Olin erittäin suuttunut eräälle henkilölle ja suutuspäissäni tein taikoja hänen valokuvaansa neulan avulla. Nyt tämä kyseinen henkilö on saanut kamalia kipuja juuri niihin kohtiin kehoaan, mihin pistin neulalla reikiä. Nyt minua kaduttaa tekoni ja haluan saada tämän taian peruutettua, ennenkuin jotakin vakavampaa tapahtuu. En kuitenkaan ole perillä siitä, miten tämä taika voidaan peruuttaa. Tarvitsen kiireesti jonkun asiasta tietävän apua.
Apuanne kaivataan
40
2878
Vastaukset
- neulalla
minunkin puolestani jos annan muutaman kuvan sinulle? Voisit samalla kokeilla riittääkö pelkkä vihamiehen/naisen nimi paperissa jos kuvaa ei ole saatavilla!
- katuva
välttämättä valokuvaa tarvita, nukke tai voit piirtää paperille henkilön. Parhaimmat tulokset olen kuitenkin saanut käyttämällä valokuvaa. Nyt olen katuvainen tämän viimeisimmän henkilön suhteen, haluan, että hänen tuskansa helpottavat.
- ajatus.
katuva kirjoitti:
välttämättä valokuvaa tarvita, nukke tai voit piirtää paperille henkilön. Parhaimmat tulokset olen kuitenkin saanut käyttämällä valokuvaa. Nyt olen katuvainen tämän viimeisimmän henkilön suhteen, haluan, että hänen tuskansa helpottavat.
En tunne magiaa, olen touhunnut enemmän shamanismin kanssa, mutta tällainen ehkä hieman hölmöltä kuullostava ajatus tuli mieleeni; kun vahinkoa tehdään työntämällä neulaa kuvaan, niin saisiko sen purettua tekemällä saman takaperin, vetämällä neulat pois.? Kysehän on loppujenlopuksi sinun telepaattisista kyvyistäsi, ne neulat ja kuvat ovat vain keskittymisvälineitä. Eli... työnnät neuloja valmiiksi paperiin jonkinlaiseen ympyrään, sitten asetat kuvan niiden keskelle, ja aina vetäessäsi neuloja paperista pois, ajattelet sitä kuvan henkilöä mielessäsi, ja kuvittelet kuinka hän palautuu entiselleen. Vetäessäsi viimeistä neulaa, ajattelet, että nyt kaikki on taas kuten ennen, kuvan henkilö on parantunut.
- Noita-Nainen.
ajatus. kirjoitti:
En tunne magiaa, olen touhunnut enemmän shamanismin kanssa, mutta tällainen ehkä hieman hölmöltä kuullostava ajatus tuli mieleeni; kun vahinkoa tehdään työntämällä neulaa kuvaan, niin saisiko sen purettua tekemällä saman takaperin, vetämällä neulat pois.? Kysehän on loppujenlopuksi sinun telepaattisista kyvyistäsi, ne neulat ja kuvat ovat vain keskittymisvälineitä. Eli... työnnät neuloja valmiiksi paperiin jonkinlaiseen ympyrään, sitten asetat kuvan niiden keskelle, ja aina vetäessäsi neuloja paperista pois, ajattelet sitä kuvan henkilöä mielessäsi, ja kuvittelet kuinka hän palautuu entiselleen. Vetäessäsi viimeistä neulaa, ajattelet, että nyt kaikki on taas kuten ennen, kuvan henkilö on parantunut.
Jep. Olen samaa mielta siita, etta tuollainen "vahingoittaminen" onnistuu kylla ilman kuvia ja nukkejakin, koska kyse on telepaattisista kyvyista.
Eli kaanteisesti: Telepatialla voi myos parantaa ja lahettaa positiivista, palauttavaa energiaa.
Eli ei muuta kuin ajatuksen "toisin pain", kuten ne ilmeisesti ovatkin jo. Tietysti sita samaa valokuvaa voi kayttaa apuna keskittymisessa, kuten sanottu. - Homeopatia
Noita-Nainen. kirjoitti:
Jep. Olen samaa mielta siita, etta tuollainen "vahingoittaminen" onnistuu kylla ilman kuvia ja nukkejakin, koska kyse on telepaattisista kyvyista.
Eli kaanteisesti: Telepatialla voi myos parantaa ja lahettaa positiivista, palauttavaa energiaa.
Eli ei muuta kuin ajatuksen "toisin pain", kuten ne ilmeisesti ovatkin jo. Tietysti sita samaa valokuvaa voi kayttaa apuna keskittymisessa, kuten sanottu.Telepatialla ei ole mitään tekemistä positiivisen ja negatiivisen energian kanavoinnin kanssa.
Suosittelen että lukisit rakentavampia kirjoja kun noidan käsikija ja vasta sitten neuvoisit muita. - jostakin
Homeopatia kirjoitti:
Telepatialla ei ole mitään tekemistä positiivisen ja negatiivisen energian kanavoinnin kanssa.
Suosittelen että lukisit rakentavampia kirjoja kun noidan käsikija ja vasta sitten neuvoisit muita.telepatia on vähän muutakin kuin ajatusten lukua mutta neuvoisin, ettet ota selvää.
- varma..
Homeopatia kirjoitti:
Telepatialla ei ole mitään tekemistä positiivisen ja negatiivisen energian kanavoinnin kanssa.
Suosittelen että lukisit rakentavampia kirjoja kun noidan käsikija ja vasta sitten neuvoisit muita.ettei energiansiirrolla ja telepatialla ole yhteistä nimittäjää? Kumpikaan ei ole sidottu sähkömagneettisen valonnopeuden lainalaisuuksiin. Sama energia voi hyvinkin toimia molemmissa, sekä energiansiirrossa, että telepatiassa, toisessa vain ei siirry informaatiota (telepatia) mukana.
- kirjokansi
Homeopatia kirjoitti:
Suosittelen että lukisit rakentavampia kirjoja kun noidan käsikija ja vasta sitten neuvoisit muita.Sanalla ei ole mitään tekemistä ajatusten (kr. skepsis jne.) tai lukemisen (kr. anagnosis jne.) kanssa, vaan voidaan kääntää esim. etätuntemuksiksi, tai suomentaa suoraan etiäiseksi.
Vaan mitäpä väliä etymologioilla kun tiedät telepatiasta jo kaiken. Voit siis jättää nämä höpötykset omaan arvoonsa. :) - kirjokansi
varma.. kirjoitti:
ettei energiansiirrolla ja telepatialla ole yhteistä nimittäjää? Kumpikaan ei ole sidottu sähkömagneettisen valonnopeuden lainalaisuuksiin. Sama energia voi hyvinkin toimia molemmissa, sekä energiansiirrossa, että telepatiassa, toisessa vain ei siirry informaatiota (telepatia) mukana.
Energiaa - ja/tai materiaa - joka ei ole sidottu valonnopeuden lainalaisuuksiin, kutsutaan kaiketi pimeäksi energiaksi.
Sanalla informaatio on kaksi päämerkitystä:
1) passiivinen informaatio, esim. digitaalinen (valaistuun) materiaan koodattu ja toistettavissa oleva informaatio
2) aktiivinen informaatio, sananmukaisesti "muodon välittyminen, muotoutuminen"
Telepatiassa ei oman ymmärrykseni mukaan välity passiivista informaatiota, vaan aktiivista (klassisena esimerkkinä selkään tuijotuksen huomaaminen). Jos passiivista informaatiota välittyy, silloin puhutaan kai yleisemmin jo eideettisestä kyvystä l. selvänäkemisestä. - Moka!
varma.. kirjoitti:
ettei energiansiirrolla ja telepatialla ole yhteistä nimittäjää? Kumpikaan ei ole sidottu sähkömagneettisen valonnopeuden lainalaisuuksiin. Sama energia voi hyvinkin toimia molemmissa, sekä energiansiirrossa, että telepatiassa, toisessa vain ei siirry informaatiota (telepatia) mukana.
Huomasin tehneeni "pikku" mokan kirjoitukseeni. Tarkoitin tietysti, että energiansiirtoon ei liity älyllistä informaatiota.
- Noita-Nainen.
Homeopatia kirjoitti:
Suosittelen että lukisit rakentavampia kirjoja kun noidan käsikija ja vasta sitten neuvoisit muita.No pitihan se arvata, etta joku (nasaviisas) tarraa juuri tuohon sanaan. (Tama oli taysin odotettavissa.)
Jep. Telepatia on ajatustenlukua ja kykya ottaa "yhteys" suurienkin etaisyyksien takaa tiettyihin henkiloihin.
Pitkalti samoja tekniikoita kaytetaan silloin kun yritetaan vaikuttaa johonkin ihmiseen positiivisesti tai negatiivisesti.
Kyse on ainakin lahestulkoon samoista "kantoaalloista" joka tapauksessa.
Tiedoksesi: Mitaan "Noitien kasikirjoja" en ole koskaan lukenut.:) - Noita-Nainen.
varma.. kirjoitti:
Sitapa juuri.:) Mielestani "kanavat" ovat samat/lahestulkoon samat seka telepatiassa etta energiansiirrossa.
- Saag Paneer
Unohda nyt ne neulat ja valokuvat. Mene tämän henkilön luokse ja käsittele hänen kanssaan ristiriidat loppuun. Selvittäkää, mistä vihanpito alkoi, mikä sinua suututti ja mitä hän teki mielestäsi väärin. Samalla mieti, mitä vikaa sinussa itsessäsi oli. Oikeassaolemisen pakko, veikkaisin?
Vaatii rohkeutta käydä asiat läpi kasvokkain. Magiakin on vahvojen laji. Onko sinusta siihen?- Keskustelun aloittaja
Mies on kyllä minua heiveröistä naista melko lailla isompi ja väkivaltainen (jopa naisille). Suojaako magia minua hänen nyrkiltään, vai lisääkö se kestoani?
Et viitsi olla neuvomatta näsäviisaana ihmisiä tietämättä tilanteesta muutakuin että se sisälti neuloja ja valokuvan. Vastuun on vahvin magian lajeista. - kokeilit?
Keskustelun aloittaja kirjoitti:
Mies on kyllä minua heiveröistä naista melko lailla isompi ja väkivaltainen (jopa naisille). Suojaako magia minua hänen nyrkiltään, vai lisääkö se kestoani?
Et viitsi olla neuvomatta näsäviisaana ihmisiä tietämättä tilanteesta muutakuin että se sisälti neuloja ja valokuvan. Vastuun on vahvin magian lajeista.Kokeilitko tuota ideaani "kirouksen" kumoamisesta vetämällä neulat pois paperista?
- kirjokansi
Et viitsi olla neuvomatta näsäviisaana ihmisiä tietämättä tilanteesta muutakuin että se sisälti neuloja ja valokuvan. Vastuun on vahvin magian lajeista....lopettaa tuo kaatuminen ja heittäytyä ajoissa. Vaikka turpa edellä, jos se sen vaatii. Ja sitten kiittää turpaanmättäjää arvokkaasta opetuksesta.
Mut ethä sie uso, raukka. - katuva
Et viitsi olla neuvomatta näsäviisaana ihmisiä tietämättä tilanteesta muutakuin että se sisälti neuloja ja valokuvan. Vastuun on vahvin magian lajeista.seuraavat neulat sinulle, koska valehtelet olevasi minä.
- kostamisesta
kirjokansi kirjoitti:
...lopettaa tuo kaatuminen ja heittäytyä ajoissa. Vaikka turpa edellä, jos se sen vaatii. Ja sitten kiittää turpaanmättäjää arvokkaasta opetuksesta.
Mut ethä sie uso, raukka.Kyllä kohtuullinen kostaminen on aivan normaalia, perustuu ihmisen perustunteisiin.
- muidenkin
kostamisesta kirjoitti:
Kyllä kohtuullinen kostaminen on aivan normaalia, perustuu ihmisen perustunteisiin.
eläinlajien perustunteisiin jotka vain riittävän pitkälle osaavat ajatella, ei vain ihmisen.
- kosto..
muidenkin kirjoitti:
eläinlajien perustunteisiin jotka vain riittävän pitkälle osaavat ajatella, ei vain ihmisen.
elää!
- Selene Kuuntytär
Ihan tälläisenä isona neuvona.
Älä IKINÄ aloita taikaa jollet tiedä miten sen saa peruttua. Varsinkaan jos aiot toista vahingoittaa.
Apua minulta ei tule, sillä rehellinen mielipiteeni on se että sait mitä ansaitsit. Voit katua vaikka maailmanloppuun, mutta opitpahan selvittämään aina ennen taian tekemistä sen miten se peruutetaan. - hätäile
Älä ota paineita. Tekevälle sattuu (Itsekin joskus energioilla pelleillyt).
Et sinä mitään valokuvaa tai neuloja olisi tarvinnut. En nyt ala tarkemmin selvittämään tekniikoita.
Tärkeää on jatkaa elämäänsä, eikä kasata mitään egoistisia syyllisyysharhoja. Ei sinun pidä pyydellä anteeksi sitä, että olet syntynyt tai että sinulla on tunteita. Älä pelkää elämää.
Hanki uusi harrastus: vaikka joku itsepuolustuslaji.
Käy lopuksi puhkomassa "uhrisi" autonrenkaat niin huomaat kuinka paljon terveenpää on suorittaa fyysinen kuin psyykkinen kosto. - katuva
teille kaikille, jotka annoitte asiallista palautetta. Tilanne on nyt se, että tein positiivisia taikoja ja tämän kyseisen ex-uhrini kivut ja tuskat ovat poissa.
- kirjokansi
Mutta itse et oppinut mitään.
- kirjokansi
Voimasi pysyköön hentona liekkinä, joka sammumaisillaan tuulenvireessä lepattaa. Kunnes joskus viisastut etkä tahdo enää satuttaa.
Kirjan kannet kiinni. - höpötät...
kirjokansi kirjoitti:
Voimasi pysyköön hentona liekkinä, joka sammumaisillaan tuulenvireessä lepattaa. Kunnes joskus viisastut etkä tahdo enää satuttaa.
Kirjan kannet kiinni.luuletko tosiaan olevasi yli-ihminen, joka ei ole koskaan halunnut pahaa muille, tai niille, jotka ovat sinua satuttaneet? Jos vastasit kyllä, olet sairas yksilö.
- kirjokansi
höpötät... kirjoitti:
luuletko tosiaan olevasi yli-ihminen, joka ei ole koskaan halunnut pahaa muille, tai niille, jotka ovat sinua satuttaneet? Jos vastasit kyllä, olet sairas yksilö.
Juuh, olen halunnut pahaa muille ja olen satuttanut, tahtoen ja tahtomatta, ja tottakai olen sairas yksilö. :)
Sanat jotka kirjoittuvat voi lukea ja kuulla monella tavalla, siunauksena tai kirouksena tai miten milloinkin ja kenenkin vinkkelistä. - luulevat
höpötät... kirjoitti:
luuletko tosiaan olevasi yli-ihminen, joka ei ole koskaan halunnut pahaa muille, tai niille, jotka ovat sinua satuttaneet? Jos vastasit kyllä, olet sairas yksilö.
olevansa enkeleitä jotka eivät koskaan muita vahingoita. Sitten kun he vahingoittavat se on heistä normaalia ja sallittua. Tätä tapahtuu varsinkin ihmissuhdeasioissa.
- Haamu
kirjokansi kirjoitti:
Kirjan kannet kiinni.Magiaa ei kyllä saisi käyttää toisten vahingoittamiseen. Siitäkään huolimatta että tiedettäisiin kuinka teko perutaan.
Itselläni on taipumuksia joten tiedän mistä puhun. Uskon Karman lakiin. Jossainvaiheessa se paha palaa itselle moninkertaisena.
Tottakai on inhimillistä tuntea vihaa ja haluta kostoa, sitä en sano. Itse askartelen nyt sellaisen asian parissa, että kuinka nousta kaiken tuon yläpuolelle, kuinka kasvaa henkisesti niin isoksi. Kuinka kääntää se toinen poski. Mielenkiinnolla odotan vastapelurin reaktiota kun hyökkäyksen sijasta en reagoi mitenkään. - myös taikoja tekevä
kysyisin, onko tälle "uhrillesi" tapahtunut pahoja asioita viime vuosina?
- Sha-man
Haluaisin kysyä sinulta muutamaa asiaa! Oletko koskaan tehnyt minkäänlaista taikaa toisen puolesta? Jos olet, millaisin tuloksin? Onko kykysi synnynnäinen? Oletko mies vai nainen?
Itse olen puuhastellut shamanismin kanssa, ja joitain pieniä tuloksiakin olen sillä saanut aikaiseksi.- katuva
Olen tehnyt paljonkin taikoja ihmisten pyynnöstä, kuitenkin enimmäkseen positiivisia juttuja. Tuloksista senverran, että ne ovat onnistuneet kyllä useimmissa tapauksissa, mutta ei suinkaan aina. Eiköhän kaikki kykymme ole synnynnäisiä. Asioita voi toki opetella harjoituksin, mutta uskon, että kykyni ovat niin vahvoja, johtuen herkkyydestäni. Olen nainen.
- Sha-man
katuva kirjoitti:
Olen tehnyt paljonkin taikoja ihmisten pyynnöstä, kuitenkin enimmäkseen positiivisia juttuja. Tuloksista senverran, että ne ovat onnistuneet kyllä useimmissa tapauksissa, mutta ei suinkaan aina. Eiköhän kaikki kykymme ole synnynnäisiä. Asioita voi toki opetella harjoituksin, mutta uskon, että kykyni ovat niin vahvoja, johtuen herkkyydestäni. Olen nainen.
Hei 'katuva'. Itse olen päässyt tekemään hieman noita shamaanimatkoja, ja niissä pientä tulostakin on tullut. Kaukoparantajan kyky minulla on myös. Olisi mukavaa vaihtaa kanssasi ajatuksia sähköpostitse. Käykö?
- sha-man
Sha-man kirjoitti:
Hei 'katuva'. Itse olen päässyt tekemään hieman noita shamaanimatkoja, ja niissä pientä tulostakin on tullut. Kaukoparantajan kyky minulla on myös. Olisi mukavaa vaihtaa kanssasi ajatuksia sähköpostitse. Käykö?
Kirjoittelinkin sinulle jo aiemmin tuolla ketjun alkupäässä otsikolla: tällane hassu ajatus.
Olisin puolestani itse apua tai neuvoa vailla, siksi kirjoittaisin sinulle privana omaan s.postiisi! - katuva
sha-man kirjoitti:
Kirjoittelinkin sinulle jo aiemmin tuolla ketjun alkupäässä otsikolla: tällane hassu ajatus.
Olisin puolestani itse apua tai neuvoa vailla, siksi kirjoittaisin sinulle privana omaan s.postiisi!mutta en voi laittaa osoitettani tällaiselle julkiselle palstalle.
- sha-man
katuva kirjoitti:
mutta en voi laittaa osoitettani tällaiselle julkiselle palstalle.
Käykö jos minä laitan oman s.postiosoitteeni? Kirjoitatko sinne?
- katuva
sha-man kirjoitti:
Käykö jos minä laitan oman s.postiosoitteeni? Kirjoitatko sinne?
se sopii. Kirjoitan viimeistään iltasella.
- sha-man
katuva kirjoitti:
se sopii. Kirjoitan viimeistään iltasella.
viestiä s-postissani!
- voodoo432243254254
Ajatelkaapa miten helppoa olisi ollut aikoinaan tappaa voodoolla vaikka Hitler tai Stalin. Niiden valokuviahan oli aikoinaan joka paikassa niiden omissa maissa ja muuallakin, no sama koskee tietenkin kaikkiia mahdollisia julkkiksia.
Ei kun voodookerho pystyyn ja neuloja kuviin pistelemään! Näin internetin aikana luulisi olevan helppoa saada kokoon miljoonittain innokkaita kuvanpistelijöitä. Viikottain vaikkapa pitäisi vain sopia kenen kuvaa nyt pistellään. Pisteltävän olisi varmaankin myös hyvä tietää asiasta, voodoo vaikuttaisi tehokkaammin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778