Kiinnostaa kuulla kokemuksianne tutkimusassistentin työstä...
Tutkimusassistentin työ
6
3717
Vastaukset
- se sama kun
kyselee jokaisesta mollin avoimesta duunipaikasta että millaista se on? Haetko itse asiassa ollenkaan töitä? Oletko työkkärissä duunissa ja vinkkailet että olis kuulkaa tällainen (ehkä huonosti kaupaksi menevä) duuni tarjolla - ettikääs!
- Mä vaan
Enpä ole kyseinen henkilö...Ihan aidosti kiinnostaisi kuulla tutkimusassistentin työstä kokemuksia. Ja sekin kiinnostaisi, että vaaditaanko "orjallisesti" akateemista tutkintoa vai mahtaisiko tradenomilla noin yleensä olla saumoja kyseisiin hommiin?
Avoimia hakemuksia olen kyseisiin hommiin laittanut, tarkoitus olla yhteydessä niihin paikkoihin myöhemmin mutta sitä ennen kuulisin mieluusti teiltä kokemuksia! - ilmoituksissa
Mä vaan kirjoitti:
Enpä ole kyseinen henkilö...Ihan aidosti kiinnostaisi kuulla tutkimusassistentin työstä kokemuksia. Ja sekin kiinnostaisi, että vaaditaanko "orjallisesti" akateemista tutkintoa vai mahtaisiko tradenomilla noin yleensä olla saumoja kyseisiin hommiin?
Avoimia hakemuksia olen kyseisiin hommiin laittanut, tarkoitus olla yhteydessä niihin paikkoihin myöhemmin mutta sitä ennen kuulisin mieluusti teiltä kokemuksia!yleensä noissa ilmoituksissa luetellaan vaatimukset, myös koulutus. Hakemallahan et häviä mitään, eli pistä vaan postia. Riippuu se tutkimuksen laadustakin, millaista koulutusa sinne vaaditaan.
- Työtön maisteri
Mä vaan kirjoitti:
Avoimia hakemuksia olen kyseisiin hommiin laittanut, tarkoitus olla yhteydessä niihin paikkoihin myöhemmin mutta sitä ennen kuulisin mieluusti teiltä kokemuksia!Mulla on aika lailla päinvastaisia kokemuksia: Olen nimittäin huomannut, että akateemisen tutkinnon suorittaneena olen ylikoulutettu tutkimusassistentin tehtäviin. Työnantajat pelkäävät, että karkaan "parempiin" hommiin.
Tältä pohjalta voin siis sanoa, että tradenomilla on hyvät saumat - jopa paremmat kuin akateemisilla.
- ( ( X ) )
on hanurista
- kokemusta
Olen ollut tutkimusassistentti, tutkimusapulainen ja tutkimusavustaja, joten ehkä tämä aloitus oli minulle suunnattu...
Lyhyesti vastaus: työnkuva ja palkkaus riippuu TÄYSIN siitä, missä lafkassa työ on. Nyt kysymyksesi on yhtä maailmaa syleilevä kuin "millainen väri on keltainen?".
Olen ollut sekä yksityisellä puolella (markkinatutkimus), yliopistolla (laitoksen tutkimushanke) että valtionhallinnossa (erilaiset tuke-hankkeet).
Jos tarkennat kysymyksessäsi vaikkapa ammattialaa (esim. tekniikka, talous, media, hallinto jne.), niin kerron mielelläni lisää. Omat kokemukset yhteiskunta-/hallintotieteiden alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232