otetaan jokainen aluksi putoamisjärjestyksessä käsittelyyn.
Mirka (mustahevonen): Todennäköisesti haluaa palata, mikäli saa mahdollisuuden. Todennäköisesti siis äänestyksessä mukana. Saanee myös kohtalaisesti ääniä, koska monen mielestä putosi epäreilusti alussa ennen kuin saatiin kuvaa edes koko ihmisestä.
Ari: Vaikea sanoa haluaako palata tai onko äänestyksessä mukana, jos on niin tuskin äänestetään taloon.
Heidi: Tippui sääntörikkomuksesta. Saattaa olla mukana ja saa luultavasti ääniä, koska jälleen koetaan, että pitäisi tippua aidosti äänestämällä.
Henri: Viihdearvoa olisi ja narsistinen persoona. Toisi taloon jälleen sutinaa loppuun, mutta suosio liian pientä
Tatu(2.mustahevonen): Palaisi taloon 50 000€ ja tunnelman takia. Saisi myökin ääiä, koska oli omalla tavallaan pidetty. Voisi jopa voittaa jos äänestetään takaisin, koska leivänheittelyt ja vastaavat jo unohtuneet.
Mika(suosikki, muttei oma): mikäli osallistuu takaisinäänestykseen niin todennäköisesti pääsee taloon takaisin ja voittaa valitettavasti koko homman. Ainoa uhkaaja Miran äänestyksessä mukana olo.
Sorella:tuskin haluaa palata, ja tuskin äänestetään sisään
Kaarlo(3.mustahevonen): saattaisi palata 50 000 takia, ja saattaa voittaa äänestyksen, häviäisi todennäköisesti Miralle ja mikalle jos jompikumpi mukana.
Jaakko: tuskin
Piritta: tippui koska ihmiset kirjoittivat mian nimen väärin tiputusääniin, mutta liian näkymätön, jotta äänestettäisiin takaisin
Jenni(4.mustahevonen): äänestyksessä varmaan katsotaan plussaäänillä joten voisi päästäkin takaisin mikäli haluaa osallistua, olettaen että mika tai mira eivät ole äänestyksessä.
Mira(2.suosikki, myöskin oma):haastaja mikalle, mutta jännä seurata onko loppuvaiheessa pudonneet mukana äänestyksessä.
Mia: Joku voisi ollia ärsyttääkseen jopa äänestää.
Jani: putosi viimeksi. Luulisin ettei ole mukana äänestyksessä.
analyysiä
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894