tomb raider 3 läpipelausohjeet

roope

se joka lähettää mulle asialliset ohjeet tomb raider 3 saa vähintään 5 e tililleen siis ekana varsinkin nevada sta ja area 51 ufo alueet [email protected]

11

911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fox

et sä kuitenkaa mitää rahaa siitä anna... mutta kuitenki, jos osaat englantia nii vosit kyllä netistä helpolla saada ne läpipeluu ohjeet. Mutta jos et tajua englantia nii voisin mä suomentaa sulle nuo kahen kentän kohat

• roope

on mulla kylläkin englanniksi mutta kun toi kääntäminen on hankalaa niin haluan ne nevada osuuksien niitähän oli kolme ongelmana on kun seikkailen sielä niin toi raketin laukaisu tappaa ja en oikein tiiä mitä tekis sille lentävälle lautaselle ???? pyörin tyhmänä laukaisukiekot yms oon löytäny onkohan se sitten pelinloppu vaii taas uusia kenttiä eli raketti tappaa meikäläisen tulella kun laukasen sen niin se on varmasti tilillä jos on asialliset neuvot

• fox
        roope kirjoitti:

on mulla kylläkin englanniksi mutta kun toi kääntäminen on hankalaa niin haluan ne nevada osuuksien niitähän oli kolme ongelmana on kun seikkailen sielä niin toi raketin laukaisu tappaa ja en oikein tiiä mitä tekis sille lentävälle lautaselle ???? pyörin tyhmänä laukaisukiekot yms oon löytäny onkohan se sitten pelinloppu vaii taas uusia kenttiä eli raketti tappaa meikäläisen tulella kun laukasen sen niin se on varmasti tilillä jos on asialliset neuvot

no tähän voin vastata suoraan nytten ulkomuistista että sun pitää laukaista se raketti, ja lähteä sitten juokseen iha täysillä sinne syvemmälle sitä käytävää, ettei ne liekit kärvennä sua. Sielä käytävän päässä on muistaakseni semmonen laajempi huone nii sinne sivulle sitten juokset ettei ne liekit osu suhun. Ja jos oikein muistan niin ku laukaset sen raketin nii siinä näkyy semmonen pikkunen väli video, nii sen aikana voit jo lähteä juoksemaan että varmasti ehit sinne turvaan... Eli suomennanko mä sitten tosta rakettikohasta lähtien?

• fox

Joo suomensin täs ton ekan Antarctica kentän nii pistän sulle sen mailiin... siltä varalta että et sitä ehkä pääse...

• roope

mulla vähän vain mietityttää että olenkohan keränny ja toiminu oikein niissä kentissä kun oon pelannu / yrittäny niitä osuuksia jo pari vuotta enkä pääse eteen päin se vain ihmetyttää luulisin että oon jättäny jotain tekemättä muutakin kun laukasun että ei ainakaan haittaa ois yleensäkään alueista koska pitänee pelata koko valinta alueesta /jossa valitaan esim lontoo viidakko niin nevadasta jossa lentää ne suihkarit niin eespäin ois hyvä saada jos viittisit
        ei ollu vielä tullu perille mutta tos on uuestaan toi sähköposti osoite [email protected] pitänee alkaa asentaan takasin toi ykkös pleikkari kun siinä on kuitenki muistikortilla ne alueet pelattuna lontoo viidakko

• fox
        roope kirjoitti:

mulla vähän vain mietityttää että olenkohan keränny ja toiminu oikein niissä kentissä kun oon pelannu / yrittäny niitä osuuksia jo pari vuotta enkä pääse eteen päin se vain ihmetyttää luulisin että oon jättäny jotain tekemättä muutakin kun laukasun että ei ainakaan haittaa ois yleensäkään alueista koska pitänee pelata koko valinta alueesta /jossa valitaan esim lontoo viidakko niin nevadasta jossa lentää ne suihkarit niin eespäin ois hyvä saada jos viittisit
        ei ollu vielä tullu perille mutta tos on uuestaan toi sähköposti osoite [email protected] pitänee alkaa asentaan takasin toi ykkös pleikkari kun siinä on kuitenki muistikortilla ne alueet pelattuna lontoo viidakko

Nonii sanoppa tarkalleen mitkä kentät (tai sitten alueet eli Intia, South Pacific saaret, Lontoo ja Nevada ja Antarctica) sä haluat että mä suomennan etten turhaan niitä kaikkia ala... meinaan kyllä mullaki vähäsen aikaa menee ku ne suomennan =)

• roope
        roope kirjoitti:

tässä kohassa on muisti kortilla lista
        pelattu jungle, temple ruins, river ganges, kaliyah, konst village, grash site, madubu gorge, temple of puma, thames warf, aldfysh, luds gate city nevada decert, high segirity, varmaan jotain jääny? ,area 51, tallennus siinä kohtaa missä kulkee putki jossa on virta oon pyöriny ja tappanu paljon mutta esim se jossa oli niitä ukkoja jossa piti vetää vivut molemmissa päissä hallia ja juossa sitten ovesta jossa oli luukku jalkojen alla ajastettuna pari ovet sielä oli rivi vipuja jotka piti vetää auki oikeassa järjestyksessä pitää yrittää nyt viimeinkin saaha toi peli pelattua loppuun kun kaikki m,uukkki tombit oon pelannu kunnialla loppuun kysehän on periaatteesta vituttaa muuten llian paljon kun ei oo päässy osuuksia läpi t: [email protected]

• fox
        roope kirjoitti:

pelattu jungle, temple ruins, river ganges, kaliyah, konst village, grash site, madubu gorge, temple of puma, thames warf, aldfysh, luds gate city nevada decert, high segirity, varmaan jotain jääny? ,area 51, tallennus siinä kohtaa missä kulkee putki jossa on virta oon pyöriny ja tappanu paljon mutta esim se jossa oli niitä ukkoja jossa piti vetää vivut molemmissa päissä hallia ja juossa sitten ovesta jossa oli luukku jalkojen alla ajastettuna pari ovet sielä oli rivi vipuja jotka piti vetää auki oikeassa järjestyksessä pitää yrittää nyt viimeinkin saaha toi peli pelattua loppuun kun kaikki m,uukkki tombit oon pelannu kunnialla loppuun kysehän on periaatteesta vituttaa muuten llian paljon kun ei oo päässy osuuksia läpi t: [email protected]

Joo eli oot pelannu kaikki kentät nyt tähän asti läpi. Vielä 4 kenttää ton area 51 jälkeen.. Eli jos mä nyt sitten suomennan ne are 51 lähtien ne kaikki läpiipeluu jutut nii sitten taitaa mennä.

• fox
        roope kirjoitti:

niin etkös sä oo jo siinä kohtaa misä on se raketin laukaisu? Aikasemminhan jo kerroin mitä siinä pitää tehä. Jos et oo vielä siinä nii koitappa mennä siihe, oothan ennenki päässy. Nii siitä eteenpäin mä voin sitten suomentaa... kauheeta floodia täällä

• roope

kiitos peliohjeista seikkaillaan jo antartiga kentässä osa2 kiitokset fox:lle tuli hyvät ohjeet

• Anonyymi

Saitko ikinä tätä peliä lävitse ilman huikauskoodeja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3123
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2002
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1844
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      357
      1829
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1427
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1360
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1152
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1019
    9. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      54
      977
    10. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      951
    Aihe