaa muuten llian paljon kun ei oo päässy osuuksia läpi t: [email protected]

        Joo eli oot pelannu kaikki kentät nyt tähän asti läpi. Vielä 4 kenttää ton area 51 jälkeen.. Eli jos mä nyt sitten suomennan ne are 51 lähtien ne kaikki läpiipeluu jutut nii sitten taitaa mennä.


      • fox
        roope kirjoitti:

        tässä kohassa on muisti kortilla lista
        pelattu jungle, temple ruins, river ganges, kaliyah, konst village, grash site, madubu gorge, temple of puma, thames warf, aldfysh, luds gate city nevada decert, high segirity, varmaan jotain jääny? ,area 51, tallennus siinä kohtaa missä kulkee putki jossa on virta oon pyöriny ja tappanu paljon mutta esim se jossa oli niitä ukkoja jossa piti vetää vivut molemmissa päissä hallia ja juossa sitten ovesta jossa oli luukku jalkojen alla ajastettuna pari ovet sielä oli rivi vipuja jotka piti vetää auki oikeassa järjestyksessä pitää yrittää nyt viimeinkin saaha toi peli pelattua loppuun kun kaikki m,uukkki tombit oon pelannu kunnialla loppuun kysehän on periaatteesta vituttaa muuten llian paljon kun ei oo päässy osuuksia läpi t: [email protected]

        niin etkös sä oo jo siinä kohtaa misä on se raketin laukaisu? Aikasemminhan jo kerroin mitä siinä pitää tehä. Jos et oo vielä siinä nii koitappa mennä siihe, oothan ennenki päässy. Nii siitä eteenpäin mä voin sitten suomentaa... kauheeta floodia täällä


    • roope

      kiitos peliohjeista seikkaillaan jo antartiga kentässä osa2 kiitokset fox:lle tuli hyvät ohjeet

    • Anonyymi

      Saitko ikinä tätä peliä lävitse ilman huikauskoodeja?

    • Anonyymi00012

      Ooks päässy jo läpi? 🤕

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe