Kertokaa hyvät ihmiset keinoja, miten saan valokuvan siirrettyä kankaalle!! Asia liittyy koulujuttuihin, ja pitäisi olla useampi tekniikka, joilla kuvaa voi siirtää. Kirjakaupasta saatua siirtopaperia olen jo kokeillut ja nyt yritin liuottaa kuvaa irti mutta epäonnistuin. Tietääkö joku miten esim lakkaa voi käyttää kuvansiirrossa? Kiitos kovasti, jos viitsitte neuvoa :)
AUTTAKAA!
7
617
Vastaukset
- jos edes otsikossa
Jospa laittaisit otsikkoon jo vähän asiaa eikä pelkkää "auttakaa". Siihenhän on vastaus "autetaan, autetaan" tai sitten "enpä osaa"
- lenjutska
kiitos tästä
- lakkaaja
tietää. Eikö paikkakunnallasi ole mitään askartelutarvikeliikettä josta voisit käydä kysymässä?Minua alkoi kiinnostamaan moinen homma.
- lenjutska
ehkä ongelma selviää, jos astelen sinooperiin :D laitan kyllä tiedon tänne heti, jos jotain selviää :)
- tamelo
vähän aikaa sitten , enkä saanut vastausta. Muistan kuitenkin jonkun neuvoneen tällä palstalla nimenomaan lakan käytöstä. Kovasti kaipaan ohjetta itsekin...
- servettilakka...
Jokin aika sitten oli muotia panna kuvia kiinni servettilakalla. Sitä ei kannata kyllä vaatteisiin käyttää. Servetistä irrotetaan se päällimäinen kuva osa siis se ihan ohuen ohut ja pannaan esim. rasian kanteen, eli kansi lakataan, sitten kuva siihen päälle ja sitten päältä lakataan varovasti. En tiedä voisiko tuota käyttää vaatteisiin, en usko.
Kiinnostaisi kyllä itseäkin tietää, miten vaatteisiin voisi laittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673